Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Instrukcja – zobacz jak zdemontować sterownik pompy wtryskowej bosch? Bez demontażu pompy wtryskowej



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

ASTRA 2.0 2.2 dtl DTI NIE ODPALA – rozrusznik kręci a auto nie chce zapalić, to pewnie wina sterownika pompy. Pokazujemy demontaż sterownika pompy wtryskowej firmy Bosch z Opla Astry G natomiast sterownik ten występuje również w Vectrze b Zafirze A i Omedze gdzie montowane były też silniki 2.2 dti dtl. Inny Opel z sterownikiem pompy bosch to Corsa lub Combo z pompą vp30 – nie mylić z Isuzu 1.7. Sterowniki takie występują też w innych markach jak Audi 2.5 tdi a4, a6, BMW e46, Ford Focus 1.8tddi Ford mondeo 2.0tddi, Nissan Patrol 3.0,Nissan Almera, Saab czy Rover. Pompy Bosch VP44 maja zastosowanie również w autach ciężarowych maszynach czy agregatach prądotwórczych np. Na statkach. Gdy uszkadza się sterownik pompy to znak że coś z pompą jest nie tak no chyba że doszło do zwarcia na przewodach wychodzących na zawory (sparciała izolacja) lub z instalacji elektrycznej. W każdym innym przypadku winna jest usterka mechaniczna pompy wtryskowej. Dlatego właściwe jest wymontowanie i naprawa całej pompy nie tylko sterownika. Wiele osób decyduje się na wysłanie do nas samego tylko sterownika gdyż liczą na to że to na parę lat wystarczy. Oczywiście możemy wzmocnić taki sterownik wystarczy tylko wysłać go na nasz adres. Gdy otrzymamy przesyłkę skontaktujemy się z tobą i podamy wyniki bezpłatnych pomiarów. Film ten przyda się w przypadku gdy chcesz wymontować sam sterownik bez wyciągania pompy.
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:
Producent: BOSCH
Marka: Opel
– Astra F,
– Astra G,
– Frontiera B,
– Omega B,
– Sintra,
– Vectra B,
– Vectra C,
– Zafira A
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: DT, DTI, DTH
Pojemność silnika: 1.7L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L
Numery katalogowe: 0281010888, 0281001371, 0281001740, 0281001827, 0281010296, 0281010479, 0281010480, 0281010888, 0281010889, 0986444012, 0986444002, 0986444021
Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Występuje błąd elektrozaworu pompy
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0243 – Elektrozawór ciśnienia doładowania otwarty
– P0340 – Brak / zły sygnał czujnika położenia wałka rozrządu
– P0606 – Brak komunikacji
– P1630 – Regulator ilości paliwa
– P1631 – Problem z elektrozaworem

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Dodaj komentarz

Zadzwoń!