
Jak programujemy sterownik silnika.
Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103
—
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Informacje o sterowniku:
Producent: SIEMENS
Symbole: Simtec71
Marka: Opel
Model: Astra G
Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL
Pojemność silnika: 1.8 16V
Numery katalogowe: 55351703 5WK91721, 55351753 5WK91728, 55351752 5WK91727, 24454392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153, 09158726 5WK9157, 09115113 5WK9155, 55351751 5WK1726, 55354446 5WK91732, 24454393 5WK91713
Objawy uszkodzenia:
– Silnik gaśnie samoczynnie
– Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
– Silnik pracuje nierówno
– Komputer wskazuje awarie przepustnicy
– Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
– Brak wyzwalania cewki zapłonowej
– Brak sterowania dyszami wtryskowymi
– Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego
– Brak komunikacji CAN BUS
– Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika)
– Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp.
– Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Błędy:
– P0201 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0202 – Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0203 – Wtryskiwacz 3 – zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0204 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0220 – Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
– P1550 – Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, -ograniczona wydajność
– P0325 – Czujnik stukowy – Awaria obwodu
– C0256 – Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
– P0340 – Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
– P0335 – Uszkodzony czujnik wału korbowego
– P0500 – Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) – Niedostępny
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
One thought on “Jak programujemy sterownik silnika.”