Brak mocy, błąd czujnika ciśnienia doładowania.
Czujnik zmieniony, brak efektów.
Diagnozuję, naprawiam i stwierdzam paradoksy w przypadku nowych fabrycznie części.
Zapraszam na sesję i zabawę
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
29 thoughts on “Naprawa wiązki MAP sensora VAG i dziwne historie z czujnikiem”
Witam można naprawić map sensor 2jz ge toyota soarer
Witam. Mam problem z przeplywka (G70) zwarcie do masy. passat b6 2.0. 2006. Jest policzony bezpośrednio do ECU czy po drodze jest wtyczka? A błąd P0102. Pozdrawiam.
Witam panie krzysztofie walczę z octavia 2,0 fsi 150 km kod silnika bvx ,ciągle wyrzuca błąd p2097 i jest nierówna praca na jałowy biegu .łańcuch nowy napinacz i fazator bo był uszkodzony,EGR ok dolot czysty ,świece nowe i cewki.prosze opomoc co dalej sprawdzić?
Miałem podobnie w peugeot 807 kazali elektronicy mi wymienić najlepiej samochód okazała się przerwa w prądzie dwa kabelki do których do szlem sam w nocy żona świeciła mi latarką.
U mnie A3 2005 1.9 TDI 105 KM Dokładnie ten sam problem. Szybki test miernikiem, dokładnie ten sam przewód szaro-czarny okazał się być uszkodzony. Szybki mostek i śmiga dalej ! Dzięki wielkie za materiał 🙂
Witaj Krzynol. Mam problem, moze spróbujesz pomóc. Napiszę jak znajdę problem. Audi Q3 TDI, 2014r,TDI,DSG. S&S. Od czasu do czasu obr. biegu jałowego dochodzą do 1000 obr/min. Czym może to być spowodowane. 1.slaby akumulator i musi się ładować 2.wypala się DPF Akumulator ladowalem, chyba to nie to. Poza tym nieraz jestem w dłuższej podróży i też to się zdarza. Jak sprawdzić vcds zapełnienie popiolem dpf. Dzieko
Ciekaw jestem dostępu do tych schematów, które posiadasz jak było widać na tym filmie.. 👍🤔 Sam robię takie rzeczy, auto data nie zawsze służy pomocą tak jak ETKA, ale ten schemat spoko.
Panie Krzysztofie- miał bym wielką prośbę – czy może Pan sprawdzić w swojej etce czy ma Pan dostęp do schematu dla silnika DFS (w moim przypadku chodzi o Caddy 2017 ale w skodzie ten silnik tez występuje) nie mogę zlokalizować gdzie jest uszkodzenie w wiązce egr- czy w samym egerze. Zależy mi na informacji na które piny przy ecu wchodzą konkretne przewody z egr (z tego co pamiętam 4 czy 5 przewodów). Za każdą pomoc serdecznie dziękuje!
ps. vw ma jakies problemy, mam flote 30 uzytkowych vw i miałem już 4 przypadki gdzie przetarł się przewód od peszla. Jak mam wyjęty silnik to zawsze wiązkę wyjmuję i zawijam taśmą materiałową.
Co za zbieg okoliczności :)oglądam vag a a bujam się z błędem 238 w civicu córki, tym że da się błąd skasować i powraca sporadycznie Zastanawiam się dlaczego po takim uszkodzeniu przewodu nie pokazuje przerwy obwodu ?
I to mi się podoba fajne " spokojne" wyjaśnienie tematu, i najważniejsze spokojna i rzeczowa diagnostyka i naprawa. Tylko tak dalej.
Śledzę Pańskie filmiki – poradniki i sposób pokazywania wystąpienia problemu a co najważniejsze w rzeczowy i spokojny sposób ich rozwiązywani – bardzo mi się to podoba – czekam na inne tzw. problemy. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
niektórzy wymieniacze rozbrajają system. kupiłem gofra 4 z ALH co "nie jechał" i "pan turbo wyczyści i będzie ok" "czasami słychać turbo, więc zapieczone" . ogólnie wymienione prawie wszystko włącznie z nowa pompą paliwa. co sie okazało po podpięciu pod vaga? (G70): Short to Plus, czyli poszła masa na przepływce, a konkretnie w ECU. po podpięciu masy bezpośrednio do przepływki fura zaczęła normalnie banglać. już mniejsza o detale, bo przy okazji podciśnienia, gruszka i inne duperele wleciały nowe. a no i w końcu poleciał swap ECU z 018 na 012 i teraz dopiero chodzi prawilnie 😛
Panie Krzysztofie co do tegoż oznaczenia czujnika G42/72. G72 było do pewnego roku, następnie nastąpiła zmiana na G42, czynnik, który Pana wprowadził w błąd to labelsy w VCDS, gdyż załadowało labelsy tj. etykiety dla 906 016 – owszem to też jest 105'ka, natomiast 021 sterownik to trochę inne lata tychże 105kowych sterowników, stąd ta różnica, na schemacie nie ma błędu – jest poprawnie. Zresztą co powinno Pana utwierdzić w przekonaniu już na 100% to fakt, iż błąd wygenerowany przez sterownik również dotyczył czujnika G42, a tutaj no raczej już opis błędów co prawda też tworzony przez Ross-Tech, natomiast no tutaj już się nie mylą, bo zaraz z nowymi wersjami, by to zostało poprawione [a ma Pan obecnie obecnie najnowszą wersję 19.6.2, gdzie już na 100% by to poprawili, zwłaszcza, że to nie jest wcale taki rzadki problem], a tym bardziej, że wersji VCDS już jest sam Pan wie ile było, a ile lat te auta już są na rynku 😉
Kolejna sprawa, która dotyczy owego tematu do pewnego roku i w zależności od auta i położenia silnika, mogły występować oddzielnie czujnik temp w dolocie, a oddzielnie mapsensor i wtedy również występowało oznaczenie G42 i G31 dla mapsensora, natomiast jeżeli mapsensor miał zintegrowany ze sobą czujnik IAT to wtedy nazywał się G72 – jest to mylące i dlatego opis błędy i osprzęt zależy od auta tak naprawdę.
Ciekawostka nazewnicza czujnika auta zawierające G72 to auta, których nazwa czujnik powstała przez połączenie i dodanie do siebie liczb czujnik G42 (IAT – czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym) + G31 = ?? No i teraz ciekawostka własnie.. bo to nie wychodzi wcale (G)72, a (G)73, no tak… tylko, że w Sharanie np. pod oznaczeniem czujnika G73 stoi czujnik położenia przepustnicy stąd musieli cofnąć o 1 numerek – tak samo zresztą jak 1 czujnik mniej jest w danym samochodzie zresztą [bo zamiast oddzielnego IAT + map jest zespolony 1 czujnik, no ale to już takie bardziej półżartem-półserio tłumaczenie zjawiska, chodzi głównie o istnienie czujnika G73 i żeby to się nie mieszało to nastąpiło to co nastąpiło].
Też przerabiałem błąd świecy w bkc. Pękł przewód przy fajce. Wszystkie 4 przewody od świec idą do przekaźnika koło akumulatora. Ja u siebie uciąłem fajkę, założyłem tulejkę i dałem grubą termokurczkę. Mam prośbę, żebyś nagrał poradnik do diagnostyki silnika cr z blokami pomiarowymi jak to ma miejsce np. ze sprawdzeniem pompowtrysków w pd.
Witam można naprawić map sensor 2jz ge toyota soarer
Witam. Mam problem z przeplywka (G70) zwarcie do masy. passat b6 2.0. 2006. Jest policzony bezpośrednio do ECU czy po drodze jest wtyczka? A błąd P0102. Pozdrawiam.
Witam panie krzysztofie walczę z octavia 2,0 fsi 150 km kod silnika bvx ,ciągle wyrzuca błąd p2097 i jest nierówna praca na jałowy biegu .łańcuch nowy napinacz i fazator bo był uszkodzony,EGR ok dolot czysty ,świece nowe i cewki.prosze opomoc co dalej sprawdzić?
Miałem podobnie w peugeot 807 kazali elektronicy mi wymienić najlepiej samochód okazała się przerwa w prądzie dwa kabelki do których do szlem sam w nocy żona świeciła mi latarką.
Błąd o nazwie niskie doładowanie Turbosprężarek
Chłopaki dali radę 👌
Łapka 👍
Seat Alehambra 1.9 TDI podobny problem gdzie szukać przyczyny? Cały czas pokazuje wartość 255 kPa
U mnie A3 2005 1.9 TDI 105 KM Dokładnie ten sam problem. Szybki test miernikiem, dokładnie ten sam przewód szaro-czarny okazał się być uszkodzony. Szybki mostek i śmiga dalej ! Dzięki wielkie za materiał 🙂
Cześć, panowie jakie jest prawidłowe ciśnienie doładowania dla 2.0 tdi BRE PD Audi c6 na jałowym
O to jest fachowiec chylę czoła
Mam problem z klapa bagażnika skoda octavia 2 2005r otwiera się podczas jazdy gdzie szukać awari proszęo o podpowiedź
Świetny film!, Jakiego programu używa Pan do schematów elektrycznych?
:-}
Super film. Ja tak miałem z czujnikiem temperatury wody w Superbie 1 z 2002. Kupiłem nowy i to samo. Dopiero drugi czujnik ori i było okej. Pozdrawiam
Dobra robota Panie Krzysztofie.
Witaj Krzynol. Mam problem, moze spróbujesz pomóc. Napiszę jak znajdę problem. Audi Q3 TDI, 2014r,TDI,DSG. S&S. Od czasu do czasu obr. biegu jałowego dochodzą do 1000 obr/min. Czym może to być spowodowane.
1.slaby akumulator i musi się ładować
2.wypala się DPF
Akumulator ladowalem, chyba to nie to. Poza tym nieraz jestem w dłuższej podróży i też to się zdarza.
Jak sprawdzić vcds zapełnienie popiolem dpf. Dzieko
Ciekaw jestem dostępu do tych schematów, które posiadasz jak było widać na tym filmie.. 👍🤔 Sam robię takie rzeczy, auto data nie zawsze służy pomocą tak jak ETKA, ale ten schemat spoko.
Panie Krzysztofie- miał bym wielką prośbę – czy może Pan sprawdzić w swojej etce czy ma Pan dostęp do schematu dla silnika DFS (w moim przypadku chodzi o Caddy 2017 ale w skodzie ten silnik tez występuje) nie mogę zlokalizować gdzie jest uszkodzenie w wiązce egr- czy w samym egerze. Zależy mi na informacji na które piny przy ecu wchodzą konkretne przewody z egr (z tego co pamiętam 4 czy 5 przewodów). Za każdą pomoc serdecznie dziękuje!
ps. vw ma jakies problemy, mam flote 30 uzytkowych vw i miałem już 4 przypadki gdzie przetarł się przewód od peszla. Jak mam wyjęty silnik to zawsze wiązkę wyjmuję i zawijam taśmą materiałową.
Co za zbieg okoliczności :)oglądam vag a a bujam się z błędem 238 w civicu córki, tym że da się błąd skasować i powraca sporadycznie
Zastanawiam się dlaczego po takim uszkodzeniu przewodu nie pokazuje przerwy obwodu ?
Krzychu co Z to za program ??
Miałem podobnie w moim BXE Widzę coraz bardziej znana usterka.
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=39&t=42216
Samo życie…. Z jakością części jest coraz gorzej.
I to mi się podoba fajne " spokojne" wyjaśnienie tematu, i najważniejsze spokojna i rzeczowa diagnostyka i naprawa. Tylko tak dalej.
Śledzę Pańskie filmiki – poradniki i sposób pokazywania wystąpienia problemu a co najważniejsze w rzeczowy i spokojny sposób ich rozwiązywani – bardzo mi się to podoba – czekam na inne tzw. problemy. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Super film! Ma pan głowę na karku!
Pozdrawiam
Panie Krzysztofie gdzie znaleźć taki schemat jak Pan ma??
niektórzy wymieniacze rozbrajają system. kupiłem gofra 4 z ALH co "nie jechał" i "pan turbo wyczyści i będzie ok" "czasami słychać turbo, więc zapieczone" . ogólnie wymienione prawie wszystko włącznie z nowa pompą paliwa. co sie okazało po podpięciu pod vaga? (G70): Short to Plus, czyli poszła masa na przepływce, a konkretnie w ECU. po podpięciu masy bezpośrednio do przepływki fura zaczęła normalnie banglać. już mniejsza o detale, bo przy okazji podciśnienia, gruszka i inne duperele wleciały nowe. a no i w końcu poleciał swap ECU z 018 na 012 i teraz dopiero chodzi prawilnie 😛
Panie Krzysztofie co do tegoż oznaczenia czujnika G42/72. G72 było do pewnego roku, następnie nastąpiła zmiana na G42, czynnik, który Pana wprowadził w błąd to labelsy w VCDS, gdyż załadowało labelsy tj. etykiety dla 906 016 – owszem to też jest 105'ka, natomiast 021 sterownik to trochę inne lata tychże 105kowych sterowników, stąd ta różnica, na schemacie nie ma błędu – jest poprawnie. Zresztą co powinno Pana utwierdzić w przekonaniu już na 100% to fakt, iż błąd wygenerowany przez sterownik również dotyczył czujnika G42, a tutaj no raczej już opis błędów co prawda też tworzony przez Ross-Tech, natomiast no tutaj już się nie mylą, bo zaraz z nowymi wersjami, by to zostało poprawione [a ma Pan obecnie obecnie najnowszą wersję 19.6.2, gdzie już na 100% by to poprawili, zwłaszcza, że to nie jest wcale taki rzadki problem], a tym bardziej, że wersji VCDS już jest sam Pan wie ile było, a ile lat te auta już są na rynku 😉
Kolejna sprawa, która dotyczy owego tematu do pewnego roku i w zależności od auta i położenia silnika, mogły występować oddzielnie czujnik temp w dolocie, a oddzielnie mapsensor i wtedy również występowało oznaczenie G42 i G31 dla mapsensora, natomiast jeżeli mapsensor miał zintegrowany ze sobą czujnik IAT to wtedy nazywał się G72 – jest to mylące i dlatego opis błędy i osprzęt zależy od auta tak naprawdę.
Ciekawostka nazewnicza czujnika auta zawierające G72 to auta, których nazwa czujnik powstała przez połączenie i dodanie do siebie liczb czujnik G42 (IAT – czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym) + G31 = ?? No i teraz ciekawostka własnie.. bo to nie wychodzi wcale (G)72, a (G)73, no tak… tylko, że w Sharanie np. pod oznaczeniem czujnika G73 stoi czujnik położenia przepustnicy stąd musieli cofnąć o 1 numerek – tak samo zresztą jak 1 czujnik mniej jest w danym samochodzie zresztą [bo zamiast oddzielnego IAT + map jest zespolony 1 czujnik, no ale to już takie bardziej półżartem-półserio tłumaczenie zjawiska, chodzi głównie o istnienie czujnika G73 i żeby to się nie mieszało to nastąpiło to co nastąpiło].
Pozdrawiam!
Też przerabiałem błąd świecy w bkc. Pękł przewód przy fajce. Wszystkie 4 przewody od świec idą do przekaźnika koło akumulatora. Ja u siebie uciąłem fajkę, założyłem tulejkę i dałem grubą termokurczkę. Mam prośbę, żebyś nagrał poradnik do diagnostyki silnika cr z blokami pomiarowymi jak to ma miejsce np. ze sprawdzeniem pompowtrysków w pd.
Super film! Mogę prosić Cię o pomoc pod filmem nr 16 z VCDS?