Jakie są usterki automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103
—
. Gdy samochód wykazuje:
0896 – Niedopuszczalny zakres regulacji CVT
0793 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0722 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0730 – Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne,
1634 – Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony,
2722 – Niedopuszczalne załączenie – bieg wsteczny – wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona,
0717 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 ( pierwotny czujnik prędkości obrotowej CVT nie jest dostępny)
0794 – Gradient czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalna.
Czy np.: P0896, P0793, P0722, P0730, P1634, P2722, P0717, P0794, 08961, 07931, 07221, 07301, 16341, 27221, 07171, 07941
to najprawdopodobniej przyczyną awarii jest uszkodzony sterownik automatycznej skrzyni biegów. Z naszych filmów i artykułów możesz dowiedzieć się co jest przyczyną awarii, jak się przed nią uchronić i jak ją usuwamy.
Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:
Mercedes A (W169) i B Klasa (W245) Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 – demontaż i naprawa
https://youtu.be/gCOkBhsDYj4
Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)
https://youtu.be/2y_blsAKrrA
Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)
https://youtu.be/vwFfA4pvU5U
Jak wymienić czujnik prędkości Y3/9b4 Y3/9b5 CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)- błąd 0722
https://youtu.be/K3oECCiSFhw
Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0MKi1Zo9RBw
Zobacz jak pakujemy płytę hydrauliki ze sterownikiem automatycznej skrzyni biegów 722.8 z Mercedesa.
https://youtu.be/OWRdOObioEY
Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:
Błędy sterowników CVT 722.8:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=136
Jak zapakować sterownik?
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=135
Jak czytać nr ze sterownika:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=134
Opiłki – wróg nr 1:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=131
Przyczyny awarii:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=130
Jak zdemontować sterownik:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=18
Jak wymienić czujniki prędkości:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=17
Możesz też skożystać z naszych usług i sklepu:
Czujnik obrotów automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedes A- klasa B-klasa (722.8)
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=843
Sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT (722.8) B-klasa
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=284
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes 722.8 CVT
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=253
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes B-klasa W245 (2005-2001)
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=77
Informacje o sterowniku:
Producent: Temic / Continental
Marka: Mercedes-Benz
Model: A150 A160 A170 A180 A200, W245, W246, B150, B170, B180, B200
Rok produkcji: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Numery katalogowe: A0002704200, A0034462410, A1685451032, A1693700406, A1693700506, A1693700606, A1693700706, A1693700806, A1693701006, A1693701106, A1695451032, 00403159A4, 00403159A5, 00403159A6, 00403159A7, 00403159A8, 00403159A9, 00403159A9, 00403159B0, 00107205A8, 00107205A7, 00107205A8, 00107205A9, 00107205B0, 00107205B1, 00107205B2
Objawy usterki:
– skrzynia przechodzi w tryb awaryjny auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
– usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika
– skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
– nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów
– uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów
– brak prędkości z czujników obrotów
– brak komunikacji ze sterownikiem
– brak możliwości jazdy
– wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów
Błędy:
– P1815 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b3 (główny czujnik prędkości CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów)) jest niedostępny
– 0722 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
– P1826 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
– 0793 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny
– P1939 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mam na oku b klasę i typ twierdzi że skrzynia szumi i że trzeba wymienić jakieś łożysko. Czy taki scenariusz jest wgl możliwy? Pozdrawiam.
Jaki koszt w razie najgorszego scenariusza czyli płukania itp? 2.0 CDI skrzynia automatyczna.