Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Related
Witamy ! I taki nie silnikowy problem przedstawiamy, niby prosta sprawa wydawać by się mogło – Nie działa ABS TCS (kontrola trakcji).
Jednak na ten problem złożyło się kilka składowych począwszy od nie prawidłowego złożonego układu kierowniczego, po przez geometrie a na wymianie piasty kończąc 😀
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
No Coobcio….to taki mój mechanik od wszystkiego a wiedział o kalibracji 🙂 po wymianie taśmy kalibracja i przejażdżka prosto lewo na max prawo na max..tak bynajmniej w FX procedura gdzieś poczytał na forach w USA 🙂 bo walczył 4 dni hahaha
coobcio kocham dla ciebie ale no kurwa chuj mnie strzela jak ten modulator zjezdza na przeklenstwach no nie da sie ogladac prosze zostaw te kurwy i chuje albo wypipkuj a njie tak
Miałem podobnie w audi. Nie można było zrobić kalibracji kąta skrętu. Błąd esp/kierownicy na desce. Dzieje się tak dlatego, ze czujnik abs widzi posrane wartości obrotu koła. Wymiana piasty tak jak u Ciebie i po problemie😁 pogrzebalem sam i zrobiłem 🤪🤪🤪
Cobcio robisz mały błąd w pomiarach czujnika, na 90% czujnik jest aktywny a jego sprawności nie zmierzysz miernikiem na rezystancję. Sprawdzisz go tylko testerem do czujników.
😝 p͎r͎o͎m͎o͎s͎m͎
Czy ustawienie -1.19 -1.12 to korekta czy specjalnie tak ustawiasz żeby równo jechał? Czy wszędzie tak ustawiasz?
No Coobcio….to taki mój mechanik od wszystkiego a wiedział o kalibracji 🙂 po wymianie taśmy kalibracja i przejażdżka prosto lewo na max prawo na max..tak bynajmniej w FX procedura gdzieś poczytał na forach w USA 🙂 bo walczył 4 dni hahaha
coobcio kocham dla ciebie ale no kurwa chuj mnie strzela jak ten modulator zjezdza na przeklenstwach no nie da sie ogladac prosze zostaw te kurwy i chuje albo wypipkuj a njie tak
Taką kalibrację kiery robił mi gość w aso i wszystko mi przy tym wytłumaczył
Powinni to w szkole na zajęciach puszczać. Lekcje z coobciem 🙂
Opony do wyjebania jak tak długo jeżdżone było…
jakie polecasz rekawiczki do pracy?
Miałem podobnie w audi. Nie można było zrobić kalibracji kąta skrętu. Błąd esp/kierownicy na desce. Dzieje się tak dlatego, ze czujnik abs widzi posrane wartości obrotu koła. Wymiana piasty tak jak u Ciebie i po problemie😁 pogrzebalem sam i zrobiłem 🤪🤪🤪
Przez pierwsze minuty przeklenstwa "wypikane", youtube ma jakis algorytm na obnizanie takich filmów?
9:25 słychać jak klient walczy 😀
Cobcio robisz mały błąd w pomiarach czujnika, na 90% czujnik jest aktywny a jego sprawności nie zmierzysz miernikiem na rezystancję. Sprawdzisz go tylko testerem do czujników.
Wszystko wspaniałe i bardzo dobra robota
Ale mogłeś mu chociaż ringi założyć …;)
Kuba ile wymiana piast z przodu i z tyłu?
👍
1:11–1:17 to poezja 🙂
Coobcio z jakiej firmy kładziesz piasty?
W audi tez jest tak z ta kalibracja . Co prawda nie jest to aż taka łatwa procedura jak tutaj ale jest
Szarlatan nie mechanik, wszystko 'umi' 😉
Ciekawy materiał
Siemka coobico nissan 350z i życzę miłego dnia
Też był problem z kontrolą trakcji, 5 minut kalibracji i jest gitek))) pozdrawiam Coobcio))) dzięki za odcinek)))
Jak zawsze świetna robota. Pozdro Coobcio. PS. Tak z ciekawości ile płaciłeś za ustawienie/zrobienie pełnej geometrii?
Kurwa, czekałem na frezowanie kiery, a tu tylko adaptacja, lipa 😛
Człowiek sie uczy cale życie.
Czyli trzeba było troszke poklikać i wymienić magnesik na lodówke. zdolny Kuba jesteś 😀 hehe pozdroooo
Kręcisz w prawo skręca w lewo? Jak to rozwiązać? Kręcę w lewo skręca w prawo. Pomocy Cooobcio . Pozdrawiam udanego dnia
Coobcio mechanik, elektronik, celebryta, wodzirej, strongman… Krawaty wiąże, usuwa ciąże 😉