Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Coobcio Garage – Nissan 350Z Turbo porównanie ECU z dodatkami do seryjnego

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Sprawdzamy jak przekładają się na czasy wspomagacze, które umożliwiają współczesne softy i ECU. Na przykładzie Nissan 350Z Turbo!

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

27 thoughts on “Coobcio Garage – Nissan 350Z Turbo porównanie ECU z dodatkami do seryjnego

  1. Nie porównuje w żaden sposób ale seryjne S4 B5 265km 400nm robi 5.8s/100
    Każdy zaraz zarzuci że Quatro ale waga takiej S4 to ponad 1600kg
    Odnoszę się do czasów w 15 minucie filmu
    100-200 rewelacja

  2. W większości nie rozumiem o czym gadacie , "pedalski turbo boost, npc, ps" itp. po co , i dlaczego ale JAK JA WAS UWIEEELBIAM oglądać !!! Nic reżyserowane , wszystko "live " bez " to sie wytnie"
    Poza tym zakładam sie sam ze sobą w której minucie sie pojawi Kivi 😁
    acha: zauważyłem to PRO wyciszenie ,czy myśleliście aby jakaś perkusja😊 gitarra i bas na weekend??? 😂🤣😂

  3. Podsumowanie, samochód wymęczony prawdopodobnie opony do wymiany być może z czasem coś więcej np sprzęgło, do tego właściciel jeszcze za to zapłaci plus za usługę a zyska marchewki i przy sprzyjających warunkach może 0.2s przyspieszenia.

  4. Ale Mazak mówił przecież że Coobcio nie robi takich strzałuf, ogniuf i wgl Kuba to się nie zna 🤭😉

    P.S. te MBC moim zdaniem to akurat trafiło fartem, że zrobiło najlepszy czas i tą różnicę też bym chyba doliczył do dobrej zmiany biegów lub startu. Taka mikroskopijna różnica w doładowaniu może mieć znaczenie przy takim obciążeniu??

  5. ile to trzeba sie pierodlic i bawic, żeby auto troche jechalo. Ja kupilem moto w cenie tarcz do tego samochodu, i leci 0-200 w 7,5s XD. A tutaj bitka o kazda dziesiata sekundy od 100-200

  6. I w tym odcinku zostało pokazane czemu biała megane RS 500+ została skrzywdzona pomiarami od 98-97.. (szczególnie przy takim dużym turbo które wstawało wieki).
    Każdy ale to każdy jak robi sobie testy czasowe 100-200, wpada na te 100km/h już napompowany, naładowany, dowalony aż obejmy od IC trzeszcza, tak więc jak dla mnie tamte czasy do ponownej weryfikacji ;P (taka mała prośba) ;D

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!