Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Instrukcja naprawy sterownik pompy wtryskowej Bosch vp44 wymiana tranzystora IRLR3705Z HD

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:
Producent: BOSCH
Marka: Opel
– Astra F,
– Astra G,
– Frontiera B,
– Omega B,
– Sintra,
– Vectra B,
– Vectra C,
– Zafira A
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: DT, DTI, DTH
Pojemność silnika: 1.7L, 1.8L, 2.0L, 2.2L, 2.5L
Numery katalogowe: 0281010888, 0281001371, 0281001740, 0281001827, 0281010296, 0281010479, 0281010480, 0281010888, 0281010889, 0986444012, 0986444002, 0986444021
Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Występuje błąd elektrozaworu pompy
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu
Błędy:
– P0243 – Elektrozawór ciśnienia doładowania otwarty
– P0340 – Brak / zły sygnał czujnika położenia wałka rozrządu
– P0606 – Brak komunikacji
– P1630 – Regulator ilości paliwa
– P1631 – Problem z elektrozaworem

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

27 thoughts on “Instrukcja naprawy sterownik pompy wtryskowej Bosch vp44 wymiana tranzystora IRLR3705Z HD

  1. Hola, el punto de la. Placa de la derecha el que va a la patilla de la izquierda del tránsistor se me ha quedado sin cobre para soldar. Hay algún otro punto de la placa donde se pueda soldar?? Gracias

  2. Доброго времени суток! Сегодня проверил транзистор, нога не отгорела. Может он бы полунерабочий или у него обязательно должна нога отгореть?

  3. 555 555 если не сложно и мне на почту, xard2015@ukr.net куда можно подпаяться,спалил тот мааленький контакт на плате- до ножки транзистора.спасибо.

  4. Может кто знает или подскажет, рядом с транзистором (слева согласно видео) есть площадка с двумя выводами..то что, то же транзистор? у меня между ножками этого кристалла короткое..

  5. Witam mam pytanie w aucice ktore mam to jest jeep cherokee '99 2.5 tdi musze wyciagnac pompe paliwa ..i nie wiem czy nakretka na kole pasowym od walu odrkeca sie normalnie w lewo czy tez ma ona tzw "lewy gwint" i odkreac sie w prawo ?

    w dodatku musze odkrecic ta mala chlodnice ( intercooler ) pod chlodnica i nie widze tam zadnych srub…pewnie musze odkrecic przedni zderzak ?
    Z gory bardzo dziekuje za info…Pozdr

  6. привет я не знаю, слишком много в электронике, но я хочу иметь ссылку нового элемента, установленного

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!