Sterownik hydrauliczny skrzyni AW55-50. – Demontaż. W kolejnych częściach pomiary zużycia powierzchni, wymiana uszczelek, …
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Related
32 thoughts on “AW55-50 Remont Sterownika Hydraulicznego cz.1”
Witam, posiadam Volvo v70 z tą wersja skrzyni automatycznej. Mój problem polega na tym że przy zmianie z biegu 2 na bieg 3 skrzynia szarpie i przeciąga zmianę biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Kupiłem 4 dni temu S60 z tą skrzynią odrazu w dniu zakupu został statycznie wymieniony olej. Zauważyłem że czasami potrafi szarpnąć z 1 na 2 przy wolnym ruszaniu, czy to normalne czy tak nie powinno być ? Wystarczy sama adaptacja czy to już grubszy temat?
Czy montaż tłoczka widocznego na filmie w 28 minucie 37 sekundzie (28:37) względem osi wzdłużej tego elementu ma znacznie (czyli podcięcie na dole lub górze czy też w poziomie czyli najogólniej kąt pod jakim tłoczek jest obrócony względem osi, przyjmując, że kąt jest równy 0* gdy wcięcie na tłoczku jest widoczne "z góry" a 180* gdy jest od spodu) czy jedynie ważne jest aby zamontować go w płycie tak, aby podcięcie było na lewej części (tak jak Szanowny autor trzyma element na filmie) ?
Witam jaki olej do tej skrzyni biegów wspomniałeś coś o 20 l za 300zł jeśli to nieproblem to proszę o namiary a najlepiej kontakt do ciebie bo mam problem z taką skrzynią
jakie są objawy skrzyni jeśli te zaworki są brudne lub uszkodzone? U mnie po wrzuceniu biegu samochód nie jedzie . czasem po wciśnięciu gazu do 5tys obr to delikatnie samochód ruszy. A zaczęło się od tego że podczas jazdy przy 80km/h samochód przestał jechać.
Cześć. dzisiaj rozbierałem tą pierwsza pytę sterownika, który sobie kupiłem do regeneracji i małe zaskoczenie… Miedzy zaworkiem 102 a 103 zamiast akumulatorka miałem czarną kuleczkę. Widzę, że w specyfikacji sonaxxu chyba jest narysowana kuleczka zamiast akumulatorka. Natomiast w tych nie ujętych dwóch tłoczkach, o których wspomniałeś było coś nie tak… Najpierw były tłoczki a później głębiej sprężynki. Na odwrót jak u Ciebie. Ktoś już grzebał?
Jeszcze zawrócę głowę :). Pisałeś o tym że uszczelki między płytami należało by wymienić ale płyty między wersjami są różne. Uszczelki są jedne uniwersalne? Czy muszę wiedzieć jaki mam dokładnie hydroblok?
Witam chciałbym abyś zmontował film na temat elektrozaworów i ich regulacji Tylko spróbuj skonstruować tak film żeby nie był chaotyczny i dokładnie o co chodzi I jeszcze jedno Jakie są fabryczne wymiary śrubek regulacyjnych wszystkich zawór to co przedstawiasz w innym filmie serdecznie dziękuję za bezcen nam wiedzę
Witam. Mam pytanie czy warto regulować już któryś raz z koleji zawory które kupiłem firmy rostra? Czy lepiej wyczyścić fabryczne zawory i zamontować je spowrotem.
Nawet nie wiem kiedy minęło te 40 minut filmu. Dobrze się ciebie słucha. Na podstawie wcześniejszego filmiku wyczyściłem z sukcesem elektrozawory. Wbrew pozorom najwięcej czasu zeszło na odkręceniu miski olejowej bo śruby były zapieczone. No i te plastikowe wtyczki… twarde jak z betonu.
Witam, posiadam Volvo v70 z tą wersja skrzyni automatycznej. Mój problem polega na tym że przy zmianie z biegu 2 na bieg 3 skrzynia szarpie i przeciąga zmianę biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Kupiłem 4 dni temu S60 z tą skrzynią odrazu w dniu zakupu został statycznie wymieniony olej. Zauważyłem że czasami potrafi szarpnąć z 1 na 2 przy wolnym ruszaniu, czy to normalne czy tak nie powinno być ? Wystarczy sama adaptacja czy to już grubszy temat?
Hey czy dam radę wykręcić płytę sterowania na samochodzie volvo v70ii d5
Mieć
witam czy jest możliwość wysłania do Pana trzech zaborów liniowych do regeneracji
Witam. Czy moge zdobyc namiary na ten warsztat co robi regeneracje w/w sterowników?
Pozdrawiam Wojciech W.
Super materiał
Łapka 👍
Czy montaż tłoczka widocznego na filmie w 28 minucie 37 sekundzie (28:37) względem osi wzdłużej tego elementu ma znacznie (czyli podcięcie na dole lub górze czy też w poziomie czyli najogólniej kąt pod jakim tłoczek jest obrócony względem osi, przyjmując, że kąt jest równy 0* gdy wcięcie na tłoczku jest widoczne "z góry" a 180* gdy jest od spodu) czy jedynie ważne jest aby zamontować go w płycie tak, aby podcięcie było na lewej części (tak jak Szanowny autor trzyma element na filmie) ?
Blok do skrzyni przykręcamy z jaką siłą?
Czy ktoś z was miał taki przypadek brak trzeciego biegu to proszę o radę
Mam problem z trzecim biegiem nie pracuje wszystkie pozostałe ok
Może głupie pytanie, ale wolę się upewnić, moduł mechatroniki wyjmujemy w pozycji drążka "N" ?
Witam jaki olej do tej skrzyni biegów wspomniałeś coś o 20 l za 300zł jeśli to nieproblem to proszę o namiary a najlepiej kontakt do ciebie bo mam problem z taką skrzynią
jakie są objawy skrzyni jeśli te zaworki są brudne lub uszkodzone? U mnie po wrzuceniu biegu samochód nie jedzie . czasem po wciśnięciu gazu do 5tys obr to delikatnie samochód ruszy. A zaczęło się od tego że podczas jazdy przy 80km/h samochód przestał jechać.
Cześć. dzisiaj rozbierałem tą pierwsza pytę sterownika, który sobie kupiłem do regeneracji i małe zaskoczenie… Miedzy zaworkiem 102 a 103 zamiast akumulatorka miałem czarną kuleczkę. Widzę, że w specyfikacji sonaxxu chyba jest narysowana kuleczka zamiast akumulatorka. Natomiast w tych nie ujętych dwóch tłoczkach, o których wspomniałeś było coś nie tak… Najpierw były tłoczki a później głębiej sprężynki. Na odwrót jak u Ciebie. Ktoś już grzebał?
mam taki problem jak sie zagrzeje i tez tylko przy ostrej jezdzie problem z 4 biegiem dlugo włancza i szarpie jak zimny nic sie nie dzieje
Czekamy na TF80SC
Jeszcze zawrócę głowę :). Pisałeś o tym że uszczelki między płytami należało by wymienić ale płyty między wersjami są różne. Uszczelki są jedne uniwersalne? Czy muszę wiedzieć jaki mam dokładnie hydroblok?
Czy sterownik musi być z tej samej "wersji silnikowej" czy sterownik to sterownik i obojętnie czy on z 3.0 czy 2.2dci?
👍
Co sądzicie o podmianie zaworów na Rostra? Piszą, że są skalibrowane i nie trzeba ustawiać.
Nie mam takiej skrzyni. Nawet nie mam samochodu. Ale słuchało się i oglądało wspaniale.
A gdzie można nabyć takie książki? Będę wdzięczny za info na priv. Pozdrawiam.
Witam chciałbym abyś zmontował film na temat elektrozaworów i ich regulacji Tylko spróbuj skonstruować tak film żeby nie był chaotyczny i dokładnie o co chodzi I jeszcze jedno Jakie są fabryczne wymiary śrubek regulacyjnych wszystkich zawór to co przedstawiasz w innym filmie serdecznie dziękuję za bezcen nam wiedzę
Witam. Mam pytanie czy warto regulować już któryś raz z koleji zawory które kupiłem firmy rostra? Czy lepiej wyczyścić fabryczne zawory i zamontować je spowrotem.
dobra robota! bardzo jestem ciekaw jak wyglądał olej zlany z tej skrzyni
O jest mój fan negatyw, Pan łapka w dół 🙂 a już się martwiłem że coś się stało – spóźnienie ponad godzinę to nie w Twoim stylu przyjacielu 😉
Dzięki za dzielenie się wiedzą ! Super film 🙂 Pozdrawiam.
Zastanawiam się czy warto plukanke do skrzyni zapodać przed wymianą oleju. Może ruszy ewentualny syf z hydrobloku.
Nawet nie wiem kiedy minęło te 40 minut filmu. Dobrze się ciebie słucha. Na podstawie wcześniejszego filmiku wyczyściłem z sukcesem elektrozawory. Wbrew pozorom najwięcej czasu zeszło na odkręceniu miski olejowej bo śruby były zapieczone. No i te plastikowe wtyczki… twarde jak z betonu.
Czekam na kolejne odcinki. Pzdr. Super robota.
Świetna prezentacja i szczegółowe wytłumaczenie
Czekam na kolejne części