Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Sterownik BLDC dual 2 napięcia 36/48V hallotronowy bezhallotronowy

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Sterownik BLDC dual 2 napięcia 36/48V hallotronowy bezhallotronowy, opis pinów od sterownika, funkcje, przevoltowanie silnika, wydajność funkcja autolearning.

Zbuduj swój własny rower elektryczny 🙂

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

33 thoughts on “Sterownik BLDC dual 2 napięcia 36/48V hallotronowy bezhallotronowy

  1. Witaj i witajcie.
    W jednym z komentarzy napisales stanowcze NIE dla dual sterownika i 2xbldc250w-trzymając zasadę (1stetownik/1bldc)x2+1manetka.
    Mam podobny kłopot,posiadam silniki z mocnego hoverboarda 36v500w a jedyne informacje jakie da się wyczytać w tych częściach są o baterji która ma 36V/4,4ah z limitem ładowania 42v.
    Ma silnikach nadruki w lewym:35V-HB11208883 a w prawym 36V-HB11204220.
    Wszystkie płytki maja nadruk ROHS rok2015 a czesci z aluminium i na niektórych płytkach ROHS powiela się oznaczenie HX.

    Jeśli jest ograniczenie na baterji to nie moge przewoltowania silnika z 36na48v????bo ograniczenie ładowania 42v.-czy dobrze mysle?
    Moje pytanie drugie czy z tych danych co opisałem jestes w stanie zasugerować sterownik o wmiare elastycznych parametrach wy wprawić w ruch silnik z manetka a w przyszłości wyświetlaczem i oświetleniem?
    To ma być hulajnoga z założenia napędzana 2silnikami z czujnikami halla,można robić testy na jednym skoro i tak nie popierasz dual sterowników to ja mam do Ciebie zaufanie.
    Jeśli na jednym będzie latać to drugi silnik nie musi być użyty wręcz może się wybrac z reszta elektroniki do Ciebie ku nauce abyśmy mogli ogląd Twoje filmiki.
    Dziekuje za poświęcony czas i odpowiedz.
    To mój pierwszy komentarz w YT-Jestes fachowcem,cenie Twoje wiedzę/powodzenia stary👍

  2. SIEMANKO GDZIE MOZNA KUPIC TAKI STEROWNIK KUPIŁEM ROWER RIH OMEGA WSZYSTKO JEST OK ALE JEGO STEROWNIK JEST TYLKO NA 4 BATERIE I NIESTETY NIE DZIAŁA Z BATERIA WIEC PRZYDAŁ BY MI SIE NOWY STEROWNIK

  3. Kurcze fajna sprawa. A proszę podpowiedź mi jak do takiego sterownika podłączyć koło/silnik z hulajnogi??? Mam fajny silniczek 350W tylko że na 9 pinów… O co chodzi? Według mojej wiedzy to potrzeba 8 pinów… 3 fazowe + 5 hallotrony

  4. Czy jest ktoś w stanie powiedzieć jaki czujnik halla można do tego sterownika zastosować? Dostałem gokarta elektrycznego z takim sterownikiem i wygląda jakby pedał gazu nie przekazywał informacji do sterownika. Zasilanie do halla dochodzi (4,3V) tylko na wyjściu nie ma żadnego napięcia.

  5. Polecam od razu zamienić tą białą wtyczkę od zasilania sterownika na żółtą XT60. U mnie prąd do silnika 350 Watt usmażył tą wtyczkę po kilku miesiącach jazdy, więc 500 Watt usmaży ją szybciej.

  6. Kupiłem od ciebie ładowarkę i sterownik 36/48v 600w jestem bardzo zadowolony mamy z kolegą 2 silniki bldc bardzo duzej mocy chcemy żebyś nam sprowadził sterowniki do tych silników niebardzo wiemy jaka potrzebna moc sterownika chętnie u ciebie zamówię prześlę ci zdjęcia bardzo bym prosił o kontakt bo popsuła mi się karta i nie mam twojego numeru

  7. Witam!Bardzo fajny filmik , Jaki koszt byłby przeróbki fabrycznego elektrycznego roweru " batavus padova" napędzany jest na tylne koło (bateria w ramie) , Pytam gdyż mam taki rowerek i bateria jest już prawie padnięta , nowa kosztuje 1400zł ,+ 200 zł wymiana i programowanie , ale nie to jest największym problemem tylko fakt że wymiana baterii na nową musi odbyć się w serwisie żeby można było nową baterię sparować z sterownikiem oraz silnikiem., w przeciwnym wypadku nie będzie działać ,. W Polsce jest tylko jeden taki serwis i to jak na złość w Wrocławiu do którego mam jakieś 600km ,tak więc wolał bym przerobić ten fabryczny system na taki który sobie sam mogę naprawiać w razie problemów !Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!