Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Naprawa Tokarki #2 MiniLathe sterownik regulacji obrotów silnika DC



Na Waszą prośbę udostępniam wsparcie przez Patronite https://patronite.pl/Machinesmaker (przepraszam że tak na wstępie ta informacja ale dodaje to info do sześciuset starych filmów i nie da się za automatu wkleić do sekcji opisu gdzie jest na temat wsparcia a ręcznie to bym się zajechał – dzięki za wyrozumiałość 🙂 ). Cześć mam do naprawienie regulator obrotów z małej tokarki liczę na Wszą pomoc a jednoczesne mam nadzieje że materiał będzie pomocny dla innych
tester elementów elektronicznych https://www.banggood.com/LCR-T4-12864-LCD-Graphical-Transistor-Tester-Resistance-Capacitance-ESR-SCR-Meter-p-1311439.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN&p=R1211718480767201801&custlinkid=321309

Drogi widzu jeżeli chcesz mi podarować dowolna kwotę jest ku temu okazja:
Idea Bank 55 1950 0001 2006 0072 3074 0001
Tytuł przelewu: Darowizna „jeżeli sobie życzysz to też twój email”

Powywszy nr.konta jest wyłącznie przeznaczony do zbiórki darowizn.
Pamiętaj ! subskrybuj mój kanał 🙂

#Tokarka #naprawa #sterownik #lathe #fS200B

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

18 thoughts on “Naprawa Tokarki #2 MiniLathe sterownik regulacji obrotów silnika DC

  1. Wpinana żarówka pomiędzy fazę a odbiornik ma ograniczyć prąd jaki popłynie przez odbiornik, w twoim przypadku jesr to zasilacz. W momencie gdy jest zwarcie żarówka świeci się pełnym blaskiem. W przypadku gdy nie ma zwarcia , żarówka się nie żarzy ewentualnie żarzy się słabo. Pokazuje to że układ wewnątrz nie ma zwarcia, nie płynie duży prąd. Wykorzystywane jest tutaj zjawisko zmiany rezystancji wraz z temperaturą , żarzenie powoduje wzrost rezystancji włókna w żarówce, dzięki temu w przypadku zwarcia większość napięcia odkłada się na żarówce, a nie na urządzeniu , które jest w taki sposób zabezpieczane. Ten sposób sprawdzania i uruchamiania urządzeń jest bardzo popularny wśród osób naprawiających urządzenia audio-video

  2. Regulator można podłączać bez obciążenia, i nic nie ma prawa się wydarzyć tylko trzeba odczekać chwilę na rozładowanie kondensatorów, można zamiast silnika podłączyć żarówkę i musi płynnie zmieniać jasność przy regulacji "obrotów", a jak wywala bezpiecznik przy załączaniu bez silnika to szukamy podstaw mostek tu jest OK, warystor można do testów pominąć no i ten śmieszny przełącznik obrotów może robić zwarcie pod napięciem. a co do pozostałych elementów to kondensatory jak cokolwiek odbiega w dół to wymieniamy, rezystory te duże zmieniają barwy po podgrzaniu a tam mają co robić nie sugerował bym się kolorami a z pomiarów raczej sprawne.

  3. Z tą żarówką chodził mi o to żeby nie doprowadzać do kolejnych zniszczeń przy następnych włączeniach. Może być podłączona zamiast bezpiecznika lub robimy sobie przewód z wtyczką oraz gniazdkiem i szeregowo włączoną żarówką i dla wygody z włącznikiem który zmostkuje nam żarówkę gdy stwierdzimy że chcemy podać zasilanie normalnie.
    Najlepsza jest klasyczna żarówka (nie halogen ale też może być) w tym przypadku może być raczej spokojnie o mocy 100W.
    Mając tak podłączoną żarówkę gdy świeci pełną mocą łatwiej się diagnozuje bo można zobaczyć czy jakiś z elementów się nie nagrzewa (czyli może być potencjalnie sprawcą awarii) można odłączyć jakąś część układu bo uszkodzenie niekoniecznie musi być być na tej płytce ale np. sklejone styki przełącznika.
    Czy mi się wydaje że tam na płytce jest warystor? Jeśli tak to sprawdź go.
    Gdybyś był blisko to chętnie bym pomógł ale raczej to mało prawdopodobne.

  4. Nie wiem jak bardzo lubisz eksperymentować😃
    Ja bym to sprawdził na układzie podłączonym do sieci, żarówka zamiast bezpiecznika i jak świeci to na którymś elemencie musi wydzielić się ciepło, czasami nawet dany element świeci😄
    Dodatkowo przy żarówce masz możliwość pomiarów, przymocuj płytkę na sztywno sondy w rękę i do dzieła.
    Wylutowal bym mosfety i podłączył układ bez nich.
    Przy takich manewrach dobrze jest mieć druga osobę do asekuracji

  5. Adam tranzystory wyglądają na sprawne …wymienił bym te uszkodzone elementy (rezystor I kondensator) jeśli to nie pomoże w następnej kolejności sprawdził bym optoizolatory być może jeden z nich jest uszkodzony i cały czas masz wysterowany jeden mosfet..Co do.metody z żarówka to przy prawidłowym działaniu regulatora po włączeniu zasilania ma blysnac i później ewentualnie lekko świecić jeśli świeci pełnym światłem to znaczy że dalej w obwodzie jest zwarcie i cały prąd płynie przez włókno żarówki

Dodaj komentarz

Zadzwoń!