Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

nr 20: Diagnozujemy (prawie) WSZYSTKO!!! Część 1/3

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Diagnozujemy poprawność działania wszystkich elementów ebajka!
Coś Ci nie działa? Coś przerywa, sprawdź to prosto i wygodnie dostępnymi w domu narzędziami oraz własnymi łapkami! 🙂

Spis treści:
0:00 Wstęp
5:40 Ładowarka
12:46 Sterownik i wyświetlacz
23:36 Manetka
28:13 Czujnik PAS
34:22 BMS
47:27 Silnik
58:07 Słowo końcowe 🙂

=================
Link do sklepu z ogniwami: https://e-foton.pl
Kod na rabat dla widzów: tas-rabat
=================
Mój blog: https://ebike.nexun.pl
=================
Do następnego! 🙂

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

50 thoughts on “nr 20: Diagnozujemy (prawie) WSZYSTKO!!! Część 1/3

  1. Witam. Super filmy. Mam pytanie do Ciebie bo mam problem z silnikiem w przednim kole tzn. dostała się tam woda i teraz nie wiem co zrobić żeby go dalej nie popsuć. Porobiłem testy co pokazałeś na filmie. Jedynie nie sprawdziłem czujników halla pod napięciem bo czekam jak wszystko wyschnie. Silnik przekładniowy Giant działał do końca.

  2. Większość fachowców robi takie małe błędy tłumacząc dla amatorów że nie tłumaczy takich podstawowych rzeczy które wydają się im tak oczywiste że o tym zapominają, i u ciebie się też to zdarzyło czyli przydało by się wyjaśnić co to jest i co robi ten BMS (balanser), ale to taki szczegół. A poza tym jesteś gościu MEGA żeby nie powiedzieć GIGA pod względem wyjaśnienia szczególnie praktycznym tematu gdyż trochę się interesuję elektroniką i obejrzałem sporo filmików gdzie bardzo często takie drobne ale ważne szczególiki w taki trochę pobieżny sposób się omija bądź zbywa jakby chcieli powiedzieć "ja wiem a ty nie i jestem od ciebie mądrzejszy", a mam dostać hulajnogę elektryczną do naprawy i chcę się zmierzyć z tematem a jeszcze nie miałem z tym do czynienia i dlatego oglądam twoje filmiki no i szczena mi opadła z wrażenia czego się dowiedziałem. Po prostu WIELKIE DZIĘKI !!!

  3. Oglądam pana filmy ,może nie znalazłem tego na kanale , brakuje mi wiedzy na temat podłączen sterownika .Czy niepodłączony przełącznik 3 prędkośći ma na coś wpływ jeśli stosuje manetkę ?Przewód niski hamulec podłączyć do masy czy plusa,bo jest jeden przewód.Czy można u pana zamówić Aku.

  4. Witaj. Nabyłem okazyjnie zepsuty way scral 300- 24v 250w. W zasadzie wszystko działa. Przekręcasz kluczyk, wyświetlacz działa, ale nie jedzie. Na kablu sygnałowym- białym czujnika Pas, mam cały czas napięcie- 4/5V. Po odpięciu czujnika, napięcie w kostce na białym jest nadal. Sterownik daje napięcie na biały cały czas sam z siebie. I co w takiej sytuacji? Pozdrawiam.

  5. Witam serdecznie mam taki skuter-hulajnoga elektryk forsen fe650 2 osobowy, leci 20-22 km/h chciałbym to odblokować ,silnik 24v szczotkowy 1200w , bateria 4x12v 20ah żel, sterownik na linkę roll gaz.

  6. Witam mam skoter elektryczny eflux vision x2 60v 2000w nic się nie dzieje po przekręceniu kluczyka nic nie świeci zmieniłem sterownik i dalej nic w czym może być problem

  7. Jeżeli mój sterownik ma wyjście tylko na pas nie ma wyjścia na manetkę czy mogę w kostkę pas wpiąć manetkę lub na odwrót ewentualnie wlutowac równolegle do tej kostki drugą i używać albo pas albo manetki czy to jest możliwe

  8. Padł mi chiński silnik magic pie 4 (48V 1kW) więc po obejrzeniu twoich filmów podejmuje się diagnostyki swojego sprzęta. Kupię miernik, będę sprawdzał 😁👍
    A popsuło się – jechałem, zachamowałem silnikiem (czyli odzyskiwanie energii z hamowania) w celu ustąpienia pierwszeństwa, wciskam manetkę a on nic, spojrzałem na wyświetlacz – sygnalizował rozładowanie baterii, mignięcie opcji na wyświetlaczu, po czym wszystko zgasło, wraz z lampkami na manetce prześpieszania. Ponowne odpalenie akumulatora (bezpiecznikiem – nie mam stacyjki) i nic – 0. I został mu się opór hamowania, dobrze że to się stało pod domem, bo nie dało się tym jechać – opór jest bardzo ciężki kręcąc pedałami, a jak chciałeś zakręcić mocniej pedałami, czyli pojechać szybciej, opór był znacznie większy.
    No więc będzie zabawa, silnik już zdążyłem rozebrać w celu ciekawości co jest w środku 😁, złożę go spowrotem bez sterownika który jest zainstalowany wewnątrz silnika, żeby zobaczyć czy będzie ten silny opór. Niby na niektórych magnesach widać jakieś drobne otarcia, niewiem czy w skutek otarć/tarć, czy takie były założone fabrycznie, na blachach ns którym jest uzwojenie nie żucs się w oczy żeby miało coś trzeć, a jak kupię miernik to wszystko sprawdzę. Łożyska wyglądają na ok – zero luzu na kole.
    Bardzo interesujące są twoje filmy, więc będę miał co robić.
    No i muszę znaleźć ten twój sklep, gdzieś chyba na którymś filmie coś wspominałeś o swoim sklepie, bo potrzebuje się uniezależnić od jednego napędu, bo rower elektryczny to jest już mój podstawowy środek transportu spowodu cen paliw, a kolarką trochę mi już za ciężko dymać do roboty, bo wiek już nie ten co wtedy gdy kolarką się zapirniczało 😁👍
    Pozdro!

  9. Witam co w przypadku kiedy koło się nie chce kręcić. mam silnik w przednim kole coś ostatnio się stało jadąc że koło przestało się kręcić. Sprawdziłem łożyska w obudowie kręcą się. Co może być przyczyną

  10. A co jeśli fazy są ok, nie ma zwarcia między plusem a minusem. Sterownik od strony zasilania jest ok. Podłączam display (integralną jego częścią jest przycisk on/off) i nic się nie dzieje. Moje pytanie jest takie: jak sprawdzić czy uszkodzony jest 1. display i dlatego nie załącza mi się strownik albo 2. jakąś in a usterka? A jeśli uszkodzony jest display to w jaki sposób mogę dalej diagnozować mój sterownik?

  11. Cześć. Mam pytanie na temat zasilacza regulowanego. Jakie parametry ma? Jaka najlepiej się sprawdzi w takich zabawach plus ładowanie akumulatorów? Nie wiem co sobie wybrać między:
    30V 10A
    60V 5A
    100V 3A
    Pomożesz w wyborze? Z jakimi parametrami kupić, żeby można ją jak najbardziej, wszechstronnie wykorzystać?
    Pozdrawiam

  12. Cześć .. Bardzo fajnie że kręcisz takie filmy ponieważ postanowiłem uruchomić mój stary rower elektryczny z silnikiem szczotkowy . Mam prawie 60 lat i takie porady bardzo mi się przydadzą . Mam jeden problem, mój rower jest Austriacki i wejście do manetki gazu jest wielopinowe takie jak w telefonie stacjonarnym czy mógłbyś mi doradzić jak wpiąć się że sterownikiem który ma 3 piny ?

  13. sam nie wiem co zrobić z moim sterownikiem, wszystko działa tylko jak podpinam (+ – ) to przeskakuję iskra i pali bezpiecznik pomocy co mógłbym zrobić ?

  14. Chciałbym podpytać o drugi częsty przypadek czyli przypadkowe zwarcie na zasilaniu 5V manetki lub pas. Czy poza przepalonym rezystorem coś jeszcze cierpi i trzeba wymieniać?
    P przypadku KT 36/48 SVPRL-TS02G jest to rezystora R63 900ohm i 2W mocy.
    Po wymianie 5V wróciło jednak sam rezystora mocno się grzeję (ponad 100stC).

  15. Trzy godziny temu moja wiedza w temacie tutaj poruszanym była na poziomie 10%. Teraz zdiagnozowałem uszkodzenie czujnika Hala. Konkretny, klarowny i bardzo przydatny film. Panie Majster dobra robota, tak trzymać. Poszła łapka w górę. Pozdrawiam 🙂

  16. Extra wytłumaczone dobra robota. Brak tylko testu akumulatora tym bardziej że często są jakieś dodatkowe przewody dochodzące do sterownika i nie wiadomo co tam podłaczyć

  17. Cześć. Nagle filmiki się skończyły. Mam nadzieję że to z braku czasu bo są bardzo ciekawe. Tak pokazane są praktyczne porady że aż chce się budować. Nawet postanowiłem zbudować na początek jeden słabszy silnik ale o dużym zasięgu.

  18. Hej. Kiedy pokażesz co jest przyczyną w sterowniku jak bateria jest pełna a na wyświetlaczu pokazuje że bateria miga bo rozladowana,nie dziala manetka i kolo nie chce kręcić.Dzieki dobre filmiki.

  19. Mi się spaliło czujnik halla i Dać nową kostke
    Słyszałem że czeba połączyć przez aplikacje na telefonie i zrobić samą nauke
    Będzie o tym odcienek? Jak sam to naprawić?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!