Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

usterki alternatora lub akumulatora Jak diagnozować

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Jak diagnozować usterki alternatora lub akumulator
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

47 thoughts on “usterki alternatora lub akumulatora Jak diagnozować

  1. Witam pacjent BMW E90 330i N52B30. Podczas jazdy zanika mi dźwięk z radia na około 10-15 sek. Najczęściej dzieje się to podczas słuchania muzyki przez Bluetooth. Gdy jest włączona klimatyzacja lub słucham głośno muzyki, dźwięk przerywa jeszcze częściej. Najrzadziej dzieje się to gdy słucham stacji radiowych ale też się zdarza. Czy to jest wina prądu czy mam uszkodzony moduł Bluetooth. Miał ktoś podobny problem? Akumulator jest praktycznie nowy AGM.

  2. Ostatnio miałem dziwny przypadek w bmw podczas jazdy zaczęło mi odcinać wszystkie systemy po kolei zjechałem na pobocze wyłączyłem zapłon po chwili auto odpaliłem ponowne i już wszystko było ok wyglądało to Jak chwilowy zanik napięcia ale nie było żadnego błędu o braku ładowania może to być wina regulatora? Dodam że stało się to podczas dłuższej trasy w ciepły dzień

  3. Witam. Dla potomnych. Nieprawdą jest, że pobór prądu musi być zero volt ( dotyczy to tylko starych aut i to bez alarmu). Szczególnie, że nowe samochody na szynie CAN, maja sterowniki, które po wyłączeniu zapłonu po kolei się "usypiają". Pozostają w" standby" tylko te, które odpowiedzialne są np. za centralny zamek, alarm itp. I te urządzenia- sterowniki, pobierają stale prąd w granicach kilkudziesięciu miliamperów. Po aktywowaniu np. zamka centralnego budzą się sterowniki odpowiedzialne za całe systemy sterujące autem. W tym momencie, pobór prądu wzrasta bardzo znacząco. To samo jest zaraz po wyłączeniu zapłonu- dopóki nie wyłączą się po kolei kolejne moduły- wyposażenia auta. Pobór prądu jest duży. Pozdrawiam Norbert.

  4. pokazało "0" bo przewód od miernika był źle podłączony (ten czerwony)… a kraść zawsze coś będzie kradło (czuwający alarm, pamięć radia itd.)… po zamknięciu samochodu czekamy z 30min (by uśpić systemy) i dopiero pomiar… w uśpionym aucie, dopuszczający upływ prądu nie powinien przekroczayć 30-40mA (zależy od konkretnego auta, modelu itd…ale to już naprawdę max – optymalnie do 15mA)

  5. Dzis oddalem alternator do regeneracji bo pokazywal mi ostatnio na samych postojowkach radiu i wentylatorze stopnia pierwszego 13 volt. A ten dzwoni po godzinie ze jest wszystko sprawne bo bez obciazenia pokazuje 14.4 volt a to ze spada to jest normalne. Ok. Z wlaczonym wentylatorem chlodnicy spada do 12.7 a co jakby jeszcze wlaczyl klime.

  6. Napięcie nie prąd w domu w gniazdku też sprawdzimy napięcie. A w aucie należy sprawdzić napięcie na akumulatorze i alternatorze wyliczyć różnicę bo może być spadek napięć na plusie lub minusie . Można też inaczej plus z akumulatora z plusem alternatora i minusy tak samo .

  7. gowno prawda… w niektorych autach wcale nie ma ponad 14 tylko np 13,4 bo ma inteligentne tzw ladowanie i laduje wtedy gdy trzeba a nie stale ponad 14. Tym filmem np posiadaczy megane iii wprowadzasz w blad. bo zobacza 13,4 i mysla ze maja uszkodzony alternator a wcale tak nie jest

  8. Mój mechanik po zgłoszeniu słabego ładowania podobno wymienił regulator napięcia i sprawdził diody które okazały się dobre. Po tym zabiegu ładowanie dalej jest na poziomie 12,3v – 12,4v. Zgłosiłem, że usterka dalej występuje i w odpowiedzi usłyszałem, że Zafira tak ma. Podobno regulator steruje napięciem zależnie od zapotrzebowania na prąd. Czy to znak, że muszę zmienić mechanika czy coś jest na rzeczy? Prawda jest taka, że już jakiś czas ładowanie jest na tak niskim poziomie, a samochód dalej zachowuje się normalnie, pali jeździ i w zasadzie gdybym nie zajrzał do menu serwisowego nawet bym nie wiedział, że napięcie jest tak niskie. Gdyby ktoś jakimś cudem to przeczytał proszę o poradę co z tym zrobić. Za każda radę serdecznie z góry dziękuję.

  9. Michu powiedz czy na biegu jałowym w aucie typu skoda Fabia akumulator będzie ładowany? Czy jak włączę nawiew radio czy nadal będzie ładowany czy to za duże obciążenie?

  10. Hej,
    Żałuję że dopiero teraz poznaje twój kanał! Widziałem już wcześniejsze filmy, w których samą swoja mową jesteś w stanie nie tylko zachęcić do oglądania, a do własnej kontroli auta(w wielkim stopniu odczuwam osobiście motywację do zadbania o auto) i jak często wspominasz przyczynia się to do naszego bezpieczeństwa. Lecz nie o tym tu teraz… Jestem na zakupie nowego, używanego auta i już w jednym znalazłem padnięty alternator gdzie jak zawsze każdy się wszystkiego (sprzedający) przed tym wypierał(miałem sytuację że po wstępnych oględzinach sprzedający nie pozwolił wystartować auta… "whoooot)
    Dzięki! Jak tylko przeglądnę kolejne 4 lata to może dotrę do tego by zobaczyć może jak wygląda/wyglądają w czasie realnym twóje konkursiki.
    Więcej wi3cej wi3cej!!!!

  11. jak przekrecam kluczyk nazpalenie kontrolek i mam 12 v a po odpaleniu 14 ,2 a po odpaleniu swiatla i muzyki czasami spada do 13,8 na sekunde i wraca do 14 ,2 to alternator >? Bo zgasl mi raz na postoju i rwał mi samoichod 2 razy jak jechalem ….

  12. Przy pomiarach miernikiem cyfrowym , biegunowość podłączenie (gdzie plus a gdzie minus) nie ma większego znaczenia.
    Przy odwrotnym podłączeniu miernik pokaże wynik pomiaru ze znakiem minus i tyle.
    Ale duże znaczenie ma odpowiednie podłączenie przewodów pomiarowych do miernika.
    Nie mierzymy napięcia (na akumulatorze lub w gniazdku) sondami włączonymi na pomiar prądu!
    Grozi to spaleniem miernika, a przynajmniej bezpiecznika w mierniku.

  13. Dzięki wielkie za filmik. Co prawda wlznalem sposób na sprawdzenie akumulatora i alternatora ale nie wiedziałem jak sprawdzić ta utrate prądu. Naprawdę mi pomogłeś 😉 jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.

  14. Siema mam pytanie. Mam samochod vel satis 3.5 v6. Wyskakuje mi na czerwono stop oraz akumulator ikonka. Ladowanie mam na włączonym silniku 17,7 .akumulator ciągle jest ciepły. Wstawiłem inny akumulator. Efekt .błędy te same, a po nocy aakumulator rozładowany .moje pytanie .czy alternator może przez noc rozładować akumulator,???

  15. Czy jest szansa na film dotyczący termostatów z uwagi na porę roku? Mam wrażenie że 2.0TDI mają tendencję do nie dogrzewania się….. od wielu osób słyszę że grupa VW w ostatnich latach tak mają,

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!