Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Demontaż sterownika Multitronic CVT V30 z okrągłą wtyczką montowanych w Audi.



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Usterki skrzyni Multitronik wskazujące na uszkodzenie sterownika zwanego też komputerem skrzyni Multitronic. Wiele przypadków uszkodzenia sterownika skrzyni objawia się po nagrzaniu czyli po pierwsze kilka kilometrów skrzynia działa poprawnie po czym następuje usterka. Problemy ze sterownikiem skrzyni mogą również powodować brak możliwości uruchomienia auta czy tryb awaryjny skrzyni. Zapoznaj się z częstymi usterkami. Nie jesteś pewien czy sterownik jest uszkodzony? – zadzwoń do naszych elektroników.

Ramka z symbolami biegów na wyświetlaczu mruga lub świeci się na stałe
Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
Usterka występuje po nagrzaniu
W trakcie jazdy bieg sam wyskakuje
W trakcie jazdy bieg sam przełącza się na inny miedzy pozycjami Drive i Sport D i S
Nie można odpalić auta gdy skrzynia jest na pozycji P Parkingu
Odpala tylko na pozycji N Neutral
Rozrusznik nie kręci – silnik nie odpala
Nie można wrzucić biegu ani przełączyć gdy ruszamy wybierakiem
Brak wstecznego – nie można wrzucić biegu wstecznego
Skrzynia Multitronic Szarpie po nagrzaniu
Występują błędy przełącznika wielofunkcyjnego F 125
Występują błędy zaworów hydraulicznych N88, N216, N215
Numer błędu 17090 – P0706 przełącznik wielofunkcyjny F125
Błędy czujnika obrotów G182, G195, G196 sterownik multitronic
Sterownik Multitronik zgłasza błędy odczytywane po podłączeniu testera
Brak komunikacji z sterownikiem Multitronic
18222 P1814 Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy
18223 P1815 Elektromagnes kontroli ciśnienia 1 N215 zwarcie do plusa
18226 P1818 zawór elektromagnetyczny ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna
18227 P1819 Elektromagnes zaworu 2 N216 obwód otwarty lub zwarty do masy
18228 P1820 Elektromagnes kontroli ciśnienia 2 N216 zwarcie do plusa
18231 P1823 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 usterka elektryczna
18232 P1824 elektrozawór 3 N217 obwód otwarty / zwarty do masy
18233 P1825 Elektromagnes kontroli ciśnienia 3 N217 zwarcie do plusa
18236 P1828 Kontrola ciśnienia Solenoid 4 N218 usterka elektryczna
18237 P1829 błąd zaworu 4 N218 obwód otwarty lub zwarty do masy
18238 P1830 Zawór regulacyjny ciśnienia 4 N218 zwarcie do plusa
18241 P1833 Elektromagnes kontroli ciśnienia 5 N233 usterka elektryczna
18242 P1834 zawór elektryczny 5 N233 obwód otwarty / zwarcie do masy
Kontrola 18243 P1835 Ciśnienie elektromagnetyczny 5 N233 zwarcie do plusa
18246 P1838 Elektrozawór 6 N371 usterka elektryczna sterownika Multitronic
18247 P1839 zawór elektromagnetyczny 6 N371 otwarty obwód lub zwarcie do masy
Kontrola 18248 P1840 Ciśnienie elektromagnetyczny 6 N371 zwarcie do plusa
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:

Producent: TEMIC
Marka: Audi
Modele: A4, A6, RS6
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Pojemność silnika: 1.8L, 1.9L, 2.0L, 2.4L, 2.5L, 3.0L,  4.2L,
Numery katalogowe:
01J927156ET, 01J927156FH, 01J927156JJ, 01J927156AE, 01J927156CF, 01J927156CL, 01J927156CM, 01J927156CP, 01J927156CR, 01J927156DB, 01J927156FA, 270659, 01J927156JH, 01J927156DS, 01J927156CB, 01J927156CJ, 01J927156CN, 01J927156DE

Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:

Sterownik Multitronic VL300 – płaska wtyczka. Demontaż sterownika z Audi A4 A6 A8 lub VW Passat B5
https://youtu.be/7cCEorwLlXg

Problemy z skrzynią Multitronic V30 Audi a4 a6 a8 VW Passat
https://youtu.be/dlWyNRo4ICI

Problemy z skrzynią Multitronic VL300 – sterownik skrzyni Multitronic Audi A4 A6 A8 VW Passat B5
https://youtu.be/wgV7WgnFJUM

Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:

Objawy uszkodzeń i błędy automatycznej skrzyni biegów Audi Multitronic.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=137

Instrukcja – zobacz jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów Multitronic.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=50

Skrzynie biegów Audi Multitronic – numery i wersje.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=37

Podział, charakterystyka i rodzaje automatycznych skrzyń biegów stosowanych we współczesnych pojazdach.
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=35

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

One thought on “Demontaż sterownika Multitronic CVT V30 z okrągłą wtyczką montowanych w Audi.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!