Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Montaż sterownika psg5 po naprawie na pompę vp44



Naprawiłeś sterownik pompy wtryskowej VP44 – zobacz jak go prawidłowo zamontować.
http://www.puhomega.pl/montaz-sterownika-psg5-po-naprawie-na-pompe-vp44/

Do montażu sterownika pompy VP44 po naprawie będziemy potrzebowali:
– klucz torx t25 i torx t10
– 4 kawałki koszulek termokurczliwych
– lutownicę
– kalafonię
– cynę

1. Wkładamy śruby torx t10 do tulejek czujnika obrotów.
2. Montujemy czujnik w pompie wtryskowej VP44 i mocno dokręcamy śruby.
3. Oczyszczamy powierzchnię między pompą a sterownikiem.
4. Obie komory pompy wtryskowej zalewamy ropą.
5. Zakładamy pokrywę na sterownik PSG5.
6. Sprawdzamy jakość przewodów od kąta wtrysku i dawki paliwa.
7. Zakładamy koszulki i lutujemy przewody.
8. Podgrzewamy koszulki i gotowe.

Tania i solidna naprawa pomp wtryskowych VP44 oraz naprawa sterowników PSG5 tylko u nas.

https://www.puhomega.pl

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

18 thoughts on “Montaż sterownika psg5 po naprawie na pompę vp44

  1. Czy to prawda że w pompie psg16 na 2 wtyczki nie można odkręcać czujnika halla bo nie będziemy w stanie przykręcić go idealnie w tej samej pozycji przez co zmieni się dawka paliwa, czy to kolejny bzdurny film krążący po internecie że nie można go odkręcać? Pozdrawiam

  2. Mam pytanie. Wymontowałem sterownik jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=53kP1RCM5gU
    Górne kabelki będę wiedział jak polutować. Dolne były bardzo napięte i gdy plecionkę zsunąłem to izolacja była pokruszona na obu przewodach (słyszałem, że zwarcie kabelków też często jest przyczynę uszkodzenia sterownika).
    Nie wiem czy uda mi się polutować, więc czy można przedłużyć te kabelki? Czy średnica ma znaczenie i czy na pewno nie ma znaczenia który kabelek z którym? (bo dolne udało mi się tylko na równo uciąć)

  3. A tego czujnika obrotów nie trzeba kalibrować po montażu? Pytam bo na jakimś filmie, chyba od Mielerczyka/Mielewczyka (czy jakoś tak) było tłumaczone, że jeśli nie chcemy kalibrować ustawienia tego czujnika, którego wykręcamy ze środka pompy (ten na cienkiej taśmie) to można go wylutować.

  4. Mam pytanie czy jak sprawdzam napięcie na kostce w fordzie focus mk1 1.8 tddi to ono powinno tam być stale ( kluczyk w pozycji gotowy do rozruchu) czy po kilku sekundach znikać i pojawiać sie dopiero przy kręceniu rozrusznikiem . Bo u mnie nie znika i ktoś powiedział mi ze to zle ( choc jak dla mnie tak ma byc ) z góry dziękuje za odpowiedz
    P.s. szukam przyczyny uszkodzenia mojego sterownika i dla tego pytam 😛

Dodaj komentarz

Zadzwoń!