Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103
—
Do naprawy twojego sterownika podchodzimy indywidualnie mając na uwadze że to właśnie od jakości wykonania naszej usługi zależy nie tylko komfort jazdy ale także bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Również cena jest istotna koszt naprawy często zbliżony jest do kosztów programowania immobilizera wraz z wyczytaniem kodów immobilizera.
Sterowniki poddajemy testom w ekstremalnych warunkach by mieć pewność skutecznej i długotrwałej naprawy.
Po wstępnej weryfikacji dzwonimy do klienta i informujemy o znalezionych usterkach. Robimy odpowiednie pomiary, sprawdzamy błędy jak również ustalamy stopień zużycia elektroniki gdy zaistnieje taka konieczność proponujemy wymianę modułu na inny. Niestety nie wszystkie usterki da się wychwycić w pomiarach, dlatego też posiadamy auto testowe i gdy z pomiarów i oględzin nic nie wynika możemy sprawdzić sterownik na silniku co rozwiewa wszelkie wątpliwości by potwierdzić poprawne działanie sterownika silnika. Regeneracja polega nie tylko na przywróceniu funkcji poszczególnych obwodów a również na wzmocnieniu newralgicznych punktów sterownika i wymianie wadliwych elementów na mocniejsze. Wieloletnie doświadczenia pozwoliło na dopracowanie właściwych metod diagnozowania i usuwania usterek tego typu sterowników hybrydowych. Zadziej aczkolwiek zdarza się, że naprawa kończy się tylko zmianą oprogramowania wtedy koszty maleją 🙂
Jeśli nie masz pewności czy twój sterownik jest uszkodzony – wyślij go na weryfikacje do Elektro-bip lub zadzwoń do naszych elektroników 505 190 713 LUB 504 102 103
więcej informacji na temat usterek i demontażu sterownika na innych filmach oraz na www.elektrobip.pl Opel Astra 1.4 z silnikiem z14xe lub Astra G 1.6 z16xe 16v Ecotec HSFI 2.1. Pierwszy Opel w którym zamontowano sterownik Delco Delphi Electronics Systems serii o oznaczeniu HSFI Była Vectra B po lifcie z silnikiem y16xe 16v Ecotec o oznaczeniu HSFI 2.0 następnie zaczęto sterowniki hybrydowe stosować również w Corsie c 1.6 no a jak Corsa C to i Combo 1.6 również w Zafirze z silnikiem 1.6 16v z16xe Meriva 1.6 z16xe oraz z16se 8v kolejne wypusty Opla z tym sterownikiem to Vectra c 1.6 i auta z silnikiem CNG na gaz ziemny z16cng. Oprócz Opla były stosowane w innych markach ale nie tak licznie jak w Oplu.
Informacje o sterowniku:
Producent: Delphi / Delco
Typ: Multec S
Marka: Opel
Model:
– Astra 1.4i Caravan, Astra 1.6, Astra 1.6i, Astra 1.6i Cabrio, Astra 1.6i Caravan, Astra 1.6 Twinport
– Combo 1.6i
– Corsa 1.4i 16V,
– Vectra 1.6i 16V, Vectra 1.6i Caravan,
– Zafira 1.6i
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Oznaczenie silnika:
Z14XE, Y16XE, Z16SE, Z16XE, X16XEL, Z16XEP
Pojemność silnika: 1.4, 1.6
Numery katalogowe:
09353459, 09353489, 09353469, 09353479, 09353509, 09353529, 09364469, 09364479, 09364499, 09388990, 09391340, 12211330, 12992436, 12214800, 6235008, DHZJ, DMKP, DJTT, DJTU, DJTY, DASB, DNZY, DASA, DJTW, DYCA, DNHD, Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0230 Obwód pierwotny pompy paliwa
– P1482 Aerator przekaźnika 2 obwód elektryczny mały sygnał / otwarty
– P1483 Przekaźnik aeratora 3 obwód elektryczny mały sygnał / otwarty
– P0105 Obwód ciśnienia barometrycznego
– P0335 Brak / nieprawidłowy sygnał czujnika wału korbowego
– P0340 Brak sygnału czujnika wałka rozrządu/ nieprawidłowy sygnał
– P0351 Cewka zapłonowa 1 – błąd obwodu elektrycznego
– P0352 Cewka zapłonowa 2 – błąd obwodu elektrycznego
– P0353 Cewka zapłonowa 3 – błąd obwodu elektrycznego
– P0354 Cewka zapłonowa 4 – błąd obwodu elektrycznego
– P1122 Niskie napięcie czujnika pedału gazu 2
– P1550 Przepustnica/E-Gas w trybie suchobiegu – ograniczona moc
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
3 thoughts on “Jak wygląda Naprawa sterownika silnika Delco Opel 1.6 1.4 z16xe z14xe z16se astra g meriva zafira A”
Jaki koszt naprawy