
SAAB 9-3 2.2 TiD – ChipTuning, EGR, Klapy wirowe, modyfikacje – PSG16 ECU
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Witajcie! W dzisiejszym filmie przedstawimy Państwu ChipTuning oraz szereg innych modyfikacji możliwych do wykonania na samochodach marki SAAB z silnikami 2.2 TiD.
Wozy te wyposażone są w pompę wtryskową BOSCH PSG16. Można w nich przeprowadzić wiele modyfikacji takich jak np.:
– ChipTuning
– Wyłączenie zaworu EGR,
– Wyprogramowanie (i zaslepienie) klap wirowych kolektora ssącego,
– Podniesienie dawki rozruchowej, optymalizację spalania,
– Klonowanie sterownika, odczyt przebiegu samochodu oraz pompy,
i wiele, wiele innych…
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Witam. Saab 93 99r 2.2 tid 120km kręci tylko do około 2.5tys obrotów brak mocy i turbina nie załącza na wolnych obrotach silnik mocno drży. Był w 2 warsztatach i nic nie zdziałali. Proszę o radę.
Ile taka usługa usunięcia EGR
Можно сделать чип тюнинг на Сааб 95 2.2tid? Сколько стоит это?
To jest oszustwo zmieniać wszystkie filtry do 10 t dobry olej sprawdzić Przewody i kość za 800 PLN +25km podłączenie 5 mn
Ktoś wie może co to za stacja multimedialna w miejscu oryginalnego radia?
Ile ten sabb w odcinku ma oryginalnie koni,125 ?
Jaki jest koszt takiej modyfikacji?
Qué idioma es.?
Witam,podnosicie też moc w oplu 2.0 dti ze sterownikiem psg5 ?
Witam. Mam Opla Vectre C 2.2dti 125 km. Jak przedstawia sie spalanie po takiej modyfikacji w w/w silniku? Obecnie spalanie okolo 6l/100km. Pozdrawiam.
Tak , tylko przyrosty mocy do 20%
Czy taki zabieg da się wykonać w Oplu z silnikiem 2.2 DTI z pompą PSG 16 po 2003 roku
Polecam firmę auto-krak, kilka lat temu zleciłem wykonanie modyfikacji oprogramowania w moim 9-5 2.2 tid celem poprawy osiagów i jestem do dzis zadowolony, samochód w końcu zaczal przyspieszac a spalanie pozostało na tym samym poziomie, a trzeba powiedziec ze w tamtym czasie prawie nikt tych silników z pompami vp44 z psg 16 nie potrafił naprawic a co dopiero tuningować.
Ciekawostka dla mnie jest natomiast jest sam silnik 2.2 dti/tid, który to nawet po tuningu maksymalna moc osiaga przy stosunkowo niskich obrotach rzędu 3200-3400 obr/min a jego najwieksza sprawnosc lezy w bardzo wąskim zakresie obrotów….prawie jak w ciężarówce xd
Witam.
Mam kilka pytań.
Jaki jest koszt tego typu modyfikacji?
Ile można bezpiecznie "wycisnąć" z silnika 2.2 TiD?
Czy zajmujecie się Saabami sprzed 2001 roku? (mowa o 9-3 OG z 1998-2000)
Robicie takie zabiegi w Saabach 9-3 ss 2.2 TiD? 🙂
Własnie idę w tej chwili wymontować te cholerne klapki;-)
Zbysiu popraw fryzurę 😀
Very nice my friend