Nowi bohaterowie na kanale! Mateusz i Dominik specjalizują się w grupie VAG’a. Dzięki nim mamy okazję wrócić do legendarnego 1.8 turbo 😀
Przypominamy, że na kod „COOBCIO” macie aż 6% zniżki na zakup części samochodowych
w sklepie internetowym www.deler.pl
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
48 thoughts on “Vag4You – konwersja sterownika Audi A3 1.8T AGU na ME7.5”
Jak szukać takiej wiązki, co wpisać w wyszukiwarkę?
Zajmuję się mechaniką, tunningiem, remontami silników, bliżej Krakowa gdyby ktoś chciał to zapraszam serdecznie Auto Expert, Rupniów 157, 34-652 Nowe Rybie Może kiedyś z Jagodowym coś nagramy ciekawego a przymierzam się do grubych modyfikacji A3 8l 1.8T. U mnie robota zrobiona perfekt. Duże doświadczenie również na nowych autach.
Jak ten deszcz już tak słychać w tym garażu to przy gradzie efekt musi być jakby ktoś pod garnek petardy karabinki wdupcył i odpalił :D. Weź tam zrób z tej żaby potężną ropuchę Jagoda
Jagoda, będzie więcej filmów z tego swapa? Będzie to w stylu od a do z? Tak żebym sobie odpalił w garażu filmik na laptopie i mógł dłubać przy zmianie wiązki? Bo właśnie mi idzie poczta 👌
Panowie mam takie pytanie czy jak stoi moje audi a3 8l 1.8 benzyna 1999 na jałowym biegu to delikatnie dyga skazuwka od obrotów jest to normalne w tych autach czy jest to czymś spowodowane? Proszę odpowiedzi?? pozdrawiam 💪
Ludzie którzy maja wiedze na temat wozu i setupu i chęci dlubniecia czegoś co ma potencjał ale ma pewne nie udogodnienia to przyklad ze sie da tylko trzeba chciec !!bo zycie to moc !! pozdrawiam
Super profi robota . Jeżeli znacie temat to powiedzcie czy jest sens przechodzić z głowicy wąski kanał na głowice z szerokim kanałem do tego kolektor pod frezowany jak na filmiku ?
Świetny materiał. Sam mam Agu i jestem ciekaw jakie będą efekty. Jeśli możesz to jakieś orientacyjne koszty związane z taka operacja były by mile widziane .pozdro
8:45 no właśnie nie, bo podstawowym info wejściowym do ME7.5 też jest przepływomierz. Na podstawie masy powietrza ustalany jest load a load i obroty to są dwie osie we większości map ME7.5 m.in mapa zapłonu i jedna z map AFR. MAP sensor jest używany do kontroli ciśnienia doładowania, dobierania odpowiedniego PID dla N75 i ochrony przed overboostem. Dopiero jak fizycznie przepływomierz ulegnie całkowitej awarii albo odłączymy jego wtyczkę to sterownik używa MAP sensora do ustalania load i to w zachowawczy sposób. ME7.5 nie ma tylko mapy max doładowania (jedna jest) jak sobie większość myśli, ale również ma mapy maksymalnego load, a dopiero na podstawie żądania danego load jest dobierane odpowiednie ciśnienie doładowania. Dlatego jak jest brudna przepływka to ME7.5 po pierwsze dawkuje za mało paliwa a po drugie źle dobiera kąt zapłonu – za wysoki, bo myśli że silnik ma mniejsze obciążenie niż w rzeczywistości co skutkuje spalaniem stukowym i reakcją czujnika przeciwstukowego oraz reakcja pierwszej sondy (jeśli jest szerokopasmowa) która widzi, że jest za mało paliwa.
Jak szukać takiej wiązki, co wpisać w wyszukiwarkę?
Korzystaliśmy wielokrotnie z usług chłopaków z Vag4you i polecamy z czystym sumieniem 😎👍👍
legenda głosi że podsufitka dalej wisi xD
Zajmuję się mechaniką, tunningiem, remontami silników, bliżej Krakowa gdyby ktoś chciał to zapraszam serdecznie Auto Expert, Rupniów 157, 34-652 Nowe Rybie
Może kiedyś z Jagodowym coś nagramy ciekawego a przymierzam się do grubych modyfikacji A3 8l 1.8T. U mnie robota zrobiona perfekt. Duże doświadczenie również na nowych autach.
czy jest w przyszłości możliwość zgłoszenia się w celu skompletowania niezbędnych rzeczy do swapu wiązki 1.8t AEB z polifta ?
Jeeeeej!!! 1.8t !!!
Można wiedzieć jaki koszt plus minus na swap me 7.5 do agu?
Jak ten deszcz już tak słychać w tym garażu to przy gradzie efekt musi być jakby ktoś pod garnek petardy karabinki wdupcył i odpalił :D. Weź tam zrób z tej żaby potężną ropuchę Jagoda
Jagoda, będzie więcej filmów z tego swapa? Będzie to w stylu od a do z? Tak żebym sobie odpalił w garażu filmik na laptopie i mógł dłubać przy zmianie wiązki? Bo właśnie mi idzie poczta 👌
Może podasz na nich namiary to klientów kilku na pewno wpadnie, co ty na to Jagodowy? 🙂
Fajni goście, czekam na więcej 😀
Nie ujebie.. gniazda wtryskiwaczy po niecale 10zl w aso, a ci przekladaja starocie..
Siemanko co to za apka dzikusy?
Nareszcie po pół roku doczekałem się a3 8l 1.8t dzięki Ci wielkie jagoda
Kolektor żółty , pokrywa jagoda
Chyba trochę koni zdechło w tej a3 bo czasy tragiczne
Dobre chłopaki, widać że znają się na swojej robocie a przy tym skromni, pełna profeska, chcę ich więcej na kanale 😉
Witam. A czy audi tt z silnikiem APX,ma stary typ sterownika czy ten nowszy? Cewki są na nowsze wejście,przepustnica jest elektryczna.
Słaby początkowy czas… moje e90 150KM manual robi 9.2. BMW jest jednak mistrzem wyciskania z koni mechanicznych
Jagódko głowica na szerokim kanale jest dobra ale na moce 400+. Na mniejsze o których myślisz szeroki kanał bardziej przeszkadza o dziwo. pozdro!
Troszkę słabiutki ten czas. Moje AGU z 4 biegowym automatem robi 8.5 do setki na felgach r17 225
Pozytywne i ogarnięte chłopaki.
Na pewno coś spierdzielą 😄😄😄
Panowie mam takie pytanie czy jak stoi moje audi a3 8l 1.8 benzyna 1999 na jałowym biegu to delikatnie dyga skazuwka od obrotów jest to normalne w tych autach czy jest to czymś spowodowane? Proszę odpowiedzi?? pozdrawiam 💪
A podsufitka ledwo wisi 😉
Ludzie którzy maja wiedze na temat wozu i setupu i chęci dlubniecia czegoś co ma potencjał ale ma pewne nie udogodnienia to przyklad ze sie da tylko trzeba chciec !!bo zycie to moc !! pozdrawiam
Super profi robota . Jeżeli znacie temat to powiedzcie czy jest sens przechodzić z głowicy wąski kanał na głowice z szerokim kanałem do tego kolektor pod frezowany jak na filmiku ?
Dlaczego żaba nie była jebana 10 razy pod rząd ażeby urwać 0,2s do setki ?
ciekawią mnie te wyniki bo moja a3 8l z 1.8 bez turbo robila 8,9 ?
czemu cewki nie czerwone?
✌
Spoko chłopaki z wiedzą ,pozdro
Nie wiedziałem, że te 1.8t w serii są takie mułowate 😂
Bardzo pozytywni.
1:29 – przepustnice, nie gaz 😀 Gaz to miałeś w 1.6 zamiast koła zapasowego
Jagoda jakieś odcinki z Grzegorzem będą jeszcze ?
Przypominają mi chłopaków ze Zgrywus Garage od Dokurviatora,natomiast odcinek bardzo na plus,szkoda że to niestety początek tej operacji..
Chłopaki się znają, fajnie ale nudno
Świetny materiał. Sam mam Agu i jestem ciekaw jakie będą efekty. Jeśli możesz to jakieś orientacyjne koszty związane z taka operacja były by mile widziane .pozdro
Co to za mechanicy ? Jak nie ma gołych bab na scianir
Ale trafiłeś:D akurat kupione a3 juz przelozone me 7 5 . Czekam na odcinki w drodze do 300 🙂
Panowie bardzo sympatyczni, czy taka modyfikacja z punktu widzenia ekonomicznego i nakładu pracy jest opłacalna? Nie lepiej kupić polifta?
no nareszcie 1.8T + dobrzy fachowcy!!
Dzięki jagodą za ten film, w przyszłości planuje SWAP więc film bardzo się przyda. Pozdro
Fajnie, że wpadło coś nowego. Miło się oglądało, pozdro dla chłopaków.
8:45 no właśnie nie, bo podstawowym info wejściowym do ME7.5 też jest przepływomierz. Na podstawie masy powietrza ustalany jest load a load i obroty to są dwie osie we większości map ME7.5 m.in mapa zapłonu i jedna z map AFR. MAP sensor jest używany do kontroli ciśnienia doładowania, dobierania odpowiedniego PID dla N75 i ochrony przed overboostem. Dopiero jak fizycznie przepływomierz ulegnie całkowitej awarii albo odłączymy jego wtyczkę to sterownik używa MAP sensora do ustalania load i to w zachowawczy sposób. ME7.5 nie ma tylko mapy max doładowania (jedna jest) jak sobie większość myśli, ale również ma mapy maksymalnego load, a dopiero na podstawie żądania danego load jest dobierane odpowiednie ciśnienie doładowania. Dlatego jak jest brudna przepływka to ME7.5 po pierwsze dawkuje za mało paliwa a po drugie źle dobiera kąt zapłonu – za wysoki, bo myśli że silnik ma mniejsze obciążenie niż w rzeczywistości co skutkuje spalaniem stukowym i reakcją czujnika przeciwstukowego oraz reakcja pierwszej sondy (jeśli jest szerokopasmowa) która widzi, że jest za mało paliwa.
Pozdrowienia dla chłopaków z Vag4you, najlepszy warsztat na dolnym Śląsku
Jaką sondę szerokopasmową zakupiłeś?
My kolektor robilim xD