Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Sprawdziliśmy czym różnią się termostaty! #ABC_Motoryzacji

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Oglądaj „ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: …

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

24 thoughts on “Sprawdziliśmy czym różnią się termostaty! #ABC_Motoryzacji

  1. No u mnie otwiera się przy 105°C i co teraz 😅 średnia temperatura pracy to 110°C… Auto z Niemiec. Taki był ich zamysł by spełnić normy spalin…
    Dopiero modyfikacja termostatu dała fajne efekty i otwiera się 8°C wcześniej. Utrzymując pracę nie na 110°C tylko na 102°C.

  2. Co mają warunki zewnętrzne do temperatury otwarcia termostatu . Płyn się nagrzeje do temperatury jaką przewidział producent i się otworzy , na Grenlandii może wcale , w Polsce po chwili , w chłodnej Szwecji trochę później , a na Saharze w południe być może będzie cały czas otwarty . On ma utrzymywać przewidzianą temperaturę silnika od producenta niezależnie od zewnętrznych warunków i temperatury , Wiechu

  3. Z doświadczenia wiem, że termostat to tylko oryginał. Można sobie darować zamienniki, niby działają, ale nigdy nie trzymają parametrów tak samo jak oryginalne, i nie należy się sugerować wskazówką na liczniku.

  4. Tak realnie nie ma znaczenia jak zalozymy ten zaworek. Pompa wody napelni termostat podczas pierwszego otwarcia. Potem juz obieg wodny usunie nadmiar powietrza

  5. Proszę o rozszerzenie tematu to już przeżytek teraz są po 2 obiegi 2termostaty itd itp w moim starym audi 1.6alz jest termostat z czujnikiem steruje on pracą wentylatora np puszcza na mały lub duży obieg i ma 105stopni pełne otwarcie to ciekawe jak to wygląda w nowych tfsi np

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!