Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Wymiana i programowanie sterownika ABS ESP Audi A6 C5 4.2 najtańsze V8 – czy uda się naprawić? cz3



Kolejna część „walki” z powracającym błędem #ABS i ESP. Tym razem #wymiana sterownika i jego #programowanie ale, czy to pomoże? W poprzednich filmach zdiagnozowałem usterkę czujnika G201 (wg. wskazań vcds), która wraca, jak bumerang. Kolejne podejrzenie padło na sterownik, który w większości przypadków znajduje się na pompie ABS ale w moim przypadku jest on pod nogami pasażera.
Cz1 – diagnoza i wymiana czujnika G201 https://youtu.be/Y4b5yeLP194
Cz2 – demontaż „sterownika” na pompie (ku przestrodze) https://youtu.be/QpP1txp31YQ

https://patronite.pl/mothor
https://www.instagram.com/mothor_pl/
https://www.facebook.com/MoThorPL

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

22 thoughts on “Wymiana i programowanie sterownika ABS ESP Audi A6 C5 4.2 najtańsze V8 – czy uda się naprawić? cz3

  1. Hej, może to dziwne co napisze, ja też jestem w szoku, ale od 2 lat miałem problem z kontrolką ABS,w końcu zostawiłem to w spokoju, niedawno padł mi przepływomierz, po wymianie, nie dość że silnik przestał przerywać, to kontrolka ABS znikła,na jednym z forów niby doczytałem że ma to jakieś powiązanie, może u Ciebie jest podobnie, pozdro

  2. Siema. Miałem podobnie tylko że w leonie 1. Wymieniłem pompę wraz z sterownikiem i cały czas błąd wyskakiwał. Problemem okazały się przerwy w zasilaniu, kontakt i nowe bezpieczniki pomogły. Więc sprubój przekaźnik i bezpieczniki, ewentualnie zobacz czy kable mają przejście. Pozdrawiam 😉

  3. Ciekawe czy stary plyn hamulcowy moze cos takiego powodowac?
    Jezeli pod schowkiem masz mokro to wyjmij akumulator i pod mocowaniem akumulatora masz odplyw. Mozna nalac wiadro wody i zobaczyc czy woda splywa. Drugie to listwa plastikowa na podszybiu ta co jest pod ramieniem wycieraczki to musi dobrze siedzieć od strony pasażera inaczej woda kapie na filtr kabinowy.
    ABS na pewno ma przekaznik bo to za duze obciążenie żeby tak sobie to bylo podlaczone.

  4. Stary zardzewiały zajeżdżony kapeć zawsze nim pozostanie. Taka prawda, niestety. Zobacz ile to czasu kosztuje oprócz pieniędzy. Już masz dodatkowo air bag do ogarnięcia. Cały czas błędy lambdy i seconadry intake. Za niedługo zaczniesz się irytować bo nie wszystko jak widzisz da się rozwiązać od ręki, kwestia czy wystarczy Ci samozaparcia ale mam nadzieję że tak, kanał na yt na pewno dostarcza motywacji do działania. Ja osobiście kibicuję ale uważam że w pewnym momencie zacznie się akceptowanie niektórych niedoskonałości i problemów, a będą pojawiać się kolejne. Oby skrzynia i silnik się trzymały. Wiem że to brzmi mało optymistycznie ale to gonienie za marzeniami a ulep pozostanie ulepem. Odnośnie ABS to od siebie dodam że w 3 swoich autach miałem podobne problemy z ABS i w dwóch problem był przewód do czujnika w kole który pęka wewnątrz plastikowej izolacji i nie widac nic z zewnatrz, trzeba mierzyć oporność i ruszać kabelkiem. W trzecim natomiast pęknięta była koronka. Także miłego poszukiwania i jazdy takim klocem bez kontroli trakcji i ABS w taką pogodę.

  5. Fajne filmy.. Częste.. Tylko tak dalej. Nie odjebaj jak inni co się dorobili i gwaiazdorza.. Jak ogarniesz c5 kup inne quattro i graj dalej w takim stylu.. Pozdrawiam miłego..

  6. Fajnie że nagrywasz te filmiki, zawsze to pomoc dla przyszłych posiadaczy a6 c5.
    Tak dodam, auto kupione tanio ale kilka usterek jest do zrobienia i napewno jeszcze kilka wyskoczy. Ale jak ktoś lubi pogrzebać przy aucie to takie usterki nie problem.👍😉
    Może warto prześledzić schemat elektryczny abs/esp.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!