Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Jak się uszkadza sterownik silnika Simtec 70 z Opel 1.8 Z18XE 125km Astra Vectra Zafira Meriva



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.
Informacje o sterowniku:
Producent: Siemens 
Typ: Simtec 70
Marka: Opel
Model:
– Astra 1.8,
– Astra 1.8i,
– Astra 2.0i,
– Astra 2.0i Caravan,
– Vectra 1.8i,
Vectra 1.8i 16V,
Vectra 1.8i 16V Caravan,
– Zafira 1.8i, 

Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 
Oznaczenie silnika: Z18XE, X18XE1, X20XEV, 
Pojemność silnika: 1.8, 2.0
Numery katalogowe: 
09117394, 24407208, 5WK9 159, 5WK9 160, 5WK9 161, 5WK9 1705, 5WK9 1706, 5WK9 1707, 6237712, 8050913265160, 9062118290, 90520859, 90560476, 90569370, 90582539, 9117394, 
Objawy uszkodenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0201 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 1
– P0202 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 2
– P0203 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 3
– P0204 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 4
– P0505  Wysokie napięcie sterowania prędkością na biegu jałowym
– Silnik zatrzymuje się podczas jazdy i nie uruchamia się ponownie
– P0351  Cewka zapłonowa 1 – błąd obwodu elektrycznego
– P0352  Cewka zapłonowa 2 – błąd obwodu elektrycznego
– P0353  Cewka zapłonowa 3 – błąd obwodu elektrycznego
– P0354  Cewka zapłonowa 4 – błąd obwodu elektrycznego
– P1612  Brak/wadliwy sygnał z immobilizera   i   P1613  Brak/wadliwy sygnał z immobilizera
– P0100  Wysokie napięcie czujnika przepływu powietrza   i   P0110  Wysokie napięcie temperatury powietrza dolotowego

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

6 thoughts on “Jak się uszkadza sterownik silnika Simtec 70 z Opel 1.8 Z18XE 125km Astra Vectra Zafira Meriva

  1. Tfuu > Podstawowy problem w elektronice ; to konieczność stosowania radiatorów chłodzących w celu odprowadzania ciepła …… Tutaj zastosowano zasadę odwrotności >< dostarczanie ciepła ! w celu pozyskania większej ilości pieniędzy >>>>>>>>>> od nieszczęśników = nabywców tych z komputeryzowanych / szrotów .

  2. "komputer stanowi ceramiczna płytka przyklejona do obudowy"ceramika to izolator, więc w grę wchodzi głównie nagrzewanie elementów metalowych,tj.korpus obudowy komputera,nawet jeśli przywalony jest on do głowicy silnika,to ma radiator,więc nagrzewanie samego korpusu ECU do 70 /80 stopni, dla elektroniki nie powinno mieć większego znaczenia.Największym problem dla ECU są zwarcia wewnętrzne lub zewnętrzne,skoki napięcia w instalacji pojazdu,np.próba rozruchu silnika na słabym akumulatorze, lub prostowniku małej mocy,oraz niefachowa ingerencja,jak i wszelkie niefachowe próby modyfikacji.Dziękuję za uwagę.

  3. Celowa robota projektantów. Gdyby komputer był np. w przedziale pasażerskim, to by działał do śmierci samochodu. A tak klient wywala kasę na nowy lub na naprawę tego dziadostwa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!