Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Awaria elektrycznego BMW i3, wycie silnika. I naprawa wyceniona na 30 654,61 zł [artykuł]



Więcej informacji w artykule: https://elektrowoz.pl/porady/mam-bmw-i3-silnik-zaczal-halasowac-aso-bmw-wycenilo-naprawe-na-30-65461-zl-co-mam-z-tym-zrobic-czytelniczka/
Ostateczne koszty naprawy: https://elektrowoz.pl/porady/szczesliwe-zakonczenie-historii-bmw-i3-z-halasujacym-silnikiem-naprawa-za-1-4-tego-co-wyliczylo-aso/

Wideo: (c) ASO BMW / Czytelniczka

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

9 thoughts on “Awaria elektrycznego BMW i3, wycie silnika. I naprawa wyceniona na 30 654,61 zł [artykuł]

  1. Czas na kuoic nowe… BMW nazwa zobowiazuje… Bedziesz Mial Wydatki… To masz sam zes chcial. Auto ktore nie dojedzie do najblizszych swiatel bo zabraknie mu pradu aw zimie nawet nie ruszy z miejsca bez gniazka 230V – to nie samochod to ZART

  2. Nie pojmuje tego, dlaczego nie rozbiorą tego i sprawdzą. Jeśli ten silnik jest "nierozbieralny" to jest to śmieszne i celowe i anty ekologiczne działanie, przecież Niemcy tak próbują nas uczyć ekologii powinno się wydawać że to żart, szkoda Pani właścicielki

  3. A to problem rozebrać silnik i sprawdzić czy to nie łożyska? Przecież tam jest wał na dwóch łożyskach.

    Jak to powiedział Marcin Najman w Częstochowie. Ludzie przecież tam nic nie ma .

Dodaj komentarz

Zadzwoń!