Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Related
Oglądaj “101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S07E02,115193
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Świetny odcinek. Mam tylko drobną uwagę. Topnik służy między innymi do usunięcia tlenków z powierzchni lutowanych ale również poprawia napięcie powierzchniowe oraz zwilża powierzchnię. Nie tylko ułatwia lutowanie ale i w ogóle je umożliwia niekiedy. No i oczywiście znacznie lepszym rozwiązaniem było by polutowanie tego lutownicą. Nie bez znaczenia jest również samo spoiwo lutownicze. Główne dwa typy lutowia to spoiwa ołowiowe oraz bezołowiowe. To pierwsze cechuję się niższą temperaturą topnienie(około 183°C jak dobrze pamiętam) ale za to jest znacznie trwalsze niż spoiwo bezołowiowe które nie dość że ma wyższą temperaturę topnienia to jest znacznie bardziej kruche, co za tym idzie, naprawa będzie mniej trwała. Pozdrawiam serdecznie:)
Poćwiczyć lutowanie na innej uszkodzonej chłodnicy. Haha ciekawe skąd . Aha wyjęcie chłodnicy często wymaga demontaż zderzaka. Więc możecie sobie wsadzić wasze oszczędności bo maloo kto to zrobi a jak już to zajmie mu 2 dni na poskładanie i nie wiadomo czy Dobrze
Podoba mi się, ja zawsze używałem kleju do metalu, który niestety czasem puszczał bo chłodnica pracuje przy zmianach temperatur i klej puszczał. A to widać jest porządna naprawa. Pozdrawiam – bardzo dobra robota ! 🙂
idąc tym tokiem rozumowania… dodać środek ultrafioletowy a potem walczyć miejscowo lutownicą bez pełnego demontażu.
Świetny odcinek.
Mam tylko drobną uwagę. Topnik służy między innymi do usunięcia tlenków z powierzchni lutowanych ale również poprawia napięcie powierzchniowe oraz zwilża powierzchnię. Nie tylko ułatwia lutowanie ale i w ogóle je umożliwia niekiedy. No i oczywiście znacznie lepszym rozwiązaniem było by polutowanie tego lutownicą. Nie bez znaczenia jest również samo spoiwo lutownicze. Główne dwa typy lutowia to spoiwa ołowiowe oraz bezołowiowe. To pierwsze cechuję się niższą temperaturą topnienie(około 183°C jak dobrze pamiętam) ale za to jest znacznie trwalsze niż spoiwo bezołowiowe które nie dość że ma wyższą temperaturę topnienia to jest znacznie bardziej kruche, co za tym idzie, naprawa będzie mniej trwała. Pozdrawiam serdecznie:)
ile prób cięcie nie udało się to nie jest takie proste jak na filmie kto spróbuje ten się rozczaruje 🙃
Problemy z chłodnicą mogą doprowadzić do uszkodzenia silnika. Chłodnica nie jest droga.
Naprawianie takiej części miało by sens w komunie, kiedy części niebyło
Kurde… serio nie wiedziałem że to w ogóle opłąca sięnaprawiać ;/ dzięki
A mogę spawarką ?
Można naprawę wykonać zwykłą lutownicą? (Mam taką co rozgrzewa się do 400°C)
Jak 4 gwiazdki, jak za montaż wlewu gazu pod klapką dajecie 3 gwiazdki a naprawa przy tym to pestka jak dla mnie.
A mogę to zrobić lutownicom?
Patrzcie jak tego nie robić…
1:50
wrecz..odwrotnie..panie
Kolega zapomniał o sprawdzeniu drożności , bo jak się nie powiodło to lepiej pomyśleć o włożeniu silnika chłodzonego powietrzem
Poxilina 20 zł pozdrawiam
Najlepiej zalepic guma do zucia…
Ten film motokotom by się przydał
Ja lutowalem zwykłą cyną
Lutowanie? Kupujesz mase uszczelniającą do chłodnic lub szpachla do felg aluminiowych i po kłopocie ! Lutowanie to było 20 lat temu!
Jakie to jest spoiwo ?
Grzesiek ja milem gorszy przypadek, pękł plastik na który nachodzi wąż i już nie szło nic zrobić
Większość przetopi albo zaleje kanał. Lepiej i szybciej kupić nową. Jak sie nie ma kasy to się bierze nie markową chłodnice i tyle.
Grzesiu pozdrawiam! 🙂
Dobre skojarzenie z Lódlampa z ang Blowtorch
Ciekawe czy poxilina dała by radę.
Takie rzeczy to slikonem
Topnik 🙆♀️
Lesson
Topik
Poćwiczyć lutowanie na innej uszkodzonej chłodnicy. Haha ciekawe skąd . Aha wyjęcie chłodnicy często wymaga demontaż zderzaka. Więc możecie sobie wsadzić wasze oszczędności bo maloo kto to zrobi a jak już to zajmie mu 2 dni na poskładanie i nie wiadomo czy Dobrze
Nie jest łatwe wyjąć chłodnice i spuścić i odpowietrzyć układ a mowa o lutowaniu. ..
Ostatni filmik jaki oglądam w tym roku
Przecież chłodnice są tanie, bał bym się jechać za granicę z taką chlodnicą
dla mnie to żadna nowość, ojciec ponad 40 lat się tym zajmował
Podoba mi się, ja zawsze używałem kleju do metalu, który niestety czasem puszczał bo chłodnica pracuje przy zmianach temperatur i klej puszczał.
A to widać jest porządna naprawa. Pozdrawiam – bardzo dobra robota ! 🙂
Poćwiczcie na innej uszkodzonej chłodnicy, już większej głupoty nie słyszałem.
Fachurra xd
Mogę u was praktyki
Mam małą dziurkę w chłodnicy, zamiennik Nissens na iparts około 270 zł kosztuje. Cenię pana Grzegorza, ale ten Nissens niewiele więcej wyniesie.
Tigem tez można to pospawać
Te blaszki nazywają się lamelki
😂
"Ciśnienie w układzie klimatyzacji nie przekracza 5 BAR?" serio? W stanie spoczynku chyba, gdy sprężarka nie pracuje.. 😂
Topnik nakłada się na element lutowany