Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8



Gdy samochód wykazuje:

0896 – Niedopuszczalny zakres regulacji CVT
0793 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0722 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0730 – Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne,
1634 – Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony,
2722 – Niedopuszczalne załączenie – bieg wsteczny – wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów „N” była załączona,
0717 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 ( pierwotny czujnik prędkości obrotowej CVT nie jest dostępny)
0794 – Gradient czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalna.
Czy np.: P0896, P0793, P0722, P0730, P1634, P2722, P0717, P0794, 08961, 07931, 07221, 07301, 16341, 27221, 07171, 07941

to najprawdopodobniej przyczyną awarii jest uszkodzony sterownik automatycznej skrzyni biegów. Z naszych filmów i artykułów możesz dowiedzieć się co jest przyczyną awarii, jak się przed nią uchronić i jak ją usuwamy. Ten pokaże jak wyjąć sterownik ze skrzyni i jak go wysłać do naprawy. W zależności od tego jak uszkodzone jest urządzenie, możesz wysłać sam sterownik, lub razem z płytą hydrauliki. Skonsultuj to z elektronikiem, zadzwoń do Elektro-Bip. Numer telefonu – 504 102 103.

W pierwszej kolejności demontujemy plastikową osłonę podwozia.
Następnie spuszczamy olej (ATF) ze skrzyni biegów.
Odpinamy wtyczkę sterownika.
Odkręcamy pokrywę skrzyni. Znajduje się tam jeszcze sporo oleju, mając to na uwadze staramy się ją odkręcać pod kątem, żeby jego reszta mogła swobodnie spływać.
Filtr oleju jest wciśnięty w płytę, wyciągamy go.
Następnie odkręcamy płytę hydrauliki skrzyni. To na niej zamocowany jest sterownik.
Płyta grawitacyjnie opadnie ku dołowi.
Wsadzamy urządzenie do paczki porządnie je zabezpieczając. Zwróć uwagę na wystające elementy obudowy i czujniki. Zminimalizuj groźbę uszkodzenia w transporcie. Do pakowania użyj folii bąbelkowej, zwykłej lub styropianu. Sterownik i czujniki nie mogą dotykać kartonu. Użyj drugiego kartonu, wypełniając przestrzeń między nimi styropianem lub pianką.
Zarejestruj naprawę na stronie www.elektrobip.pl . Do kartonu wrzuć kartkę z adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz numerem naprawy otrzymanym przy rejestracji. Oddzwonimy gdy zdiagnozujemy i wycenimy uszkodzenie.

Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:

Mercedes A (W169) i B Klasa (W245) Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 – demontaż i naprawa
https://youtu.be/gCOkBhsDYj4

Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)
https://youtu.be/2y_blsAKrrA

Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)
https://youtu.be/vwFfA4pvU5U

Jak wymienić czujnik prędkości Y3/9b4 Y3/9b5 CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)- błąd 0722
https://youtu.be/K3oECCiSFhw

Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0MKi1Zo9RBw

Jakie są usterki automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0EHkbNwlNkI

Zobacz jak pakujemy płytę hydrauliki ze sterownikiem automatycznej skrzyni biegów 722.8 z Mercedesa.
https://youtu.be/OWRdOObioEY

Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:

Błędy sterowników CVT 722.8:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=136

Jak zapakować sterownik?
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=135

Jak czytać nr ze sterownika:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=134

Opiłki – wróg nr 1:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=131

Przyczyny awarii:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=130

Jak zdemontować sterownik:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=18

Jak wymienić czujniki prędkości:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=17

Możesz też skożystać z naszych usług i sklepu:

Czujnik obrotów automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedes A- klasa B-klasa (722.8)
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=843

Sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT (722.8) B-klasa
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=284

Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes 722.8 CVT
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=253

Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes B-klasa W245 (2005-2001)
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=77

Model: A150 A160 A170 A180 A200, W245, W246, B150, B170, B180, B200
Numery katalogowe: A0002704200, A0034462410, A1685451032, A1693700406, A1693700506, A1693700606, A1693700706, A1693700806, A1693701006, A1693701106, A1695451032, 00403159A4, 00403159A5, 00403159A6, 00403159A7, 00403159A8, 00403159A9, 00403159A9, 00403159B0, 00107205A8, 00107205A7, 00107205A8, 00107205A9, 00107205B0, 00107205B1, 00107205B2

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Dodaj komentarz

Zadzwoń!