Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Naprawa wiązki MAP sensora VAG i dziwne historie z czujnikiem

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Brak mocy, błąd czujnika ciśnienia doładowania.
Czujnik zmieniony, brak efektów.
Diagnozuję, naprawiam i stwierdzam paradoksy w przypadku nowych fabrycznie części.
Zapraszam na sesję i zabawę

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

29 thoughts on “Naprawa wiązki MAP sensora VAG i dziwne historie z czujnikiem

  1. Witam panie krzysztofie walczę z octavia 2,0 fsi 150 km kod silnika bvx ,ciągle wyrzuca błąd p2097 i jest nierówna praca na jałowy biegu .łańcuch nowy napinacz i fazator bo był uszkodzony,EGR ok dolot czysty ,świece nowe i cewki.prosze opomoc co dalej sprawdzić?

  2. Miałem podobnie w peugeot 807 kazali elektronicy mi wymienić najlepiej samochód okazała się przerwa w prądzie dwa kabelki do których do szlem sam w nocy żona świeciła mi latarką.

  3. U mnie A3 2005 1.9 TDI 105 KM Dokładnie ten sam problem. Szybki test miernikiem, dokładnie ten sam przewód szaro-czarny okazał się być uszkodzony. Szybki mostek i śmiga dalej ! Dzięki wielkie za materiał 🙂

  4. Witaj Krzynol. Mam problem, moze spróbujesz pomóc. Napiszę jak znajdę problem. Audi Q3 TDI, 2014r,TDI,DSG. S&S. Od czasu do czasu obr. biegu jałowego dochodzą do 1000 obr/min. Czym może to być spowodowane.
    1.slaby akumulator i musi się ładować
    2.wypala się DPF
    Akumulator ladowalem, chyba to nie to. Poza tym nieraz jestem w dłuższej podróży i też to się zdarza.
    Jak sprawdzić vcds zapełnienie popiolem dpf. Dzieko

  5. Ciekaw jestem dostępu do tych schematów, które posiadasz jak było widać na tym filmie.. 👍🤔 Sam robię takie rzeczy, auto data nie zawsze służy pomocą tak jak ETKA, ale ten schemat spoko.

  6. Panie Krzysztofie- miał bym wielką prośbę – czy może Pan sprawdzić w swojej etce czy ma Pan dostęp do schematu dla silnika DFS (w moim przypadku chodzi o Caddy 2017 ale w skodzie ten silnik tez występuje) nie mogę zlokalizować gdzie jest uszkodzenie w wiązce egr- czy w samym egerze. Zależy mi na informacji na które piny przy ecu wchodzą konkretne przewody z egr (z tego co pamiętam 4 czy 5 przewodów). Za każdą pomoc serdecznie dziękuje!

    ps. vw ma jakies problemy, mam flote 30 uzytkowych vw i miałem już 4 przypadki gdzie przetarł się przewód od peszla. Jak mam wyjęty silnik to zawsze wiązkę wyjmuję i zawijam taśmą materiałową.

  7. Co za zbieg okoliczności :)oglądam vag a a bujam się z błędem 238 w civicu córki, tym że da się błąd skasować i powraca sporadycznie
    Zastanawiam się dlaczego po takim uszkodzeniu przewodu nie pokazuje przerwy obwodu ?

  8. I to mi się podoba fajne " spokojne" wyjaśnienie tematu, i najważniejsze spokojna i rzeczowa diagnostyka i naprawa. Tylko tak dalej.

    Śledzę Pańskie filmiki – poradniki i sposób pokazywania wystąpienia problemu a co najważniejsze w rzeczowy i spokojny sposób ich rozwiązywani – bardzo mi się to podoba – czekam na inne tzw. problemy. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

  9. niektórzy wymieniacze rozbrajają system. kupiłem gofra 4 z ALH co "nie jechał" i "pan turbo wyczyści i będzie ok" "czasami słychać turbo, więc zapieczone" . ogólnie wymienione prawie wszystko włącznie z nowa pompą paliwa. co sie okazało po podpięciu pod vaga? (G70): Short to Plus, czyli poszła masa na przepływce, a konkretnie w ECU. po podpięciu masy bezpośrednio do przepływki fura zaczęła normalnie banglać. już mniejsza o detale, bo przy okazji podciśnienia, gruszka i inne duperele wleciały nowe. a no i w końcu poleciał swap ECU z 018 na 012 i teraz dopiero chodzi prawilnie 😛

  10. Panie Krzysztofie co do tegoż oznaczenia czujnika G42/72. G72 było do pewnego roku, następnie nastąpiła zmiana na G42, czynnik, który Pana wprowadził w błąd to labelsy w VCDS, gdyż załadowało labelsy tj. etykiety dla 906 016 – owszem to też jest 105'ka, natomiast 021 sterownik to trochę inne lata tychże 105kowych sterowników, stąd ta różnica, na schemacie nie ma błędu – jest poprawnie. Zresztą co powinno Pana utwierdzić w przekonaniu już na 100% to fakt, iż błąd wygenerowany przez sterownik również dotyczył czujnika G42, a tutaj no raczej już opis błędów co prawda też tworzony przez Ross-Tech, natomiast no tutaj już się nie mylą, bo zaraz z nowymi wersjami, by to zostało poprawione [a ma Pan obecnie obecnie najnowszą wersję 19.6.2, gdzie już na 100% by to poprawili, zwłaszcza, że to nie jest wcale taki rzadki problem], a tym bardziej, że wersji VCDS już jest sam Pan wie ile było, a ile lat te auta już są na rynku 😉

    Kolejna sprawa, która dotyczy owego tematu do pewnego roku i w zależności od auta i położenia silnika, mogły występować oddzielnie czujnik temp w dolocie, a oddzielnie mapsensor i wtedy również występowało oznaczenie G42 i G31 dla mapsensora, natomiast jeżeli mapsensor miał zintegrowany ze sobą czujnik IAT to wtedy nazywał się G72 – jest to mylące i dlatego opis błędy i osprzęt zależy od auta tak naprawdę.

    Ciekawostka nazewnicza czujnika auta zawierające G72 to auta, których nazwa czujnik powstała przez połączenie i dodanie do siebie liczb czujnik G42 (IAT – czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym) + G31 = ?? No i teraz ciekawostka własnie.. bo to nie wychodzi wcale (G)72, a (G)73, no tak… tylko, że w Sharanie np. pod oznaczeniem czujnika G73 stoi czujnik położenia przepustnicy stąd musieli cofnąć o 1 numerek – tak samo zresztą jak 1 czujnik mniej jest w danym samochodzie zresztą [bo zamiast oddzielnego IAT + map jest zespolony 1 czujnik, no ale to już takie bardziej półżartem-półserio tłumaczenie zjawiska, chodzi głównie o istnienie czujnika G73 i żeby to się nie mieszało to nastąpiło to co nastąpiło].

    Pozdrawiam!

  11. Też przerabiałem błąd świecy w bkc. Pękł przewód przy fajce. Wszystkie 4 przewody od świec idą do przekaźnika koło akumulatora. Ja u siebie uciąłem fajkę, założyłem tulejkę i dałem grubą termokurczkę. Mam prośbę, żebyś nagrał poradnik do diagnostyki silnika cr z blokami pomiarowymi jak to ma miejsce np. ze sprawdzeniem pompowtrysków w pd.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!