Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

AW55-50 Remont Sterownika Hydraulicznego cz.1

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



Sterownik hydrauliczny skrzyni AW55-50. – Demontaż. W kolejnych częściach pomiary zużycia powierzchni, wymiana uszczelek, …

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

32 thoughts on “AW55-50 Remont Sterownika Hydraulicznego cz.1

  1. Witam, posiadam Volvo v70 z tą wersja skrzyni automatycznej. Mój problem polega na tym że przy zmianie z biegu 2 na bieg 3 skrzynia szarpie i przeciąga zmianę biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

  2. Kupiłem 4 dni temu S60 z tą skrzynią odrazu w dniu zakupu został statycznie wymieniony olej. Zauważyłem że czasami potrafi szarpnąć z 1 na 2 przy wolnym ruszaniu, czy to normalne czy tak nie powinno być ? Wystarczy sama adaptacja czy to już grubszy temat?

  3. Czy montaż tłoczka widocznego na filmie w 28 minucie 37 sekundzie (28:37) względem osi wzdłużej tego elementu ma znacznie (czyli podcięcie na dole lub górze czy też w poziomie czyli najogólniej kąt pod jakim tłoczek jest obrócony względem osi, przyjmując, że kąt jest równy 0* gdy wcięcie na tłoczku jest widoczne "z góry" a 180* gdy jest od spodu) czy jedynie ważne jest aby zamontować go w płycie tak, aby podcięcie było na lewej części (tak jak Szanowny autor trzyma element na filmie) ?

  4. jakie są objawy skrzyni jeśli te zaworki są brudne lub uszkodzone? U mnie po wrzuceniu biegu samochód nie jedzie . czasem po wciśnięciu gazu do 5tys obr to delikatnie samochód ruszy. A zaczęło się od tego że podczas jazdy przy 80km/h samochód przestał jechać.

  5. Cześć. dzisiaj rozbierałem tą pierwsza pytę sterownika, który sobie kupiłem do regeneracji i małe zaskoczenie… Miedzy zaworkiem 102 a 103 zamiast akumulatorka miałem czarną kuleczkę. Widzę, że w specyfikacji sonaxxu chyba jest narysowana kuleczka zamiast akumulatorka. Natomiast w tych nie ujętych dwóch tłoczkach, o których wspomniałeś było coś nie tak… Najpierw były tłoczki a później głębiej sprężynki. Na odwrót jak u Ciebie. Ktoś już grzebał?

  6. Jeszcze zawrócę głowę :). Pisałeś o tym że uszczelki między płytami należało by wymienić ale płyty między wersjami są różne. Uszczelki są jedne uniwersalne? Czy muszę wiedzieć jaki mam dokładnie hydroblok?

  7. Witam chciałbym abyś zmontował film na temat elektrozaworów i ich regulacji Tylko spróbuj skonstruować tak film żeby nie był chaotyczny i dokładnie o co chodzi I jeszcze jedno Jakie są fabryczne wymiary śrubek regulacyjnych wszystkich zawór to co przedstawiasz w innym filmie serdecznie dziękuję za bezcen nam wiedzę

  8. Nawet nie wiem kiedy minęło te 40 minut filmu. Dobrze się ciebie słucha. Na podstawie wcześniejszego filmiku wyczyściłem z sukcesem elektrozawory. Wbrew pozorom najwięcej czasu zeszło na odkręceniu miski olejowej bo śruby były zapieczone. No i te plastikowe wtyczki… twarde jak z betonu.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!