Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Mercedes awaryjne otwieranie blokady kierowniczej

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



W materiale przedstawiam podstawowe informacje na temat blokady kierowniczej oraz sposób jak w sytuacji awaryjnej ją otworzyć. Opisywana blokada występuje w wielu modelach samochodów marki Mercedes-Benz.

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

39 thoughts on “Mercedes awaryjne otwieranie blokady kierowniczej

  1. Witam mam problem mercedes Vito 2005 nie ma reakcji na kluczyk nie da się nic zrobić auto zgasło i stoi próbowałem metody na magnes nie działa ! Czy jest jakaś inna możliwość zdemontowania tego zabezpieczenia rydla dodam ze koła są lekko skręcone w prawo … kluczyki sprawdzone działają jak powinny lecz reakcji stacyjki nie ma .

  2. Hi, can you please confirm what you are doing. The steering column on my father's w209 is locked. I think you are creating a circuit and then reversing the operation of the circuit using a magnet? I've just read the magnet you use is 60x20mm. Can you please let me know what pins receive 12v power and if it's north or south pole of the magnet. Greetings 🙂

  3. Dziękuję za instruktarz. To działa ( W245 ). Dzięki pańskiej wiedzy, uniknąłem dużych kosztów lawety w Wiedniu. Dodatkowym problemem był fakt, że auto było zaparkowane na drodze jednokierunkowej, po lewej stronie z kołami skręconymi do krawężnika. Więc wydawało się, że tylko „ winda”. A tu taka miła niespodzianka. Dziękuję Panu, za dzielenie się swoją wiedzą. Pozdrawiam.

  4. Witam,
    Jeżdżę od 4 lat Mercedes E220 CDI S212 z 2014
    Zdażyła mi się trzy razy ta nie miła sytuacja. Pierwszy raz żona nie mogła wrócić z pracy, po włożeniu klucza zero reakcji. Kierownica zablokowana i nic na zegarach. Przyjechałem z drugim kluczem, również zero reakcji. Samochód został na miejscu. Spędziłem trochę czasu na internecie i znalazłem dużo podobnych przypadków i jedną stronę, na której ktoś podał tips może nie najbardziej elegancki i profesjonalny ale który działa, przynajmniej w moim samochodzie. Otóż radził włożyć klucz do stacyjki i przekręcić klucz do pozycji włączonej, odblokować regulację poziomu kierownicy i podnieść kolumnę do najwyższego punktu i następnie energicznie opuścić ją w dół dobijając do najniższej pozycji. Powtórzyć kilka razy do momentu kiedy zapalą się kontrolki na tablicy rozdzielczej.
    Po tym przypadku zapomniałem zupełnie zająć się tym problem aż kilka miesięcy później powrócił. Ponownie tą metodą odblokowałem sytuację. Po roku trzeci raz ten sam problem na wakacjach. I znów zadziałało. Wiem, że to nie jest najlepsza metoda i powinienem wymienić blokadę ale dzisiaj ten samochód stał się drugim pojazdem w rodzinie i jest mniej używany.
    Mam nadzieję Arku, że nie będziesz miał mi za złe, że podałem tak nie zawodowe rozwiązanie! Pomoże komuś może…
    Cenię twoją cierpliwość, wiedzę i fakt, że się nią dzielisz! Kontynuuj!
    Pozdrawiam

  5. Bardzo dobrze nagrany film. Należy się szacunek. Dziś w CLS W219 zepsułem prawdopodobnie rygiel. Skręciłem koła na maksa i zgasiłem Auto. Kierownica cofnęła się lekko z powrotem gdy straciła ciśnienie wspomagania i podejrzanie zablokowała. Kiedy próbowałem odpalić auto, pojawił się typowy objaw: brak reakcji, brak zapłonu. Keyless nie działa, stacyjka również. Przekaźniki słychać, podejrzewam silniczek. Mam nadzieję że młotek pomoże. Jakieś konkretne miejsce w które warto stukać?

  6. No fajnie ale co jeśli silniczek sie zawiesi i nie da sie za pomocą kluczyka odblokować kierownicy? czy wtedy ten magnes również bywa pomocny ? Mam W 204 i wolę mieć w zanadrzu taki magnes gdyby mnie takie nieszczęście spotkało gdzies na trasie. Zatem czy gdy silniczek padnie, magnes jest w stanie nas uratować ??

  7. Mi trzy dogodnie temu rygel nie zablokowała kierownicy i po włożeniu kluczyka jest echo, nie można odpalić samochodu. Auto nadal u mechanika, niby elektryk musi synchronizować stacyjkę.

  8. Tylko prosze pokazac jak to zrobic tym magnesem gdy mamy wszystko zabudowane???A drugie pytanie to czy nie mozna tego jakos zrobic zeby wyjac ten rygiel ze srodka zeby juz nigdy sie nie blokowalo?Bo po co mi taka blokada?

  9. Witam
    Mam problem z uruchomieniem samochodu marki Chrysler model 300C z 2008 roku
    Silnik 3.0 CRD
    Mam przeczucia że mogą dotyczyć one blokady kierownicy lub immobilizera bądź samego kluczyka (rybki)
    Mógłbym liczyć na podpowiedź od Pana co jest przyczyną ??
    Dziękuje czekam na odpis 🙂

  10. Witam Wszystkich.
    Ktoś może miał podobny przypadek.
    Mercedes w212 z 2011 roku. Wieczorem zaparkowany i wszystko ok.
    Rano auto nie chce odpalić. Po przekreceniu klucza (rybki)brak reakcji. Nie słychać rygla i zero reakcji na klucz. Pierwsze przekreceniu klucza i tylko jakiś dziwny dźwięk pod kierownica. Kolejne próby zero reakcji. Auto na noc zostało zapakowane na kołach maksymalnie skreconych.
    Bateria w pilocie ok.
    Otwiera i zamyka normalnie.
    Bezpieczniki ok
    Po włożeniu do stacyjki klucza z innego Mercedesa wyskakuje info o złym kluczyki.
    Wygląda na cewke w rybce…
    Ktoś ma jakieś pomysły co mogło paść poza kluczem?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!