Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
A nie lepiej usunąć całkiem te klapki ? Ma to jakiś wpływ na pracę silnika ? Konie , ekologia , mniej spala , ciszej chodzi z tymi klapkami ? Czy są poprostu po to żeby miało co się urwać i wlecieć pod zawór ?
Czy ma sens przejść na olej 5w40? Fabryczny to 5w30 pacjentowi nich nic nie dolega ale chcę jak najbardziej o niego zadbać i z tyłu głowy uważam że 5w40 lepiej będzie smarować silnik podczas długich tras. Proszę o opinie.
Witam mam pytanie odnośnie silnika b47 2.0 diesel 190 koni czy w nim też tak pada 1panewka jak to jest w 535d . I jakie są koszty utrzymania bmw z tym silnikiem b47 bede wdzięczny za wszystkie informacje. Pozdrawiam
Miałem to samo w F01 740D wersja 313km, po wyczyszczeniu kolektora i gniazd niby jest ok ale klapki po odpaleniu są źle ustawione, brak mocy. Muszę auto wyłączyć i włączyć, pomaga to od razu ale nie tak powinno być… co może być powodem? Silniczek od nastawnika uszkodzony?
W serwisie w DE wymienia się na nowy i potem te auta jeźdzą a u nas jak zwykle żeby było tanio, a przed zakupem kazdy chce zeby auto miało całą historie z ASO co było wymieniane.Nic nie mam do twojego filmu ,podoba mi sie ale tak jak pisałem powinno się wymienić kolektor na nowy .
Spoko, oddać auto to fachowca który nawet lakierowanych elementów nie ochrania jakąś matą etc.. tylko "jeździ" bebechalem po błotnikach i kloszach lamp…
Cześć mam silnik starszej generacji N47D20C i oczywiście wiadomo same problemy z nim miałbym kilka pytań do ciebie możesz mi podać jakiś kontakt do siebie..?
Cześć. Obejrzałem właśnie Twój film odnośnie kolektora który czyścisz w BMW f10 z silnikiem B47D20A. Chciałem zapytać czy problem również dotyczy 3 litrowych silników. Jeżdżę f10 z 2014 roku 530d o mocy 258 KM. To jest chyba N57D30A. Chciałbym się dowiedzieć czy przy przebiegu 154 000 też polecasz przegląd i ewentualne czyszczenie kolektora?
Jak ogólnie wg Ciebie zalecasz? Silnik ogólnie bardzo ładnie pracuje, ale czy profilaktycznie nie trzeba by było przejrzeć kolektora.
Fajny film ! Dzięki. Jedyne co mi zabrakło w tym filmie to foli na siedzeniu, kierownicy ,biegach. Naprawdę zrobiłbyś dużo lepsze wrażenie na klientach stosując ten niedrogi zabieg ochronny. Pozdrawiam P.S – mogłeś przemilczeć fakt że coś można było zrobić lepiej ale brakło środka … :p
kolega przywiózł z zachodu samochód, też BMW. W niemieckim serwisie stwierdzono że silnik do wymiany. Właściciel sprzedał pojazd za śmieszne pieniądze. BMW miało pójść na części. Po zainwestowaniu w środki czyszczące i trochę własnej pracy auto jeździ.
Witam, ile taka operacja srednio moze (powinna) kosztowac w normalnym serwisie, mam na mysli czyszczenie kolektora ssacego, wydechowego i wymiane klapek wirowych w F11
Jak czyściłeś te gniazda zaworowe to nic tam do środka nie wleci? np. jakaś grudka nagaru oderwana czy coś? Czy ewentualnie po czyszczeniu odkurzacz w lape i malutka koncówka wyssać ewentualne oderwane elementy any nic sie nie dostalo do środka?
MatPanewka, jedno pytanie. Jak duży powinien być luz promieniowy na plastikowych tulejkach na których osadzony jest pręt kwadratowy. U mnie jest około 1, 5mm na stronę, czy to czas na regenerację? Mój silnik to B47D20 318d 150KM, przebieg 185 tys. Z góry dzięki za informację, pozdrawiam
Wszystko pięknie. Ja miesiąc temu wyjechałem te klapki z f15 2.5d. Przebieg 140000. Powiedz mi kolego przecież musi być przyczyną tego że je zakleja. Egr,turbo,przepustnica,wtryski??? Moim zdaniem powinieneś to zlokalizować. A i pdf prawdopodobnie też będzie do prania. Pozdrawiam daj znać.
silnik jak z kosiarki do tej krowy xD
myślę nad X4 z takim silnikiem 140k nalotu i teraz nie wiem xD
Zrobiłem to samo u siebie w 525d z 2011 ,teraz idzie jak przecinak 😁
Błąd brak kierunkowskazów, ale nie klient zgłasza, tylko auto z tylu.
A nie lepiej usunąć całkiem te klapki ? Ma to jakiś wpływ na pracę silnika ? Konie , ekologia , mniej spala , ciszej chodzi z tymi klapkami ? Czy są poprostu po to żeby miało co się urwać i wlecieć pod zawór ?
Zapytam tak z ciekawości, a ile teraz taka usługa kosztuje? Mam bmw f11 i zastanawiam się nad czyszczeniem
Czy ma sens przejść na olej 5w40? Fabryczny to 5w30 pacjentowi nich nic nie dolega ale chcę jak najbardziej o niego zadbać i z tyłu głowy uważam że 5w40 lepiej będzie smarować silnik podczas długich tras. Proszę o opinie.
Hey Mat, how many kilometers had the engine? Btw nice work! Regards from Czech Republic
jaki koszt takiej usługi?
Sterowniki wydają się być lepsze od świec 250 000 i nadal żyje tak wiec spoko
Witam mam pytanie odnośnie silnika b47 2.0 diesel 190 koni czy w nim też tak pada 1panewka jak to jest w 535d . I jakie są koszty utrzymania bmw z tym silnikiem b47 bede wdzięczny za wszystkie informacje. Pozdrawiam
Dużo roboty z demontażem kolektora w BMW F30? Powinienem go zdecydowanie wyczyścic, bo pewnie nawalone syfu fest.
Miałem to samo w F01 740D wersja 313km, po wyczyszczeniu kolektora i gniazd niby jest ok ale klapki po odpaleniu są źle ustawione, brak mocy. Muszę auto wyłączyć i włączyć, pomaga to od razu ale nie tak powinno być… co może być powodem? Silniczek od nastawnika uszkodzony?
Ile kosztuje taka usługa czyszczenia??
P
Czemu nie pokazales jak to czyscisz
Ile bierzesz za czyszczenie kolektora w 20d f10
Zasadnicza różnica to łańcuch z przodu.
Witam. Jak.sie ma jeśli chodzi o trwałość N47 do B47 jeśli chodzi o sławny rozrząd i koło zębate na wale korbowym?
W serwisie w DE wymienia się na nowy i potem te auta jeźdzą a u nas jak zwykle żeby było tanio, a przed zakupem kazdy chce zeby auto miało całą historie z ASO co było wymieniane.Nic nie mam do twojego filmu ,podoba mi sie ale tak jak pisałem powinno się wymienić kolektor na nowy .
Spoko, oddać auto to fachowca który nawet lakierowanych elementów nie ochrania jakąś matą etc.. tylko "jeździ" bebechalem po błotnikach i kloszach lamp…
Cześć mam silnik starszej generacji N47D20C i oczywiście wiadomo same problemy z nim miałbym kilka pytań do ciebie możesz mi podać jakiś kontakt do siebie..?
furki robisz super bo oglądam zawsze z zainteresowaniem, mam jedną uwagę , czy mógłbyś używać pokrowca na siedzenie i kiere ?
cholerny plastik… ja w passacie b5 1.9 po 500.000 przebiegu kolektor wypaliłem do czysta. a tu wszystko ręczne czyszczenie
10:56 haha jaki klekot 😀
Cześć.
Obejrzałem właśnie Twój film odnośnie kolektora który czyścisz w BMW f10 z silnikiem B47D20A.
Chciałem zapytać czy problem również dotyczy 3 litrowych silników.
Jeżdżę f10 z 2014 roku 530d o mocy 258 KM. To jest chyba N57D30A.
Chciałbym się dowiedzieć czy przy przebiegu 154 000 też polecasz przegląd i ewentualne czyszczenie kolektora?
Jak ogólnie wg Ciebie zalecasz? Silnik ogólnie bardzo ładnie pracuje, ale czy profilaktycznie nie trzeba by było przejrzeć kolektora.
Fajny film ! Dzięki. Jedyne co mi zabrakło w tym filmie to foli na siedzeniu, kierownicy ,biegach. Naprawdę zrobiłbyś dużo lepsze wrażenie na klientach stosując ten niedrogi zabieg ochronny.
Pozdrawiam
P.S – mogłeś przemilczeć fakt że coś można było zrobić lepiej ale brakło środka … :p
Czy te pomarańczowe uszczelki w kolektorze też warto wymienić? Czy są one razem z klapkami wirowymi gdy kupujemy nowe?
kolega przywiózł z zachodu samochód, też BMW. W niemieckim serwisie stwierdzono że silnik do wymiany. Właściciel sprzedał pojazd za śmieszne pieniądze. BMW miało pójść na części. Po zainwestowaniu w środki czyszczące i trochę własnej pracy auto jeździ.
Witam, ile taka operacja srednio moze (powinna) kosztowac w normalnym serwisie, mam na mysli czyszczenie kolektora ssacego, wydechowego i wymiane klapek wirowych w F11
Jak trafi do Polski za 5 lat to dalej będzie mieć 170 tysięcy. No, może 189 xD
po wyczyszczeniu ,odpalasz silnik ,walisz tam sprey do czszczenia turba w puszke filtra i cacy ,gniazda zawor,jak nowe
Różnica jest taka że gówniane silniki bmw sa całe plastikowe 😉 I coraz wcześniej się sypią
O kurde moja bawara ma 260 tys przejechane, ciekawe jak kolektor wygląda. Ile za taką usługę?
Jak czyściłeś te gniazda zaworowe to nic tam do środka nie wleci? np. jakaś grudka nagaru oderwana czy coś? Czy ewentualnie po czyszczeniu odkurzacz w lape i malutka koncówka wyssać ewentualne oderwane elementy any nic sie nie dostalo do środka?
Nie lepiej było by usunąć klapki kolektora ssacego?
Witam.
Widzę, że większość aut na kanale to niemieckie twory. Specjalizujesz się w niemieckich czy francuskie nie odwiedzają?
jak sie uchronic przed tym syfem. mozna to rredukowac jakimis płukankami?
Siema jest jakiś dobry silnik do lpg bmw f10 albo f11?
MatPanewka, jedno pytanie. Jak duży powinien być luz promieniowy na plastikowych tulejkach na których osadzony jest pręt kwadratowy. U mnie jest około 1, 5mm na stronę, czy to czas na regenerację? Mój silnik to B47D20 318d 150KM, przebieg 185 tys. Z góry dzięki za informację, pozdrawiam
Te łopatki to wyper. z koletora ssacego , bo będzie po tłokach jak któryś wleci :/
Jak oceniasz stację Viakena?
Mat Panewka a czy czyszczenie dokładniej kanałów dolotowych i zaworów w Tdi ma jakiś sens?, wpływa na osiągi w diesla? bo w tfsi tsi to wiadomo
ten wyciek jest z uszczelnienia oski klap z kolektora
Robiłes po czyszczeniu adaptacje wtrysków i Kolektora ssącego?
Jak zapobiegasz wpadaniu nagaru do zaworów? 🙂
Wszystko pięknie. Ja miesiąc temu wyjechałem te klapki z f15 2.5d. Przebieg 140000. Powiedz mi kolego przecież musi być przyczyną tego że je zakleja. Egr,turbo,przepustnica,wtryski??? Moim zdaniem powinieneś to zlokalizować. A i pdf prawdopodobnie też będzie do prania. Pozdrawiam daj znać.
W polszy to się wypierdala te klapki z kolektora, żeby spokój był