
Jak się uszkadza sterownik silnika Simtec 70 z Opel 1.8 Z18XE 125km Astra Vectra Zafira Meriva
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103
—
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Informacje o sterowniku:
Producent: Siemens
Typ: Simtec 70
Marka: Opel
Model:
– Astra 1.8,
– Astra 1.8i,
– Astra 2.0i,
– Astra 2.0i Caravan,
– Vectra 1.8i,
– Vectra 1.8i 16V,
– Vectra 1.8i 16V Caravan,
– Zafira 1.8i,
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001,
Oznaczenie silnika: Z18XE, X18XE1, X20XEV,
Pojemność silnika: 1.8, 2.0
Numery katalogowe:
09117394, 24407208, 5WK9 159, 5WK9 160, 5WK9 161, 5WK9 1705, 5WK9 1706, 5WK9 1707, 6237712, 8050913265160, 9062118290, 90520859, 90560476, 90569370, 90582539, 9117394,
Objawy uszkodenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0201 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 1
– P0202 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 2
– P0203 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 3
– P0204 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 4
– P0505 Wysokie napięcie sterowania prędkością na biegu jałowym
– Silnik zatrzymuje się podczas jazdy i nie uruchamia się ponownie
– P0351 Cewka zapłonowa 1 – błąd obwodu elektrycznego
– P0352 Cewka zapłonowa 2 – błąd obwodu elektrycznego
– P0353 Cewka zapłonowa 3 – błąd obwodu elektrycznego
– P0354 Cewka zapłonowa 4 – błąd obwodu elektrycznego
– P1612 Brak/wadliwy sygnał z immobilizera i P1613 Brak/wadliwy sygnał z immobilizera
– P0100 Wysokie napięcie czujnika przepływu powietrza i P0110 Wysokie napięcie temperatury powietrza dolotowego
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Witam, jak i jakim Środkiem usuwacie ten żel zabezpieczający pozdrawiam
Tfuu > Podstawowy problem w elektronice ; to konieczność stosowania radiatorów chłodzących w celu odprowadzania ciepła …… Tutaj zastosowano zasadę odwrotności >< dostarczanie ciepła ! w celu pozyskania większej ilości pieniędzy >>>>>>>>>> od nieszczęśników = nabywców tych z komputeryzowanych / szrotów .
"komputer stanowi ceramiczna płytka przyklejona do obudowy"ceramika to izolator, więc w grę wchodzi głównie nagrzewanie elementów metalowych,tj.korpus obudowy komputera,nawet jeśli przywalony jest on do głowicy silnika,to ma radiator,więc nagrzewanie samego korpusu ECU do 70 /80 stopni, dla elektroniki nie powinno mieć większego znaczenia.Największym problem dla ECU są zwarcia wewnętrzne lub zewnętrzne,skoki napięcia w instalacji pojazdu,np.próba rozruchu silnika na słabym akumulatorze, lub prostowniku małej mocy,oraz niefachowa ingerencja,jak i wszelkie niefachowe próby modyfikacji.Dziękuję za uwagę.
A może by tak podłożyć tulejki dystansowe.
jaki koszt naprawy sterownika?
Celowa robota projektantów. Gdyby komputer był np. w przedziale pasażerskim, to by działał do śmierci samochodu. A tak klient wywala kasę na nowy lub na naprawę tego dziadostwa.