
Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Gdy samochód wykazuje:
0896 – Niedopuszczalny zakres regulacji CVT
0793 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b4 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0722 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b5 (wtórny czujnik prędkości obrotowej napędu CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów) nie jest dostępny),
0730 – Przełożenie CVT, nie jest dopuszczalne,
1634 – Komponent Y3/9n1 sterownik CVT jest uszkodzony,
2722 – Niedopuszczalne załączenie – bieg wsteczny – wystąpiło w CVT, gdy dźwignia zmiany biegów “N” była załączona,
0717 – Sygnał prędkości obrotowej elementu Y3/9b3 ( pierwotny czujnik prędkości obrotowej CVT nie jest dostępny)
0794 – Gradient czujnika obrotów wtórnych (Y3/9b4), przekroczona wartość maksymalna.
Czy np.: P0896, P0793, P0722, P0730, P1634, P2722, P0717, P0794, 08961, 07931, 07221, 07301, 16341, 27221, 07171, 07941
to najprawdopodobniej przyczyną awarii jest uszkodzony sterownik automatycznej skrzyni biegów. Z naszych filmów i artykułów możesz dowiedzieć się co jest przyczyną awarii, jak się przed nią uchronić i jak ją usuwamy. Ten pokaże jak wyjąć sterownik ze skrzyni i jak go wysłać do naprawy. W zależności od tego jak uszkodzone jest urządzenie, możesz wysłać sam sterownik, lub razem z płytą hydrauliki. Skonsultuj to z elektronikiem, zadzwoń do Elektro-Bip. Numer telefonu – 504 102 103.
W pierwszej kolejności demontujemy plastikową osłonę podwozia.
Następnie spuszczamy olej (ATF) ze skrzyni biegów.
Odpinamy wtyczkę sterownika.
Odkręcamy pokrywę skrzyni. Znajduje się tam jeszcze sporo oleju, mając to na uwadze staramy się ją odkręcać pod kątem, żeby jego reszta mogła swobodnie spływać.
Filtr oleju jest wciśnięty w płytę, wyciągamy go.
Następnie odkręcamy płytę hydrauliki skrzyni. To na niej zamocowany jest sterownik.
Płyta grawitacyjnie opadnie ku dołowi.
Wsadzamy urządzenie do paczki porządnie je zabezpieczając. Zwróć uwagę na wystające elementy obudowy i czujniki. Zminimalizuj groźbę uszkodzenia w transporcie. Do pakowania użyj folii bąbelkowej, zwykłej lub styropianu. Sterownik i czujniki nie mogą dotykać kartonu. Użyj drugiego kartonu, wypełniając przestrzeń między nimi styropianem lub pianką.
Zarejestruj naprawę na stronie www.elektrobip.pl . Do kartonu wrzuć kartkę z adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz numerem naprawy otrzymanym przy rejestracji. Oddzwonimy gdy zdiagnozujemy i wycenimy uszkodzenie.
Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:
Mercedes A (W169) i B Klasa (W245) Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 – demontaż i naprawa
https://youtu.be/gCOkBhsDYj4
Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)
https://youtu.be/2y_blsAKrrA
Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)
https://youtu.be/vwFfA4pvU5U
Jak wymienić czujnik prędkości Y3/9b4 Y3/9b5 CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)- błąd 0722
https://youtu.be/K3oECCiSFhw
Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0MKi1Zo9RBw
Jakie są usterki automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0EHkbNwlNkI
Zobacz jak pakujemy płytę hydrauliki ze sterownikiem automatycznej skrzyni biegów 722.8 z Mercedesa.
https://youtu.be/OWRdOObioEY
Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:
Błędy sterowników CVT 722.8:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=136
Jak zapakować sterownik?
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=135
Jak czytać nr ze sterownika:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=134
Opiłki – wróg nr 1:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=131
Przyczyny awarii:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=130
Jak zdemontować sterownik:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=18
Jak wymienić czujniki prędkości:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=17
Możesz też skożystać z naszych usług i sklepu:
Czujnik obrotów automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedes A- klasa B-klasa (722.8)
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=843
Sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT (722.8) B-klasa
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=284
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes 722.8 CVT
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=253
Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes B-klasa W245 (2005-2001)
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=77
Model: A150 A160 A170 A180 A200, W245, W246, B150, B170, B180, B200
Numery katalogowe: A0002704200, A0034462410, A1685451032, A1693700406, A1693700506, A1693700606, A1693700706, A1693700806, A1693701006, A1693701106, A1695451032, 00403159A4, 00403159A5, 00403159A6, 00403159A7, 00403159A8, 00403159A9, 00403159A9, 00403159B0, 00107205A8, 00107205A7, 00107205A8, 00107205A9, 00107205B0, 00107205B1, 00107205B2
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!