Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Related
Serwis elektroniki i automatyki na statki – TENFJORD Solenoid Driver SD100b, sprawdzenie elementów w tym badanie diod Zenera (pokazuję i tłumaczę jak sprawdzić diodę Zenera za pomocą zasilacza i opornika [w tym przypadku rezystora 10k Ohm]), odtworzenie ścieżek na PCB, diagnostyka wadliwego przekaźnika NEC, sprawdzenie elementów wykonawczych za pomocą testera tranzystorów EZM328 w praktyce oraz sprawdzenie układów scalonych na płytce stykowej
Song: Fredji – Happy Life (Vlog No Copyright Music)
Music provided by Vlog No Copyright Music.
Video Link: https://youtu.be/KzQiRABVARk
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Witam Tytusa na własnym kanale,przedstawiasz fajne tematy,a co do głównego tematu-elektroniki to tłumaczysz bardziej łopatologicznie i pokazujesz więcej aspektów praktycznych niż równie fajny kanał-rs elektronika. Myśle,że szybko widzów przybędzie,a kanał mr.akumulator zyska konkretnej oprawy elektrotechnicznej. Wspominany przez widzów Andrzej,którego też miło się oglądało sam powiedział,że nie ma wykształcenia związanego z elektrotechniką.Fajnie jak byście razem występowalu,ale jest jak jest i niech każdemu dzieje się jak najlepiej. Pozdrawiam
Z nazwy i z tego co pamiętam to urządzenie podaje napięcie na cewki układu hydraulicznego maszyny sterowej, żeby skręcać w odpowiednią stronę płetwą steru, gdy kapitan lub sternik zmieni położenie koła sterowego (układ nadążny, wykonujący zadany kąt wychylenia steru i automatycznie odłączając się po uzyskaniu zadanego kąta) lub manetki sterowania czasowego ( tak długo trwa ruch steru jak długo manetka jest wychylona w odpowiednią stronę)
Wg. kodowania np ze stronki: http://www.csgnetwork.com/diodecolorstable.html ta dioda to 1N474H lub 1N4748 (tylko kolory trzeba czytać wspak, bo czytane w Twoim zapisie nie dają nic sensownego).
Witam. Można jakieś maila do Ciebie? Mam pytanie odnośnie naprawy pewnego urządzenia.
Nareszcie bez napisów i widać co robisz
Jak byś chciał "spolszczyć " tester tranzystorów to mogę Ci podesłać wsad. 👍
Witam Tytusa na własnym kanale,przedstawiasz fajne tematy,a co do głównego tematu-elektroniki to tłumaczysz bardziej łopatologicznie i pokazujesz więcej aspektów praktycznych niż równie fajny kanał-rs elektronika. Myśle,że szybko widzów przybędzie,a kanał mr.akumulator zyska konkretnej oprawy elektrotechnicznej. Wspominany przez widzów Andrzej,którego też miło się oglądało sam powiedział,że nie ma wykształcenia związanego z elektrotechniką.Fajnie jak byście razem występowalu,ale jest jak jest i niech każdemu dzieje się jak najlepiej. Pozdrawiam
Z nazwy i z tego co pamiętam to urządzenie podaje napięcie na cewki układu hydraulicznego maszyny sterowej, żeby skręcać w odpowiednią stronę płetwą steru, gdy kapitan lub sternik zmieni położenie koła sterowego (układ nadążny, wykonujący zadany kąt wychylenia steru i automatycznie odłączając się po uzyskaniu zadanego kąta) lub manetki sterowania czasowego ( tak długo trwa ruch steru jak długo manetka jest wychylona w odpowiednią stronę)
Wg. kodowania np ze stronki: http://www.csgnetwork.com/diodecolorstable.html ta dioda to 1N474H lub 1N4748 (tylko kolory trzeba czytać wspak, bo czytane w Twoim zapisie nie dają nic sensownego).