Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Magistrala CAN [RS Elektronika] #137

Tym razem trochę o samochodach a właściwie o magistrali CAN, jaką się tam stosuje.
Jeśli spodobał Wam się odcinek, zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebook’u:

https://www.facebook.com/RSElektronika

Jeśli macie jakieś sugestie w sprawie tematów kolejnych odcinków, kierujcie je na:

reduktorszumu@gmail.com

Zapraszamy także na nasz drugi kanał o tematyce audio –
Reduktor Szumu
https://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu

Zapraszamy na stronę http://reduktorszumu.cupsell.pl do zakupu koszulek i gadżetów z logiem Reduktora Szumu. W ten sposób możecie przyczynić się do rozwoju naszego kanału.

Youtube Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

33 thoughts on “Magistrala CAN [RS Elektronika] #137

  1. Proponuje porównać magistralę CAN z RS485 na warstwie fizycznej. Wziąć oscyloskop i porównać. Może wtedy się okaże że na tym poziomie to to samo i CAN wcale nie jest bardziej niezawodny. No i 485 tak samo jak w CAN może być wiele masterów.

  2. Przepustowość, nie ma nic wspólnego z prędkością transmisji danych. W przybliżeniu prędkość transmisji – bliska prędkości swiatla, a przepustowosc – ograniczona przetwarzaniem sprzetowym danych.

  3. Szkoda, że kiedy zdawałem przedmiot Komunikacja w sieciach mikrokomputerowych nie było jesCze tego filmu. Byłoby idealne 5.0. Pozdrawiam i dziękuję za świetny kanał!

  4. Czemu Polacy zamiast sprawdzić wymowę choćby na translate google wciskając symbol głośnika, tworzą potworki typu : blutut, blutus a co najgorsze blutacz. Uszy krwawią. Poza tym mega dawka wiedzy.

  5. Super temat, ale chciałbym zobaczyć w praktyce na stole podłączone do CAN jakieś przykładowe obwody. Cena, wielkość, zalety i wady itp. Druga sprawa to czy CAN nie jest przesadą np w motocyklach. Mam info o wielu usterkach występujących w w pewnym motocyklu japońskim produkowanym obecnie. O wysypujących się sterownikach – wgrywaniu nowych aktualizacji itp.
    Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!