Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

usterka sterownika ABS i znowu te tarcze

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

32 thoughts on “usterka sterownika ABS i znowu te tarcze

  1. Dobra robota też po pomiarach jak jest możliwość toczę tarcze.
    Za to nie polecam toczenia bębnów hamulcowych o ile mie ma dostępu do nadwymiarowych szczęk.

  2. Witam.
    Że sterownikiem też miałem podobna historie. Audi a3 2009r 2.0tdi. Wyskoczył błąd i tylne lewe Koło nie widziało prędkości. Czujnik wymieniony. Prędkość widzi. Samochód odebrany. 2 dni później telefon że znów się świeci. Sprawdziłem. Brak synchronizacji. Odesłałem do czlowieka z vcds-em.
    Potwierdził moja diagnozę ze sterownik. Zdemontowałem sterownik z pompa. Zamontowałem sterownik po naprawie. Jazda próbna to samo. Właściciel z gębą ze to moja wina i że pieniądze wydał na darmo itd. Wiadomo…. Zabrał auto pieniądze ledwie odzyskałem za pół dnia pracy. A było dużo więcej. Dostaje telefon za 3 dni. Auto wróciło do czlowieka który robił sterownik. Przyznał się ze on popełnił błąd. Tyle co ja nerwów miałem przez to auto to szkoda słów. Szkoda ze nie usłyszałem słowa "przepraszam" na koniec za stracony czas. Pozdrawiam.

  3. Tych modułów abs sie nie naprawia bo to wraca po około roku.
    Wymienia sue na byle jaki alfabetycznie AH do BL golf 6 skoda fl itp i na nowo kodowanie i spokój na lata.
    Mogę zrobić kodowanie wg vin pod nową pompę z tez hhc

  4. Warto się bawić w jakieś regenerację? Miałem usterkę pompy w swoim Seacie Leonie II, usterka raczej mechaniczna, musiała przepuszczać na sekcjach, bo pedał wpadał do podłogi w trakcie hamowania. Za drugą pompę ABS dałem 300zł i od roku nie miałem żadnych problemów.

  5. Co do tarcz hamulcowych , zawsze toczyłem tarcze i było super , hamulce natychmiast w 100% , nie trzeba było czekać aż dotrą się klocki do tarcz , raz jedyny założyłem nowe tarcze i klocki i objaw jest taki jakby te nowe elementy ślizgały się co wiąże się ze słabą skutecznością hamulców, a przejechane jest ok 500 km

  6. Fajny odcinek często pękają bezpieczniki do abs-u przynajmniej starszych Volkswagena A co do toczenia tarcz to ja i tak bym tego nie robił bo czas poświęcony na to przewyższa zakup nowej i to niekoniecznie jakieś dziadowskiej

  7. Spotkałem się z opinią, że po toczeniu tarcze szybciej "zjadają" klocki. Co sądzisz na ten temat? Sam jeździłem na przetoczonych tarczach i było ok, ale niestety samochód nie zdążył zrobić takiego przebiegu, żeby to porównać przed i po.

  8. Przy tych dziwnych cenach za auta używane warto dbać. Tylko jest jeden problem, znaleźć mechanika który sumiennie podejdzie do tematu jest ciężko. Większość to niestety wymieniacze, mam warsztat niedaleko to nawet jazd próbnych nie robią praktycznie :(.
    Dziwne czasy nadeszły. Zwłaszcza, że swego muszę oddać na grubszy serwis i znów trzeba komuś zaufać, że zrobi dobrze. Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!