Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

BMW F11 520d Silnik B47d20a Klątwa Kolektora#MatPanewka#

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Zapraszam na mojego facebooka: MatPanewka
Instagram: matpanewka
email: matpanewka19@wp.pl

Aby być na bieżąco subskrybuj mój kanał!
Muzyka:
Track: Cour – Rainforest
Link: https://youtu.be/v-_AVZKqiuA

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

48 thoughts on “BMW F11 520d Silnik B47d20a Klątwa Kolektora#MatPanewka#

  1. A nie lepiej usunąć całkiem te klapki ? Ma to jakiś wpływ na pracę silnika ? Konie , ekologia , mniej spala , ciszej chodzi z tymi klapkami ? Czy są poprostu po to żeby miało co się urwać i wlecieć pod zawór ?

  2. Czy ma sens przejść na olej 5w40? Fabryczny to 5w30 pacjentowi nich nic nie dolega ale chcę jak najbardziej o niego zadbać i z tyłu głowy uważam że 5w40 lepiej będzie smarować silnik podczas długich tras. Proszę o opinie.

  3. Witam mam pytanie odnośnie silnika b47 2.0 diesel 190 koni czy w nim też tak pada 1panewka jak to jest w 535d . I jakie są koszty utrzymania bmw z tym silnikiem b47 bede wdzięczny za wszystkie informacje. Pozdrawiam

  4. Miałem to samo w F01 740D wersja 313km, po wyczyszczeniu kolektora i gniazd niby jest ok ale klapki po odpaleniu są źle ustawione, brak mocy. Muszę auto wyłączyć i włączyć, pomaga to od razu ale nie tak powinno być… co może być powodem? Silniczek od nastawnika uszkodzony?

  5. W serwisie w DE wymienia się na nowy i potem te auta jeźdzą a u nas jak zwykle żeby było tanio, a przed zakupem kazdy chce zeby auto miało całą historie z ASO co było wymieniane.Nic nie mam do twojego filmu ,podoba mi sie ale tak jak pisałem powinno się wymienić kolektor na nowy .

  6. Cześć.
    Obejrzałem właśnie Twój film odnośnie kolektora który czyścisz w BMW f10 z silnikiem B47D20A. 
    Chciałem zapytać czy problem również dotyczy 3 litrowych silników. 
    Jeżdżę f10 z 2014 roku 530d o mocy 258 KM. To jest chyba N57D30A. 
    Chciałbym się dowiedzieć czy przy przebiegu 154 000 też polecasz przegląd i ewentualne czyszczenie kolektora?

    Jak ogólnie wg Ciebie zalecasz? Silnik ogólnie bardzo ładnie pracuje, ale czy profilaktycznie nie trzeba by było przejrzeć kolektora.

  7. Fajny film ! Dzięki. Jedyne co mi zabrakło w tym filmie to foli na siedzeniu, kierownicy ,biegach. Naprawdę zrobiłbyś dużo lepsze wrażenie na klientach stosując ten niedrogi zabieg ochronny.
    Pozdrawiam
    P.S – mogłeś przemilczeć fakt że coś można było zrobić lepiej ale brakło środka … :p

  8. kolega przywiózł z zachodu samochód, też BMW. W niemieckim serwisie stwierdzono że silnik do wymiany. Właściciel sprzedał pojazd za śmieszne pieniądze. BMW miało pójść na części. Po zainwestowaniu w środki czyszczące i trochę własnej pracy auto jeździ.

  9. Witam, ile taka operacja srednio moze (powinna) kosztowac w normalnym serwisie, mam na mysli czyszczenie kolektora ssacego, wydechowego i wymiane klapek wirowych w F11

  10. Jak czyściłeś te gniazda zaworowe to nic tam do środka nie wleci? np. jakaś grudka nagaru oderwana czy coś? Czy ewentualnie po czyszczeniu odkurzacz w lape i malutka koncówka wyssać ewentualne oderwane elementy any nic sie nie dostalo do środka?

  11. MatPanewka, jedno pytanie. Jak duży powinien być luz promieniowy na plastikowych tulejkach na których osadzony jest pręt kwadratowy. U mnie jest około 1, 5mm na stronę, czy to czas na regenerację? Mój silnik to B47D20 318d 150KM, przebieg 185 tys. Z góry dzięki za informację, pozdrawiam

  12. Wszystko pięknie. Ja miesiąc temu wyjechałem te klapki z f15 2.5d. Przebieg 140000. Powiedz mi kolego przecież musi być przyczyną tego że je zakleja. Egr,turbo,przepustnica,wtryski??? Moim zdaniem powinieneś to zlokalizować. A i pdf prawdopodobnie też będzie do prania. Pozdrawiam daj znać.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!