Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



ABC zaworu EGR czyli jak wyczyścić EGR jakie są objawy EGR oraz czy można zaślepiać zawór EGR oraz jak to zrobić.

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

49 thoughts on “Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.

  1. O mamo! Kiedy Polska bedzie juz normalnym krajem, gdzie ludzie nie zaslepiaja zaworow puszkami od piwa, itp. Gdzie ludzie ida do sklepu i kupuja nowy samochod, a nie jezdza 16 letnimi maszynami majacymi fabryczne limity konstrukcji okolo 10 lat. Kiedy wreszcie nie bedzie tej biedy?

  2. Spoczko filmik 👍
    Ale co zrobić po zaślepieniu egr miedzianą blaszką z przewodami podciśnienia?
    Również je zaslepic?
    Można o koment co i jak?
    Oczywiście egr na podciśnieniu m-b 2.7cdi
    Łysy podeślij fachowe info.
    Wielkie dzięx pozdr.

  3. Właśnie tego szukałam… Volvo v70 II, traci moc, kopci, szarpie/zacina, jednak nie stale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jest ok. na jakiś dystans,spalanie większe. Wprawdzie check się nie zapala, ale wszystko wskazuje na EGR (ew. turbo) dlatego zacznę od przeczyszczenia zaworu itd. Aaa i ma 450tys stąd ten 1 krok 😉 dobry kanał, gdyby były odp. byłby zaje… fajny 🙃

  4. Co zrobić gdy mamy do czynienia ze starym autem, w którym komputer "widzi" że jest problem z EGR? Przykład z życia: Mercedes W202 silnik 2.2CDI, EGR zaślepiony i notorycznie wybija błąd wyżej wspomnianego zaworu. Okazuje się że wybija przez niedziałające klapy wirowe (odczepiła się dźwignia siłownika od cięgna sterującego uchylaniem klap). Czy w tak starych mercedesach da się wyprogramować EGR? Czy też ewentualne usunięcie klap rozwiąże problem uporczywie wyskakującego błędu? Szkoda mi jeździć po serwisach Mercedesa – autoryzowanych czy też nie, ponieważ rachunek mógłby mnie do grobu doprowadzić. Znów przykład, serwis nieautoryzowany naprawiający mietki: 3 krotne podpięcie kompa i skasowanie błędu, podmiana przepływki, odkręcenie i zakręcenie osłony silnika, oraz przełożenie śruta blokującego podciśnienie do zaworu EGR – ehmmm koszt "naprawy" 350zł 😮 dodam, że byłoby o 100 więcej, gdybym chciał fakturę…

  5. Niestety te rozpuszczalniki cudowne nie są: trzymałem teraz ponad godzinę w alkoholu izopropylowym i tylko trochę tej sadzy odeszło, podobnie z benzyną ekstrakcyjną (robiłem oczywiście tak żeby te płyny nie mogły odparować). Faktycznie efekt daje tylko wielokrotne psikanie takim środkiem żrącym przeznaczonym specjalnie do czyszczenia EGR-u. Bezobsługowe to to nie jest, jak się robi pierwszy raz to godzinę może zająć no i trzeba naprawdę uważać.

  6. Panowie, na tej szafce narzędziowej leży Pompka podciśnieniowa (próżniowa) , można było użyć tej pompki i pokazać, jak się otwiera ten zawór i zamyka, przy okazji czy przy właściwym podciśnieniu, Pozdrawiam

  7. Witam mam mondeo MK3 2.2tdci i mam takie pytanie odnośnie EGR tutaj na filmie widać że po wciśnięciu tego zaworka od dołu leciutko się otwiera a imbir właśnie niechce się otwierać muszę z całej siły nacisnąć czymś żeby się otworzył czy to znaczy że imbir EGR padł?

  8. Astra IV 1.7tdi. Rok 2011 zakupiony w Polsce. 95 000 km. Od roku mam kłopot z silnikiem. Od czasu do czasu w czasie jazdy silnik traci moc. Na wyświetlaczu ukazuje się napis żeby udać się do serwisu. Po zatrzymaniu i po ponownym uruchomieniu silnika jest OK. Bywa że na wolnych obrotach praca jest nierówna Odczuwalne jest "falowanie". Podkreślam że tak jest od czasu do czasu. W serwisie w Warszawie na ulicy Sokratesa po podłączeniu komputera stwierdzili że wszystko jest ok. Wzięli kasę za sprawdzenie i "nara". W drugim serwisie podejrzewali uszkodzony EGR i go oczyścili. Nadal jest to samo. Jedyny pozytyw to to że widząc że coś jest nie halo poradzili przyjechać z reklamacją. Pojadę, ale zastanawiam się czy coś to da. Miał ktoś coś podobnego?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!