Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Objawy uszkodzenia sterownika silnika ECU w Opel Astra G II Vauxhall | ForumWiedzy

Masz problem z silnikiem, podmień sterownik silnika i sprawdź, czy problem nie zniknie. Warto! Regeneracja sterownika lub też jego naprawa w przypadku drogich sterowników jest opłacalna, ale w przypadku tanich, gdzie sprzedawca sprzedaje sterownik np. za 50 zł i daje gwarancję, to już raczej w ogóle. Taniej kupić sterownik za np. 50 zł, skorzystać z usługi wymiany i programowania za ok 150-250 zł i sprawa często jest załatwiona expresem. Zaś regeneracja często nic nie da, jeśli nie widać uszkodzeń, błędów nie ma, a silnik pracuje niepoprawnie.

Do dziwnych zachowań, braku błędów, polecam albo pojechać z problemem do elektronika samochodowego w okolicy, który ma sprzęt i doświadczenie, albo kupić sterownik silnika i podjechać, by tylko podmienił, ew. kupić sterownik/immo/ew. licznik i podmienić samodzielnie. Zalecam pierwsze dwie opcje.

👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam
———
#OpelAstraG #OpelAstra #AstraG #Opel #Vauxhall #Astra #Motoryzacja #Auto #Poradnik #Manual #Tutorial #Instrukcja #NaprawSam #SamNaprawiam #DIY #DoItYourself #ZróbToSam #ForumWiedzy #JakNaprawić #JakWymienić #Wymiana #Naprawa #ForumWiedzy #Informacja #YouTube #Opel #Astra #AstraG #Ecotec #16v #ZróbToSam #OpelAstraG

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

24 thoughts on “Objawy uszkodzenia sterownika silnika ECU w Opel Astra G II Vauxhall | ForumWiedzy

  1. U mnie wszystkie błędy ostateczność sterownik silnika
    PO220
    PO700
    PO1550
    PO1700 błędy które nie można skasować. Przepustnica wymieniona kolejne błędy które można kasować PO340
    PO420 nie ma mocy początku jedzie ok automat prawidło zmienia biegi potem kolejne ruszenie zamula ciężko wyjechać rusza na automacie z 3

  2. mam Merivę 2003 1.6 8v 5 razy sterownik naprawiany a teraz gdy silnik się rozgrzeje do 90 stopni wpada w tryb awaryjny i pali się samochód z kluczem oczywiście wtedy robi się słabszy wymieniłem EGR nic to nie dało na razie nie wiem czy ten sterownik nadaje się do zrobienia jeszcze a pokazuje błąd czujnika położenia walu

  3. Tanie sterowniki na allegro są niestety oferowane bez pin. Więc pozostaje problem kosztu odczytu tego pinu. Na stacji Opla można to odczytać ale podobno koszt 250 zł. Czy jest jakaś tania metoda zrobienia klonu naszego sterownika na nowy?

  4. Bogdan a co jak sterownik wymieniony a auto dalej chodzi jak chodziło, wymienione zostało sterownik silnika listwa dis, świece i czujnik położenia wałka rozrzadu. Ale błąd czujnika dalej wychodzi….

  5. Cały czas wypada mi zapłon na wszystkich cylindrach w 1.6 twinport. Ile rzeczy wymieniłem głowa mała, ale chyba znalazłem prawdziwą przyczynę. Dzięki za wideo. 😀

  6. Geniuszu te sterowniki w Astrach gubiły masę. Wystarczy ją "poprowadzić" osobno było to opisane na forum Astry G. Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo ludziska będą kupować te sterowniki bez końca…

  7. Witam Bogdan, w mojej astrze j 1,6 benzyna 115km pojawił się taki problem, że auto zaczyna szarpać przy ruszaniu po przejechaniu około 30/40km, na innych biegach żadnego problemu nie ma. Na zimnym silniku wszystko śmiga idealnie. Wymiana sprzęgła nie pomogła. Czy mógłbyś się jakoś wypowiedzieć na temat tej usterki? Haribol

  8. U mnie kilka lat temu sterownik zaczął się sypać. Pierwszym problemem było gaśniecie silnika po nagrzaniu i poprawna praca po ochłodzeniu i tak w kółko. Błąd diagnostyki – brak masy na pompie paliwa. Rozwiązaniem było spięcie przewodem minusa akumulatora z minusem przekaźnika pompy paliwa. Całkowicie rozwiązało to problem. Niedawno pojawił się nowy problem bardziej podstępny występujący głównie po nagrzaniu ale nie tylko czasami w trakcie jazdy na chłodnym silniku czasami wytrzymuje dłużej. Czasami jest tak że po dłuższej trafie jest wszystko dobrze a pojawia się po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu. Błędy jakie pokazuje to błąd przepustnicy i błąd położenia pedału gazu. Wchodzi w losowych momentach wchodzi w tryb serwisowy i jest znacznie słabszy, po trzech uruchomieniach błąd znika i tak do następnego razu, ale głównie po nagrzaniu silnika. Samochód służy głównie do krótkich dojazdów więc nie robię z tym nic. W tych Astrach jest błąd konstrukcyjny że umieścili sterownik na bloku silnika i on nagrzewa się razem z nim. Ile może tak wytrzymać? Po pewnym czasie przerywają się ścieżki do różnych czujników i robią się tego typu jaja, sugerujące błędy różnych czujników.

  9. Kurcze mi po rozgrzaniu 80 stopni i załączeniu pokrętłem wentylatora dmuchawy na 4 falują mi obroty od 500 do 1000 raczej tak nie powinno być. Po wyłączeniu dmuchawy obroty się ustabilizowują.

  10. Witam, Panie Bogdanie.
    W moim przypadku pacjent Astra F classic x14nz. Objawy to duszenie, dławienie na PB na Lpg wszystko ok.
    Podejrzewałem że mapy się rozjeżdżają po resetach ECU i odpalaniu na PB ledwo odpala, gaśnie, bez wciśnięcia gazu nie dało się utrzymac by silnik nie zgasł, uczucie jakby brakowało mu powietrza,
    Po kilku próbach odpalania próbuje coś utrzymać wolne obroty jednak przy dodawaniu gazu jest uczucie jakby całkowicie nie miał mocy. Kilkukrotnie mialem przypadek że po przekręceniu zapłonu nie było słychać pompki paliwa "buczenia" oczywiście nie odpalił wtedy.
    Błędy to uboga mieszanka.
    wymienione 2x pompa paliwa (bez poprawy), map sensor, przepustnica z wtryskiem który podejrzewałem ze "leje"
    Krokowiec, TPS, czujnik temp, map sensor, cewka, moduł zapłonowy, kable świece zapłonowe, kopułka palec itp.
    Sonda lambda, planowana była też głowica i naprawa gniazd zaworowych,
    Oczywiście wymieniane też były wszystkie filtry i oleje.
    Męczę się z tym już ponad rok,
    OP-COM nie widzi nic poza uboga mieszanka.
    Na myśl przychodzi mi jeszcze winny czujnika Halla bądź ECU. Doradzi Pan coś?

  11. Masz święta chlopie racje, byłem w kilku warsztatch z moim citroenem skasowali mnie w cholere pieniędzy bo wymieniali po kolei wszystko od wtrysków po EGR a okazało się że sterownik jest walnięty a dokładnie procesor sterownika silnika, teraz czekam na termin u elektronika i czeka mnie przeprogramowanie, pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!