Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Vag4You – konwersja sterownika Audi A3 1.8T AGU na ME7.5



Nowi bohaterowie na kanale! Mateusz i Dominik specjalizują się w grupie VAG’a. Dzięki nim mamy okazję wrócić do legendarnego 1.8 turbo 😀

Przypominamy, że na kod „COOBCIO” macie aż 6% zniżki na zakup części samochodowych
w sklepie internetowym www.deler.pl

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

48 thoughts on “Vag4You – konwersja sterownika Audi A3 1.8T AGU na ME7.5

  1. Zajmuję się mechaniką, tunningiem, remontami silników, bliżej Krakowa gdyby ktoś chciał to zapraszam serdecznie Auto Expert, Rupniów 157, 34-652 Nowe Rybie
    Może kiedyś z Jagodowym coś nagramy ciekawego a przymierzam się do grubych modyfikacji A3 8l 1.8T. U mnie robota zrobiona perfekt. Duże doświadczenie również na nowych autach.

  2. Jak ten deszcz już tak słychać w tym garażu to przy gradzie efekt musi być jakby ktoś pod garnek petardy karabinki wdupcył i odpalił :D. Weź tam zrób z tej żaby potężną ropuchę Jagoda

  3. Jagoda, będzie więcej filmów z tego swapa? Będzie to w stylu od a do z? Tak żebym sobie odpalił w garażu filmik na laptopie i mógł dłubać przy zmianie wiązki? Bo właśnie mi idzie poczta 👌

  4. Panowie mam takie pytanie czy jak stoi moje audi a3 8l 1.8 benzyna 1999 na jałowym biegu to delikatnie dyga skazuwka od obrotów jest to normalne w tych autach czy jest to czymś spowodowane? Proszę odpowiedzi?? pozdrawiam 💪

  5. Ludzie którzy maja wiedze na temat wozu i setupu i chęci dlubniecia czegoś co ma potencjał ale ma pewne nie udogodnienia to przyklad ze sie da tylko trzeba chciec !!bo zycie to moc !! pozdrawiam

  6. Super profi robota . Jeżeli znacie temat to powiedzcie czy jest sens przechodzić z głowicy wąski kanał na głowice z szerokim kanałem do tego kolektor pod frezowany jak na filmiku ?

  7. Świetny materiał. Sam mam Agu i jestem ciekaw jakie będą efekty. Jeśli możesz to jakieś orientacyjne koszty związane z taka operacja były by mile widziane .pozdro

  8. 8:45 no właśnie nie, bo podstawowym info wejściowym do ME7.5 też jest przepływomierz. Na podstawie masy powietrza ustalany jest load a load i obroty to są dwie osie we większości map ME7.5 m.in mapa zapłonu i jedna z map AFR. MAP sensor jest używany do kontroli ciśnienia doładowania, dobierania odpowiedniego PID dla N75 i ochrony przed overboostem. Dopiero jak fizycznie przepływomierz ulegnie całkowitej awarii albo odłączymy jego wtyczkę to sterownik używa MAP sensora do ustalania load i to w zachowawczy sposób. ME7.5 nie ma tylko mapy max doładowania (jedna jest) jak sobie większość myśli, ale również ma mapy maksymalnego load, a dopiero na podstawie żądania danego load jest dobierane odpowiednie ciśnienie doładowania. Dlatego jak jest brudna przepływka to ME7.5 po pierwsze dawkuje za mało paliwa a po drugie źle dobiera kąt zapłonu – za wysoki, bo myśli że silnik ma mniejsze obciążenie niż w rzeczywistości co skutkuje spalaniem stukowym i reakcją czujnika przeciwstukowego oraz reakcja pierwszej sondy (jeśli jest szerokopasmowa) która widzi, że jest za mało paliwa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!