Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
U mnie po przełączeniu z P/N na D/R auto zaczyna głośniej chodzić (delikatnie metaliczny dźwięk). Samo auto jeździ dobrze ale pojawia się taki dziwny dźwięk który zanika po ruszeniu lub przełączeniu na P/N
Ja zrobiłem i niestety pojawił się problem gdy zmieniam z D na N jest mocne szarpnięcie 😪 dodam że skrzynia mocno ciągnie ( jak puszcze hamulec samochód rozpędza się do 10 km/h ) po za tym wszystko działa jak należy . Miał może ktoś taki przypadek?
Hej Marek, próbuję zrobić adaptacje w multi a6 c7 , robię wszystko krok po kroku tak jak u Ciebie lecz nie widzę poprawy. Robiłeś u siebie to intuicyjnie czy może podczas robienia tej adaptacji otrzymałem jakiś komunikat po którym zorientowales się ze adaptacja się udała ? Może chcesz dać adres e mail to tam się odezwę będzie łatwiej. Pozdrawiam
Witam, czy wszystkie błędy muszą być usunięte? Bo mi wyskakują błędy typu, głośniki spalone, klapka od baku itp błędy nie związane z skrzynia oraz silnikiem. Można z tymi błędami adaptować?
Witam w jednym z komentarzy napisałeś że u ciebie też nie dało się skasować wszystkich pozycji. U mnie nie da się skasować 3 pozycji * Resetowanie licznika udziałów jazdy – wymagane warunki nie zostały spełnione lub błąd sekwencji * Cofanie adaptacji sprzęgła "jazda do przodu" – Błąd polecenie poza zakresem * Cofanie adaptacji sprzęgła – "jazda do tyłu" Błąd polecenie poza zakresem Dodam jeszcze że temperatura skrzyni miała 90° A u ciebie czego się niedało skasować?
przy adaptacji wybieramy tylko do skasowania wszystkie wartosci wyuczone – czy każda pozycje po kolei jeżeli chodzi o resetowanie ? Bo na logike tylko bo jedna opcja odpowiada za wszystko .
Witam, temat już trochę czasu ma, ale pojawił mi się identyczny problem i mam pytanie: 1. Potrzebny jest jakiś specjalny kabel OBD2 ? 2. Jak skasuje wszystkie pozycje to skrzynie po ruszaniu przód tył sama załapie wszystko od nowa ? 3. Co z funkcją sport i pół manulaną ? trzeba na nich też ruszać do przodu i do tyłu pare razy czy zaaadaptuje się wszystko od biegu D ? 4. Istnieje opcja, że przez to działanie można uszkodzić skrzynie ?
witam ja mam audi a6 c6 2,0 tdi 170hp w multi i mi nie szarpie przy ruszaniu tylko dziwnie drga całe auto przy mocniejszym przyśpieszaniu jak delikatnie dodaję gazu albo jak jadę stałą prędkością to nie wibruje a jak docisnę pedał to coś wibruje miał ktoś podobne objawy efekt jest taki sam na kołach zimowych i letnich więc jedno już wykluczyłem
Faktycznie pomogło (odpukać), objawy mega szarpania przy ruszaniu zniknęły. Wrażenie mam takie, że muszę mocniej hamulec na postoju trzymać, auto chce od razu jechać, przed resetem/adaptacją było strasznie zamulone. Auto kupiłem miesiąc temu, przebieg 278tys.
Podzielę się swoimi doświadczeniami z adaptacją, robiłem jak w opisie i nie pomagało ostatnio przeglądałem parametry vcds em , i na koniec zrobiłem reset wszystkich ustawień skrzyni i następnego dnia po prostu zacząłem jechać i odziwo jest ok , skrzynia ciągnie ładnie po wrzuceniu na D, nie szarpie przy wrzucaniu biegu, rusza płynnie na wzniesieniu wcześniej była tragedia , także jestem szczęśliwy że całkiem przypadkiem udało się rozwiązać problem pozdrawiam 👍🙂 Dodam że mam wgrany nowy soft bo myślałem że sam soft załatwi problem ale się myliłem
Mam takie pytanko jeśli podczas ruszania pod górkę auto wchodzi na obroty a rusza dopiero po 2.5 tys obrotów, jeszcze jedna sprawa podczas ruszania szarpnie delikatnie myślisz że adaptacja wystarczy? Co może być przyczyna. Z góry dziękuję 👊
Dzięki ! U mnie zadziałało, zaoszczędzone pare stówek i nie misiałem słuchać o regeneracji multi za pare tyś. Najważniejsze że szarpanie ustało i rusza pod wzniesienia płynnie 🙂
Marku, nie potrzebujesz bloków pomiarowych. W starych audi bez szyny CAN wybierało się kanały tj. 10 i 11. W Autach z szyną CAN np A4 B8 / A6 C7, wchodzisz w pomiary rozszerzone. Tam znajdziesz zarówno temperaturę oliwy w skrzyni, jak i wszystkie dane dotyczące adaptacji. Zaznaczasz tylko kolejno co Cię interesuje i wszystko masz wyświetlane w jednym miejscu. Po zresetowaniu ustawień skrzyni biegów (Wystarczy "Reset wszystkich wartości wyuczonych"), można zamknać okienko i wejsć w Advanced Measure. Na liście znajdziesz też status adaptacji. Więc można to śledzić 🙂
PS. Dzięki za VID bo mnie trochę nakierował. Przymierzałem się do adaptacji już od jakiegoś czasu. Tak przy okazji, w A6 C7 również mam skrzynię 0AW 🙂 Pozdr, Ralen, A6klub.pl 😉
Niestety u mnie nie zadziałało wszystko zrobione według instrukcji, skrzynia 0AW A6 C7, przy gwałtownym ruszaniu szarpie , coś tam się zmieniło w działaniu skrzyni bo przy zrzucaniu z D na P jest jakby lekki opór i szarpnięcie wcześniej nie było może się ułoży z czasem
A powiedz mi wiesz może gdzie w Pomiary Rozszerzone sprawdzić czy skrzynia została poprawnie za adoptowana?? Które IDE wybrać żeby to sprawdzić albo które IDE ustawić przy adaptacji żeby wszystko było pod kontrolą ??
EDIT jestem po adaptacji 😊😊😊 Adaptacja zrobiona za 1 przejazdem nie trzeba jeździć przód/tył po 10x trzeba trzymać się pewnych wytycznych !!!!!
U mnie po przełączeniu z P/N na D/R auto zaczyna głośniej chodzić (delikatnie metaliczny dźwięk). Samo auto jeździ dobrze ale pojawia się taki dziwny dźwięk który zanika po ruszeniu lub przełączeniu na P/N
Sposób tylko do nowszych modeli audi czy zadziała również w a6 c5 z 2002 roku?
Muszę zerować nastawy czy mogę spróbować bez VCDS zrobić adaptację?
Ja zrobiłem i niestety pojawił się problem gdy zmieniam z D na N jest mocne szarpnięcie 😪 dodam że skrzynia mocno ciągnie ( jak puszcze hamulec samochód rozpędza się do 10 km/h ) po za tym wszystko działa jak należy . Miał może ktoś taki przypadek?
Ile razy próbowałeś adaptować ta skrzynie zanim się udało ??
Hej Marek, próbuję zrobić adaptacje w multi a6 c7 , robię wszystko krok po kroku tak jak u Ciebie lecz nie widzę poprawy. Robiłeś u siebie to intuicyjnie czy może podczas robienia tej adaptacji otrzymałem jakiś komunikat po którym zorientowales się ze adaptacja się udała ? Może chcesz dać adres e mail to tam się odezwę będzie łatwiej. Pozdrawiam
Witam jaki masz kabel do OBD i programu bo wszędzie szukam i nie mogę znaleźć
Witam, czy wszystkie błędy muszą być usunięte? Bo mi wyskakują błędy typu, głośniki spalone, klapka od baku itp błędy nie związane z skrzynia oraz silnikiem. Można z tymi błędami adaptować?
Super filmik.A czy skrzynię s tronik audi q5 można w taki sam sposób adoptować?
Witam czy a4 b8 2009rok to ta sama skrzynia i czy można zrobić taką adaptację ?
Witam w jednym z komentarzy napisałeś że u ciebie też nie dało się skasować wszystkich pozycji.
U mnie nie da się skasować 3 pozycji
* Resetowanie licznika udziałów jazdy – wymagane warunki nie zostały spełnione lub błąd sekwencji
* Cofanie adaptacji sprzęgła "jazda do przodu" – Błąd polecenie poza zakresem
* Cofanie adaptacji sprzęgła – "jazda do tyłu" Błąd polecenie poza zakresem
Dodam jeszcze że temperatura skrzyni miała 90°
A u ciebie czego się niedało skasować?
Witam , możesz dać jakiś kontakt do ciebie ?
przy adaptacji wybieramy tylko do skasowania wszystkie wartosci wyuczone – czy każda pozycje po kolei jeżeli chodzi o resetowanie ? Bo na logike tylko bo jedna opcja odpowiada za wszystko .
Nie powiedziałeś co dalej po tej jeździe testowej , czy coś gdzieś zapisać – coś kliknąć ?
Witam, temat już trochę czasu ma, ale pojawił mi się identyczny problem i mam pytanie:
1. Potrzebny jest jakiś specjalny kabel OBD2 ?
2. Jak skasuje wszystkie pozycje to skrzynie po ruszaniu przód tył sama załapie wszystko od nowa ?
3. Co z funkcją sport i pół manulaną ? trzeba na nich też ruszać do przodu i do tyłu pare razy czy zaaadaptuje się wszystko od biegu D ?
4. Istnieje opcja, że przez to działanie można uszkodzić skrzynie ?
на моём канале правильная адаптация варитора, здесь автор не правильно адаптировал вариатор, он просто сделал сброс настроек
mam w vcds włączników bramy, to już się nie da zrobić adaptacji?
witam ja mam audi a6 c6 2,0 tdi 170hp w multi i mi nie szarpie przy ruszaniu tylko dziwnie drga całe auto przy mocniejszym przyśpieszaniu jak delikatnie dodaję gazu albo jak jadę stałą prędkością to nie wibruje a jak docisnę pedał to coś wibruje miał ktoś podobne objawy efekt jest taki sam na kołach zimowych i letnich więc jedno już wykluczyłem
witam ,mógłbyś
mi odpłatnie zrobić adaptację a6 c7 multitronic
can you show me a tutorial in english?
Faktycznie pomogło (odpukać), objawy mega szarpania przy ruszaniu zniknęły. Wrażenie mam takie, że muszę mocniej hamulec na postoju trzymać, auto chce od razu jechać, przed resetem/adaptacją było strasznie zamulone. Auto kupiłem miesiąc temu, przebieg 278tys.
Kasowanie nadstawow podstawowych wykonujemy na odpalonym silniku czy zgaszonym?
Zrobiłem adaptacji i problemy z skrzynia zginęły.. dzięki ślicznie 👌 pozdrawiam.
czesc powiedz mi tylko mozna tym programem co ty czy jak mam komputer program "wow" to tez da rade?
Siema. A jak mam jeden błąd od CZUJNIKA JAKOŚCI POWIETRZA(?). Uda się zrobić taką adaptacje? Dodam że nie mogę go skasować :/
Podzielę się swoimi doświadczeniami z adaptacją, robiłem jak w opisie i nie pomagało ostatnio przeglądałem parametry vcds em , i na koniec zrobiłem reset wszystkich ustawień skrzyni i następnego dnia po prostu zacząłem jechać i odziwo jest ok , skrzynia ciągnie ładnie po wrzuceniu na D, nie szarpie przy wrzucaniu biegu, rusza płynnie na wzniesieniu wcześniej była tragedia , także jestem szczęśliwy że całkiem przypadkiem udało się rozwiązać problem pozdrawiam 👍🙂
Dodam że mam wgrany nowy soft bo myślałem że sam soft załatwi problem ale się myliłem
Mam takie pytanko jeśli podczas ruszania pod górkę auto wchodzi na obroty a rusza dopiero po 2.5 tys obrotów, jeszcze jedna sprawa podczas ruszania szarpnie delikatnie myślisz że adaptacja wystarczy? Co może być przyczyna. Z góry dziękuję 👊
Witam po skasowaniu "Nastawy Podstawowe"
Kolejnym krokiem jest "Adaptacja"? czy poprostu robisz procedurę D,N,R,P?
Witam, jest możliwość pomocy fizycznie przy tym zabiegu ? Jestem z Elbląga .
Dzięki ! U mnie zadziałało, zaoszczędzone pare stówek i nie misiałem słuchać o regeneracji multi za pare tyś. Najważniejsze że szarpanie ustało i rusza pod wzniesienia płynnie 🙂
Witam jest możliwość spotkać się i zrobić adaptacje laptop mi padł a skrzynia nie chodzi prawidłowo pozdrawiam 🙂 jestem z Olsztyna
Witam mój multitronic działa Ok tylko przy zmianie z d na n czy inaczej jest szarpnięcie co z tym można zrobić dziękuję.
Marku, nie potrzebujesz bloków pomiarowych. W starych audi bez szyny CAN wybierało się kanały tj. 10 i 11. W Autach z szyną CAN np A4 B8 / A6 C7, wchodzisz w pomiary rozszerzone. Tam znajdziesz zarówno temperaturę oliwy w skrzyni, jak i wszystkie dane dotyczące adaptacji. Zaznaczasz tylko kolejno co Cię interesuje i wszystko masz wyświetlane w jednym miejscu. Po zresetowaniu ustawień skrzyni biegów (Wystarczy "Reset wszystkich wartości wyuczonych"), można zamknać okienko i wejsć w Advanced Measure. Na liście znajdziesz też status adaptacji. Więc można to śledzić 🙂
PS. Dzięki za VID bo mnie trochę nakierował. Przymierzałem się do adaptacji już od jakiegoś czasu. Tak przy okazji, w A6 C7 również mam skrzynię 0AW 🙂
Pozdr,
Ralen, A6klub.pl 😉
Niestety u mnie nie zadziałało wszystko zrobione według instrukcji, skrzynia 0AW A6 C7, przy gwałtownym ruszaniu szarpie , coś tam się zmieniło w działaniu skrzyni bo przy zrzucaniu z D na P jest jakby lekki opór i szarpnięcie wcześniej nie było może się ułoży z czasem
A powiedz mi wiesz może gdzie w Pomiary Rozszerzone sprawdzić czy skrzynia została poprawnie za adoptowana?? Które IDE wybrać żeby to sprawdzić albo które IDE ustawić przy adaptacji żeby wszystko było pod kontrolą ??
EDIT jestem po adaptacji 😊😊😊 Adaptacja zrobiona za 1 przejazdem nie trzeba jeździć przód/tył po 10x trzeba trzymać się pewnych wytycznych !!!!!
Mówisz B9 a w opisie B8, to jak jest?