Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

SAAB 9-3 2.2 TiD – ChipTuning, EGR, Klapy wirowe, modyfikacje – PSG16 ECU



Witajcie! W dzisiejszym filmie przedstawimy Państwu ChipTuning oraz szereg innych modyfikacji możliwych do wykonania na samochodach marki SAAB z silnikami 2.2 TiD.

Wozy te wyposażone są w pompę wtryskową BOSCH PSG16. Można w nich przeprowadzić wiele modyfikacji takich jak np.:

– ChipTuning
– Wyłączenie zaworu EGR,
– Wyprogramowanie (i zaslepienie) klap wirowych kolektora ssącego,
– Podniesienie dawki rozruchowej, optymalizację spalania,
– Klonowanie sterownika, odczyt przebiegu samochodu oraz pompy,

i wiele, wiele innych…

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

18 thoughts on “SAAB 9-3 2.2 TiD – ChipTuning, EGR, Klapy wirowe, modyfikacje – PSG16 ECU

  1. Witam. Saab 93 99r 2.2 tid 120km kręci tylko do około 2.5tys obrotów brak mocy i turbina nie załącza na wolnych obrotach silnik mocno drży. Był w 2 warsztatach i nic nie zdziałali. Proszę o radę.

  2. Polecam firmę auto-krak, kilka lat temu zleciłem wykonanie modyfikacji oprogramowania w moim 9-5 2.2 tid celem poprawy osiagów i jestem do dzis zadowolony, samochód w końcu zaczal przyspieszac a spalanie pozostało na tym samym poziomie, a trzeba powiedziec ze w tamtym czasie prawie nikt tych silników z pompami vp44 z psg 16 nie potrafił naprawic a co dopiero tuningować.
    Ciekawostka dla mnie jest natomiast jest sam silnik 2.2 dti/tid, który to nawet po tuningu maksymalna moc osiaga przy stosunkowo niskich obrotach rzędu 3200-3400 obr/min a jego najwieksza sprawnosc lezy w bardzo wąskim zakresie obrotów….prawie jak w ciężarówce xd

  3. Witam.
    Mam kilka pytań.
    Jaki jest koszt tego typu modyfikacji?
    Ile można bezpiecznie "wycisnąć" z silnika 2.2 TiD?
    Czy zajmujecie się Saabami sprzed 2001 roku? (mowa o 9-3 OG z 1998-2000)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!