Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Jak programujemy sterownik silnika.

Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:
Producent: SIEMENS
Symbole: Simtec71
Marka: Opel
Model: Astra G
Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL
Pojemność silnika: 1.8 16V
Numery katalogowe: 55351703 5WK91721, 55351753 5WK91728, 55351752 5WK91727, 24454392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153, 09158726 5WK9157, 09115113 5WK9155, 55351751 5WK1726, 55354446 5WK91732, 24454393 5WK91713
Objawy uszkodzenia:
– Silnik gaśnie samoczynnie
– Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
– Silnik pracuje nierówno
– Komputer wskazuje awarie przepustnicy
– Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
– Brak wyzwalania cewki zapłonowej
– Brak sterowania dyszami wtryskowymi
– Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego
Brak komunikacji CAN BUS
– Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika)
Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp.
– Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Błędy:
– P0201 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0202 – Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0203 – Wtryskiwacz 3 – zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0204 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0220 – Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
– P1550 – Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, -ograniczona wydajność
– P0325 – Czujnik stukowy – Awaria obwodu
– C0256 – Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
– P0340 – Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
– P0335 – Uszkodzony czujnik wału korbowego
– P0500 – Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) – Niedostępny

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

One thought on “Jak programujemy sterownik silnika.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!