Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Czy ktoś jest w stanie prostymi słowami opisać co trzeba zrobić przy podmianie ecu, co stoi na przeszkodzie jeśli oba kompy są z tego samego silnika aeb? Immobilizer czy coś jeszcze i jak to najprościej rozwiązać?
Kolego mam golfa iv 1.8t agu ze sterownikiem 06A 906 018R sterownik tez ma blad romu. Jaki inny sterownik bedzie pasował do tego silnika? Mam elektryka który bez problemu wyłączy immo.
U mnie po wymianie sterownika w A3 agu na AJL nie dało żadnego przyrostu mocy auto jedzie tak samo jak wcześniej czym to może być spowodowane? Na vagu brak błędów czy trzeba coś adaptowac po wymianie ecu?
Świetny pomysł przy tym silniku za 100 zł tankować i wtedy ceny paliwa Cie nie interesuje:-), taa za 3 miesiace to Ci paliwo zwietrzeje chyba jak korka wlewu nie masz 🙂
2:60 Polska… Nie rozumiem drogowców, którzy robią łatki, przez co tworzą kolejne dziury… Już lepiej było by sfrezować tą drogę… Barany zarządzają tymi drogami.
Ja siedzę w bmkach i różne swapy do mnie przyprowadzali ze zdjętym immo, w każdym była potrzeba wymienay ecu na taki z ews i niezwykłym trafem auta zaczęły odzyskiwać swoją moc.
działa, w okolicach 2011/12 r zamieniałem takie ECU w moim AEBie 98r i po wywaleniu immo działało, wcześniej szukałem info czy ktoś w PL robił coś podobnego i nie udało mi się niczego znaleźć potem zaczęło się kombinowanie z ECU AGU w AEBie, i też wszystko smigało
AEB to mechanicznie identyczny silnik jak AGU tylko wzdłużny, różnica jest we wtryskach, w AEBie miałe wtryski 225ccm ale na regulatorze 4bar, a w AGU są 260 na listwie 3bar, i tylko dlatego że to bliźniacza konstrukcja taka zamiana ma rację bytu, inne 1.8T to już inna historia zupełnie dodatkowo, AJL 180KM wzdłużne to bliźniak AEBa, wszystko jest to samo oprócz sterownika – nawet turbo jest tej samej, małej wielkości podczas gdy niektórzy idą w zaparte i mylą ze 180tkami poprzecznymi że niby jest większe
samo ECU od AJLa jest jakimś krokiem naprzód, ale to wraz seryjny soft z niskim momentem, najlepiej jest mimo wszystko dołożyć kilka stów i znaleźć kogos kto zrobi porządny program pod dane auto
O co chodzi Z tym zaworkiem odpowietrzania
Piękne ceny paliwa
6zł za 100, piękne czasy ;')
Sterownik m3.8.3 też jest na flashu lecz nie ma możliwości odczytu, jedynie ma opcje wgrania softa podając na jeden w ECU zasilania 🙂
Siemka mam pytanie takie coś działa w golfie 4 1.8t 150km?
Czy ktoś jest w stanie prostymi słowami opisać co trzeba zrobić przy podmianie ecu, co stoi na przeszkodzie jeśli oba kompy są z tego samego silnika aeb? Immobilizer czy coś jeszcze i jak to najprościej rozwiązać?
Gdzie wpiąłeś czujnik ciśnienia doładowania ?
Chla ci ten silnik ostro
Dobry temat. Temperatury spalin nie sprawdzałeś ?
0.7 to orginalne doladowanie. 0.3 jest kiedy jest blad lub awaria
11 minut zmarnowane
Usuwałem immo w sterownikach AGU i AJL. Elektronikiem nie jestem, ale trzeba przeglądnąć internet i są wszystkie odpowiedzi.
Witam miszczu mam pytanko mam golfa 4 1.8t aug 150km elektryczna przepustnica co sie stanie jak przełoże komputer z 1.8t 180km
Kolego mam golfa iv 1.8t agu ze sterownikiem 06A 906 018R sterownik tez ma blad romu. Jaki inny sterownik bedzie pasował do tego silnika? Mam elektryka który bez problemu wyłączy immo.
A jak zakupiłem sterownik z AJL o nr 4b0907557C do swojego aeb to tez będzie banglalo?
Kierowniku -Wesołych Świąt Życzę Tobie iTwojej rodzinie oraz Wszystkim internautom-pozdrawiam Wł… .
06a 906 032 be
siema poszukuje takiego sterownika.
Jak jest błąd Rom to już hujnia
U mnie po wymianie sterownika w A3 agu na AJL nie dało żadnego przyrostu mocy auto jedzie tak samo jak wcześniej czym to może być spowodowane? Na vagu brak błędów czy trzeba coś adaptowac po wymianie ecu?
Tak sterownik z ajl 180km działa budrzetowy tuning zadziwia
Nie ma jak piękny dziurawy Chełm, miasto studzienek 🙂
A nie jest tak że w trybie awaryjnym pompuje 0,3b ?
Świetny pomysł przy tym silniku za 100 zł tankować i wtedy ceny paliwa Cie nie interesuje:-), taa za 3 miesiace to Ci paliwo zwietrzeje chyba jak korka wlewu nie masz 🙂
2:60 Polska… Nie rozumiem drogowców, którzy robią łatki, przez co tworzą kolejne dziury… Już lepiej było by sfrezować tą drogę… Barany zarządzają tymi drogami.
W odpowietrzanie zaworek zwrotny proponuję.Pozdrawiam.
Nieprzyjemny jest dźwięk tego gulfa 🙊😱
Istnieje szansa żeby mi podesłać plik eeprom tego uszkodzonego stera? Tak z ciekawości bym zajrzał 🙂
VSS z licznika da się zebrać.
A widziałeś w polsce dobrego fachowca ?
Ja siedzę w bmkach i różne swapy do mnie przyprowadzali ze zdjętym immo, w każdym była potrzeba wymienay ecu na taki z ews i niezwykłym trafem auta zaczęły odzyskiwać swoją moc.
Pięknie się zbiera Golf Zdrowych Radosnych Świąt.;)
Tak, masz rację. Są sterowniki od agu które można programować po kablu. Sam mam taki.
działa, w okolicach 2011/12 r zamieniałem takie ECU w moim AEBie 98r i po wywaleniu immo działało, wcześniej szukałem info czy ktoś w PL robił coś podobnego i nie udało mi się niczego znaleźć
potem zaczęło się kombinowanie z ECU AGU w AEBie, i też wszystko smigało
AEB to mechanicznie identyczny silnik jak AGU tylko wzdłużny, różnica jest we wtryskach, w AEBie miałe wtryski 225ccm ale na regulatorze 4bar, a w AGU są 260 na listwie 3bar, i tylko dlatego że to bliźniacza konstrukcja taka zamiana ma rację bytu, inne 1.8T to już inna historia zupełnie
dodatkowo, AJL 180KM wzdłużne to bliźniak AEBa, wszystko jest to samo oprócz sterownika – nawet turbo jest tej samej, małej wielkości podczas gdy niektórzy idą w zaparte i mylą ze 180tkami poprzecznymi że niby jest większe
samo ECU od AJLa jest jakimś krokiem naprzód, ale to wraz seryjny soft z niskim momentem, najlepiej jest mimo wszystko dołożyć kilka stów i znaleźć kogos kto zrobi porządny program pod dane auto
3:36 czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z tymi kropkami Na oponie?
Jakby sumy kontrolne były złe policzone to wogóle nie powinien odpalić
mam aeba na sterowniku z ajl i lata aż miło, na starym dmuchało 0,6bar po zmianie dmucha w peaku 1,2
Jak będziesz miał ogarnięty sterownik to mogę odkupić do mojego aeb😁
Może Ty mi w Chełmie wydech wspawasz do 2.8 quattro bo reszta albo nie umie albo im się nie chce haha
Lapeczka w górę i do przodu z projektem oraz wesołych świąt majster 😋👍
Jak ktoś ma AEB na 5 wtyczek, to można przelutowac sama kość?