Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)



Dziś prezentujemy film na temat pompy wtryskowej BOSCH VP44 PSG16. To produkcja dla posiadaczy opli i saabów z silnikami 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD

Potrzebujemy pomocy w przetłumaczeniu tego filmu na język Angielski i Rosyjski. Link dla chcących pomóc: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

We need help translating this movie into English and Russian. Link for those who want to help: http://www.youtube.com/timedtext_video?v=h7AugvtagF8&ref=share

Mamy nadzieję że przypadnie Wam do gustu!

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

22 thoughts on “Wszystko o PSG16 VP44 – Pompa wtryskowa 2.0 DTI, 2.2 DTI, 2.2 TiD (OPEL i SAAB)

  1. Witam .mam taki problem frontera 2.2dti odpana normalnie mam moc ,natomiast jak się rozgrzeje zaczyna nierówno pracować po dodani gazu ustaje ,brak błędów. Czy to będą objawy pompy ?

  2. Saab fajne auto ale silniki 2.2 TiD oraz 3.0 TiD to oplowski oraz isuzowski szmelc, 1.9 TiD 120 KM jest super trwały ale wiadomo.trzeba o niego dbać. 1.9 TiD 150 KM też jest dobry ale trzeba usunąć klapki w kolektorze ssacym ponieważ lubią się ukrywać po dużych przebiegać wpadając do silnika robiąc totalny roz….ol. Ciekawy film. Pozdrawiam prowadzacego

  3. Świetny materiał. Miałbym pytanie odnośnie odpowietrzania. Czy jest możliwa modyfikacja układu aby sobie na stałe przed filtrem na zasilaniu zamontować na stałe ręczną pompkę do paliwa i w razie potrzeby gdy zapowietrzymy układ tą pompką zasilić w paliwo vp44? Chciałbym jeszcze zapytać czy stosowanie zaworów zwrotnych na przewodach zasilających i powrotu nie obciąża dodatkowo vp44?

  4. Witam mam problem, posiadam opla signum 2.2 DTI, na zimnym samochód do odpalenia czasami potrzebuje 2-3 razy kręcenia rozrusznika i przekręcania kluczyka, zdarza się rzadziej że trzeba nawet 4 razy. Na ciepłym albo po odpaleniu samochodu, przejechaniu 3 km i próbując włączyć go ponownie odpala od strzała, najgorzej jest jak postoi dłużej i wystygnie albo z rana. Czy to może być wina pompy czy szukać usterki gdzie indziej? Każdy mechanik mówi mi co innego, a nie ma nikogo w Krakowie, kto tymi pompami się zajmuje

  5. To moja pompa w astrze powinna już nie żyć z 100razy, rok czasu dzień w dzień mi się zapowietrzała "palona z plaka"
    okazało się że powrotami się zapowietrzała.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!