Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

#1 Diagnozujesz czy zgadujesz? – Sterownik świec żarowych BMW Diesel

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Wybaczcie jakość, nagrywane podłą kamerką ale myślę że da się oglądać.
Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach.

Pozdro

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

31 thoughts on “#1 Diagnozujesz czy zgadujesz? – Sterownik świec żarowych BMW Diesel

  1. Jeśli macie sterownik sprawny lub po wymianie,a świece są ok i dalej nie grzeje lub pokazuje błędy świec raz 4 innym razem 3 itp. to wymieńcie ten plusowy przewód zasilania sterownika.U mnie ta okrągła wtyczka wyglądała idealnie zero śladu przypalenia i pokazywało 12v na wyjętej wtyczce .Rozwaliłem tą wtyczke bo jest nierozbieralna i na głębokości połowy wtyczki przepala się 6 blaszek takich po 2mm każda przez co nie ma zasilania na sterownik a po włożeniu tej wtyczki w sterownik nie ma jak zmierzyć czy odpowiednio zasila puszke.Nowy kabel 140zeta w ASO.
    https://youtube.com/shorts/W44RjsY3Eck?feature=share

  2. pięknie wytłumaczyłeś. Moj sterownik jest dobry. Swiece wszystkie ok. Rezystnacje ok. Pomimo tego mam błąd wszystkich świec. Czy ten moduł jest na jednej linii z ABS lub DSC ? Bo mam też kontrolke świecącą kontrolkę abs i dsc i podejrzewam że modul abs i dsc ma coś wspólnego z błędem wszystkich świec na komputerze

  3. Witam,
    Posuw 6mm do:
    pin 1 = 476 Ohm
    pin2 = 473 Ohm
    pin3 = 476
    pin 4= 474
    pin 5=L
    pin 6= 734
    pin7 = 474
    pin8= 475
    pin9=L
    pin10=L
    pin11=L
    pin12=L

    pin 6 daje wyższą wartość, czy to normalne?

    Jeśli mierzę między pinami, mam:
    pin 1 i pin 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12= L
    pin2 i pin = 3,4,5,6,7,8,9,10,11=L
    pin4 i pin 5,6,7,8,9,10,11,12=L
    pin 5 i pin 6,7,8,9,10,11,12=L
    pin 6 i pin 7= 969 Ohm
    reszta równa się wszystkim możliwym kombinacjom =L .

    więc ta wartość oporu co tu się dzieje?

    dzięki za wideo.

  4. Super robota! Bardzo pomocny i treściwy film 👍👍👍A co jeśli przy 2kOhm brak przejścia (1), a przy multimetrze ustawionym na 20kOhm jest 7,50 (7500 Ohm)? Tak samo na wszystkich 6-ciu wyjściach na świece żarowe. Sterownik uwalony?

  5. Sterownik z BMW F10 3.0d wszystko sprawdzone według filmu jest ok , świece nowe boscha 6 sztuk sprawdzone podłączone na kostce każda 0,5ohm ma a błąd zwarcia na 6 świecy cały czas . Czyżby sterownik był jakoś inaczej uszkodzony ?

  6. Witam wszystkich. Naprawdę bardzo mi pomogłeś w zdiagnozowaniu i naprawie mojego sterownika BERU do BMW X3. Szacun i wdzięczność. Ale wybacz, muszę sprostować. Żeby było jasne dla wszystkich. Sprawdzenie w ten sposób sterownika jest skuteczne w przypadku włączenia multimetru w tryb tzw. testu diody. A ta wartość około 540 co podajesz to nie jest rezystancja tylko spadek napięcia (w mV) na diodzie spolaryzowanej w kierunku przewodzenia. Do rzeczy, test jest skuteczny, żeby ustalić czy sterownik jest uszkodzony. Ale tak czy inaczej należy przy naprawie przelutować wszystkie "druciki" łączące płytkę ze złączami. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Jeśli masz pytania chętnie służę pomocą.

  7. 👍 fajnie to zrobiłeś i szacun, że ci się chciało. Jak ktoś to obejrzy i przeczyta komentarze bez problemu zdiagnozuje sterownik. Pozostanie tylko wklejać film wszędzie. Pozdro Sławek W. 😉

  8. Sprawdziłem z ciekawości swój sterownik 3.0d który kiedyś wymieniłem wraz ze świecami, ale sprawdzając wg tego opisu omomierzem na każdym pinie od 1 do 4 oraz 7 i 8 nie mam żadnej wartości. Co to oznacza?

  9. No ja miałem błąd wszystkich świec i nie palił dobrze i debil wymieniłem swiece + moduł a problem leżał w kablu tym głównym ponieważ był wypalony. Po wymianie gitara! Ale mam znajomego który ma błąd na trzech świecach i może coś by z tym zrobił

  10. Witam Cię serdecznie. Dziękuję za porządną dawkę wiedzy. Mam jednak do Ciebie pytanie. Mam sterowanik na 6 świec. Na jednej świecy tj.1pin nie było oporności. Oporności nie było też na plusie pin 5. Po zregenerowaniu sterownika opór na wszystkich świecach jest zbliżony do siebie, ale na wspomnianym plusie pin 5, oporu dalej nie ma. Co myślisz o tym wszystkim?

  11. Witam, dziękuję za wyjaśnienie co i jak jeżeli chodzi o ten sterownik. U mnie przypadek taki że swieca nr 5 (3.0d m57 218km) wykazuje błąd. Sterownik polutowalem bo od czasu do czasu pokazywał błąd wszystkich świec. Teraz pozostal błąd tej świecy nr 5. Rozumiem że jest ona pod pinem nr 7? Na tym pinie we etyczne idącej do sterownika też jest zwiększona odporność (dziwne to akurat bo wykazuje na każdej tj. pin 1-4 i 8 0.00 a na 7pinie (świeca 5) 0.03. czy dobrze to mierze i zgadza się z błędem pokazywanym w ista/inpa?

  12. Witam. Myślicie że sterownik od jednostki 8 cylindrowej (GSE 103) będzie pasował do 6 cylindrowej (GSE102)? Wygląda identycznie kostki te same. A cena aktualnie dwa razy mniejsza…

  13. BMW 3.0 535D 2006 r. Inpa pokazuje błąd 4212 (błąd świec na cylindrze 1) oraz 4252 (błąd świec na cylindrze 5). Świece raczej są sprawne, mają 0,4 Ohm. Sterownik 7 801 201 02:
    piny 1,2,3,4,8 – 11 M ohm
    pin 7 = 0.L poza skalą.
    Na zewnątrz piny nie są popalone. Czy nie za duży opór na tych pinach? Rozumiem, że sterownik do naprawy lub wymiany?

  14. Witam. Te połączenia w sterowniku w postaci drucików pełnią chyba role zabezpieczenia przed zwarciem, przeciążeniem. A może się mylę . Tak czy inaczej proszę o podpowiedz czym to powtórnie zalać, bo nie mam pomysłu …

  15. Fajny filmik.. Pytanko skoro u mnie po sprawdzeniu miernikiem ustawionym na pozycji 2000 ohm tak jak ma filmiku nie pokazuje nic a ustwionym obok na takiej pozycji miernika ->+ pokazuje na 6 swiecach jakies 700 czegos tam.. To oznacza ze sterownik jest dobry?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!