Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Dlaczego się psuje sterownik silnika Opel 1.4 i 1.6 jak się uszkadza powód usterki komputera silnika



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Elektronika zużywa się – w Elektro-bip opracowano technologie wzmacniania sterowników tak by właściciele Opli z podatnym na usterki sterownikiem mogli bezpiecznie podróżować swoim samochodem nie myśląc już o wciąż powracającej usterce. Wzmocnienie sterownika w Elektro-bip daje pewność długoletniego użytkowania Twojego Opla, wybierając nas masz pewność odpowiedniego dopasowania oprogramowania do Twojego auta wraz z najnowszymi poprawkami i ustawieniem wyposażenia, spokojna głowa o immobilizer – tym też się zajmiemy zaprogramujemy lub przygotujemy do programowania Twój immobilizer. Sterownik to Hybrydowy moduł sterowania silnikiem benzynowym montowany w Oplach z silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 i 1.6 litra. Sterownik hybrydowy to zminiaturyzowany komputer w postaci elementów umieszczonych na płytce ceramicznej.
Wykonana w tej technologi płytka elektroniczna przyklejona jest do radiatora który stanowi zarazem obudowę sterownika ta natomiast przykręcana jest bezpośrednio do silnika.
Sterownik nagrzewa się wraz z silnikiem więc jego średnia temperatura pracy to 70-80 stopni Celcjusza elektronika zaprojektowana jest w taki sposób by nie miało to wpływu na prace silnika i i nie ma – natomiast ma to wpływ na żywotność elektroniki która poddawana cyklicznemu nagrzewaniu i chłodzeniu z czasem się po prostu zużywa. Wiadomo Metale i tworzywa sztuczne mają swoją żywotność która skraca się w tak ekstremalnych warunkach jakie panują pod maską gdzie elektronika wciąż nagrzewa się i chłodzi wraz z silnikiem do tego dochodzą jeszcze wszelkie drgania i wibracje wszystko to powoduje że w końcu któryś element nie wytrzyma najczęściej objawia się to usterką występującą na rozgrzanym silniku.
jeżeli masz podejrzenia co do poprawności działania swojego sterownika możesz go do nas wysłać na bezpłatne sprawdzenie lub skorzystać z konsultacji telefonicznej
Sterowniki występują w autach takich jak Astra G, Vectra b C, Meriva A,Zafira Corsa C, Combo C.

Informacje o sterowniku:
Producent: Delphi / Delco
Typ: Multec S
Marka: Opel
Model:
– Astra 1.4i Caravan, Astra 1.6, Astra 1.6i, Astra 1.6i Cabrio, Astra 1.6i Caravan, Astra 1.6 Twinport
– Combo 1.6i
– Corsa 1.4i 16V,
Vectra 1.6i 16V, Vectra 1.6i Caravan,
– Zafira 1.6i
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Oznaczenie silnika:
Z14XE, Y16XE, Z16SE, Z16XE, X16XEL, Z16XEP
Pojemność silnika: 1.4, 1.6
Numery katalogowe:
09353459, 09353489, 09353469, 09353479, 09353509, 09353529, 09364469, 09364479, 09364499, 09388990, 09391340, 12211330, 12992436, 12214800, 6235008, DHZJ, DMKP, DJTT, DJTU, DJTY, DASB, DNZY, DASA, DJTW, DYCA, DNHD,
Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0230 Obwód pierwotny pompy paliwa
– P1482 Aerator przekaźnika 2 obwód elektryczny mały sygnał / otwarty
– P1483 Przekaźnik aeratora 3 obwód elektryczny mały sygnał / otwarty
– P0105 Obwód ciśnienia barometrycznego
– P0335 Brak / nieprawidłowy sygnał czujnika wału korbowego
– P0340 Brak sygnału czujnika wałka rozrządu/ nieprawidłowy sygnał
– P0351 Cewka zapłonowa 1 – błąd obwodu elektrycznego
– P0352 Cewka zapłonowa 2 – błąd obwodu elektrycznego
– P0353 Cewka zapłonowa 3 – błąd obwodu elektrycznego
– P0354 Cewka zapłonowa 4 – błąd obwodu elektrycznego
– P1122 Niskie napięcie czujnika pedału gazu 2
– P1550 Przepustnica/E-Gas w trybie suchobiegu – ograniczona moc

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

8 thoughts on “Dlaczego się psuje sterownik silnika Opel 1.4 i 1.6 jak się uszkadza powód usterki komputera silnika

  1. Dokładnie sam przelozylem sterownik pompy jak i silnika do wewnątrz (silnik 1.7 diesel isuzu) oczywiście po regeneracji był ster pompy i działa jak lala 3 rok jak jeden ster tak i drugi nie regenerowany.
    Powiem że za regenerację zapłaciłem 140zl w Katowicach.

  2. Rozwiazaniem jest przelozenie sterownika z silnika na podszybie tak jak to bylo w starszych egzemplarzach ale ci oszusci chcieli by naprawiac ten sam sterownik co 1.5 roku dlatego o tym milcza

Dodaj komentarz

Zadzwoń!