Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Magistrala CAN, podłączanie i kodowanie sterowników VAG

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Podłączanie sterownika do magistrali CAN w grupie VAG. Próbujemy podłączyć na stole sterownik haka, bez podłącznia się do auta. Pinujemy wtyczki, podłączamy sterowniki i je kodujemy VCDSem.

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

26 thoughts on “Magistrala CAN, podłączanie i kodowanie sterowników VAG

  1. No super . Mam pytanko w skodzie octavia2 uciekł mi światła na gniezdzie haka. Nie am napiecia na ponach podłączyłem drugi sterownik i jest to samo! Może wiesz co może być? Vcds nie laczy sie z modułem haka .modul Westfalia

  2. Hej, mam pytanie, chcę sobie sprawdzić BCM w Passacie B7 na stole. Jak sprawdzałem w schematach muszę podłączyć masę pod T52c-05, Can Comfort High pod T52c-15, Can Comfort Low pod T52c-16 i plus pod T52c-42, czy jeszcze powinienem coś podłączyć pod BCM aby go na stole uruchomić?

  3. Hej. Zrobiłem dziś też sobie taką magistrale na bazie tourana 1t1. Vcds Gateway widzi i sie łączy, problem jest gdy wchodzę w liczniki – brak komunikacji. Czy może to być spowodowane brakiem modułu z pod kierownicy?

  4. Czy da się sterować przez PC fotelami od np. Audi a8 bez samochodu? Podłączyłem takie fotele na krótko, działa regulacja, ale zastanawiam się nad sterowaniem takich funkcji na wentylacja i masaż.

  5. Hej,
    Fajny kanal, sub polecial 🙂 Duzo wartosciowych rzeczy. Mam problem u siebie, gdyz nie moge polaczyc sie z licznikiem przez vcds, wyskakuje brak polaczenia. Inne kanaly czyta normalnie. Mozna na stole polaczyc sie z samym licznikiem? Z tego co czytalem to moj model nie ma gatewaya. Auto to a4 b7. Dzieki z gory 🙂

  6. Super materiał. Mam Audi a4 b8, Chciałbym zrobić zabezpiecznie, odcinke gniazda obd, zrobić ukryty przełącznik na jeden przewodów. Jakieś propozycje porady jak to zrobić? obd : 8A0972695, Pozdrawiam

  7. Poleciał sub. Porządna treść, przydatne informacje, wysoki poziom. Ogólnie super! Ale jeśli to czytasz, to BŁAGAM!!… tnij bardziej filmy. Wydaje mi się że można by Twoje filmy często o połowę skrócić, wycinając momenty w których np nic nie mówisz lub przyspieszając niektóre fragmenty. Zerknij np na kanały Applied Science lub Matias Wandel – widać tam jak często robią cięcia, są to dla mnie przykłady kanałó∑ o świetnym współczynniku treści do długości. W momencie gdy ktoś trafia na tak wartościowy kanał jak Twój to chce od razu przejrzeć jak najwięcej filmów a to ciężko byłoby zrobić:) Pozdrawiam!

  8. Pomocne video i ładnie wytłumaczone. Czy cany do tego haka można podłączyć w module komfortu czyli prawy boczek- pisze o audi A3??? Pytam dlatego bo od gaetway jest spory dystans do pokonania. W bezpiecznikach mamy 2 zasilania te grube czarne i czerwone. Który to plus przed stacyjką a który po stacyjce??? Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!