Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Prosty sposób na samodzielną diagnostykę auta! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych” w niedziele o godz. 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-6,S04E06,217403 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

48 thoughts on “Prosty sposób na samodzielną diagnostykę auta! #101_Gadżetów

  1. Ale czy jeżdżenie na podłączonym obd nie uszkodzi komputer w samochodzie przecież to jest złącze diagnostyczne czy może ktoś mi odpowiedzieć na to…?

  2. Mam takie cudo w toyota corolla verso 2005, 1,6 benzyna +LPG i jeśli mam obd2 podłączone to po jakimś czasie nie mogę odpalić auta. Muszę odłączyć obd2 i wtedy pali od strzała. Ktoś też ma podobnie?

  3. Mam taki do toyota avensis 2008 rok. Raz łączy się szybko i diagnostyka trwa minutę innym razem wielokrotnie się łączy tracąc kwadrans. Następnym razem wybrałbym urządzenie z kablem i ekranem za ponad 100 zł

  4. Mam pytanko. Posiadam, kupiony zestaw Wi-Fi. Dotyczy Honda Civic. W radiu nie ma wejścia wideo, dlatego musiałem dokupić specjalny przedłużacz kostkowy z jednym kablem wideo, żółty czincz, który połączą się z odbiornikiem Wi-Fi, a który otrzymuje.sygnał z nadajnika umieszczonego w tylnej klapie i podłączony jest do lampy biegu wstecznego. Przednie zasilanie, główne 12 V podczepiłem pod zapalniczkę. Tak ze ten odbiornik po włączeniu stacyjki pali się na czerwono. A ten w klapie pali się na niebiesko dioda, ale tylko wtedy jak włączę wsteczny bieg. W tej dokupionej przedłużce, tak jak już mówiłem, czincz żółty jest połączona z czincz tego odbiornika Wi-Fi.Ale przy tej przedłużce, jest taki dodatkowy kabelek czerwony, i ten powinien być podłączony to tego displeja w Hondzie, by automatycznie włączył się obraz na displeju, kiedy dostanie sygnał z nadajnika z tylu. I tu jest problem, bo przy kostce nie ma oznaczeń, tej oryginalnej od Hondy. Podobno, trzeba się wczepić w kabel koloru pink, jedni go określają fioletowym a inni różowym ciemnym. Ze ten system działa na Hondzie na tym displeju od radia. Pokazuje gość na YouTube z USA. Tylko on ma ten normalny system. Czyli ciągnięcie kabli wzdłuż auta. Ja chciałem, się przed tym uchronić chciałem zastosować ten właśnie system Wi-Fi. No i właśnie nie wiem. Do jakiego gniazda, a raczej kabla w tej kostce powinienem się podczepić. Byłbym wdzięczny, jakbym uzyskał wskazówkę, bo nie chce niszczyć oryginalnych kabli od Hondy, by każdy po kolei sprawdzać i liczyć na szczęście, że w końcu trafie na odpowiedni.

  5. Przydało się w Suzuki Swift z 2009r… Spadały obroty na biegu jałowym do 200, a nawet gasło… Po wykasowaniu błędów obroty wróciły do swojej normy 800, super sprawa, za 57zl sam naprawilem autko, polecam! 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!