Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Sterownik Multitronic VL300 – płaska wtyczka. Demontaż sterownika z Audi A4 A6 A8 lub VW Passat B5



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Film przedstawia gdzie znajduje się sterownik skrzyni automatycznej Multitronic oraz jak go wydostać z auta. Elektronika w skrzyni Multitronic znajduje się za pokrywą skrzyni. Sterownik otoczony jest olejem wraz z sterownikiem hydraulicznym i elektrozaworami. Śruby pokrywy przykręcone są na torx 45 a trzy śruby mocujące elektronikę do płyty hydraulicznej na torx 30. Watro sprawdzić w jakim stanie jest olej i w razie konieczności wymienić olej w skrzyni na nowy. Podnośnik lub kanał są niezbędne by wymontować sterownik multitronic. Na filmie za przykład służy nam audi i demontaż wygląda podobnie dla a4 a6 czy a8 jak również w Passacie b5 sprawy mają się identycznie jak dla Audi. Uszkodzenie sterownika skrzyni to częsta awaria i tylko naprawa w specjalistycznej firmie gwarantuje że usterka nie powróci. Wiele naprawianych przez nas sterowników nosi ślady poprzednich napraw, naprawy szczątkowe lub z zastosowaniem złej technologi mają to do siebie że po kliku dniach lub miesiąca siada w sterowniku to samo lub kolejne elementy. Aby uniknąć takich niespodzianek napraw swój sterownik porządnie – w Elektro-bip. Zapraszamy – wystarczy tylko zapakować sterownik do paczki i wysłać na nasz adres lub przywieźć go osobiście – do dzieła!

Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:

Demontaż sterownika Multitronic CVT V30 z okrągłą wtyczką montowanych w Audi.
https://youtu.be/D5obDkeTngc

Problemy z skrzynią Multitronic V30 Audi a4 a6 a8 VW Passat
https://youtu.be/dlWyNRo4ICI

Problemy z skrzynią Multitronic VL300 – sterownik skrzyni Multitronic Audi A4 A6 A8 VW Passat B5
https://youtu.be/wgV7WgnFJUM

Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:

Objawy uszkodzeń i błędy automatycznej skrzyni biegów Audi Multitronic.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=137

Instrukcja – zobacz jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów Multitronic.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=50

Skrzynie biegów Audi Multitronic – numery i wersje.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=37

Podział, charakterystyka i rodzaje automatycznych skrzyń biegów stosowanych we współczesnych pojazdach.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=35

Zapraszamy również do sklepu:
https://elektrobip.pl/index.php?page=shop&cid=1

Informacje o sterowniku:

Producent: TEMIC
Marka: Audi
Modele: A4, A6, A8
Rok produkcji: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Pojemność silnika: 1.8L, 1.9L, 2.0L, 2.4L, 2.5L, 2.7L, 3.0L, 3.2L,  4.2L,
Numery katalogowe: 4B0910155D, 01J927156JK, 4B0910155L, 01J927156HT, 4B0910155N, 4B0910156B, 4B0910156H, 4B1910155B, 8E0910155, 01J927156HH, 8E0910155A, 01J327156HH, 8E0910155B, 8E0910155C, 8E0910155E, 8E0910155G, 8E0910155H, 8E0 910 155 H, 8E0910155J, 8E0910155K, 8E0910155M, 8E0910155P, 8E0910155Q, 01J910156HT, 8E0910155S, 8E0910156H, 8E0910156K, 8E0910156L, 8E0910156P, 8E0910156Q, 8E0910157H, 8E0910157L, 8E0910159, 8E0910159A, 8E0910159B, 8E0910159C, 8E0910159F, 8E1910155B, 8E1910155F, 8E1910155M, 8E1910155S, 8E2910155 E, 01J927156CT, 8E2910155A, 8E2910155B, 01J927156HN, 8E2910155C, 8E2910155D, 8E2910155G, 8E2910155K, 8E2910155L, 8E2910155P, 01J927156CS, 8E2910156Q, 8E3910155Q, 8E4910155A, 8E5910155, 8K0927155, 0AW927156G, 4B0910155B, 4B0910155C, 4B0910155F, 4B0910155G, 4B0910155K, 4B0910155P, 4B0910155Q, 4B0910155S, 4B0910155T, 4B0910156G, 4B0910156L, 4B0910156M, 4B0910156N, 4B190155K, 4B1910155A, 4B1910155D, 4B1910155F, 4B1910155K, 4B1910155L, 4F0910155M, 4F1910155F, 01J927156G, 4F1910155H, 01J927156JG, 4F2910155H, 4F2910155N, 4F2910155R, 01J927155JG, 4F2910155S, 4F5910157F, 8E1910155N, 4E0910155M, 
Objawy:
– Zestaw wskaźników pokazuje „F” na stałe
– Pojazd nie wybierze biegu wstecznego „R” Pojazd już się nie uruchomi
– Automatyczna skrzynia biegów słabo zmienia biegi
Błędy:
– 17090/P0706/001798 — Czujnik zasięgu transmisji (F125) — Nieoczekiwany sygnał
– 17106/P0722 – Czujnik prędkości wyjściowej transmisji (G195) Brak sygnału
– Kody błędów P0722 i P0730

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Dodaj komentarz

Zadzwoń!