Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Hulajnoga Elektryczna Odblokowanie – Jak Rakieta? – Modyfikacja Sterownika Kontrolera (tuning)



Pierwszy raz luduje na jakiejs plytce drukowanej i nie wyglada to zbyt ladnie, ale dziala.
I niczego nie popsulem LOL
Juz jest roznica ale mysle ze ten przerobiony kontroler pokaze na co go stac kiedy doloze samodzielnie zbudowana baterie ktora bedzie w stanie dac wiecej pradu bez zadnego problemu.

[Edit]
Jest to kontroler firmy Lenzod i znalazlem nawet dzialajaca apke na iPhone.
Niestety nie da sie zwiekszyc predkosci maksymalnej wiec musze zostac przy pierwotnym zalozeniu, czyli zwiekszeniu mocy/momentu obrotowego.
Po zbudowaniu baterii ktora moze dac wiecej pradu zauwazalne jest szybsze przyspieszenie i lepiej sobie radzi pod gorke.

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

19 thoughts on “Hulajnoga Elektryczna Odblokowanie – Jak Rakieta? – Modyfikacja Sterownika Kontrolera (tuning)

  1. Witam miał Pan problem że sterownikiem migala panu bateria na wyświetlaczu choć bateria naładowania udało się panu uporać z tym uszkodzeniem bo u mnie to samo się stało.

  2. wszystko to oprogramowanie nie elektronika , po drugie ryzyko zwarcia i uszkodzenia elektroniki jest nawet jak wypniesz kabelek z bateri bo kondysator jest naładowany , po filmiku twoja znajomość elektroniki jest zerowa . pogrubiając ścieżki dajesz większy opór czyli źle w przypadku tego układu scalonego . zmien softa wgraj gotowego niebaw sie w tego typu zabawy co prowadzi do uszkodzenia tylko i wyłącznie

  3. @
    Hulajpeta Elektryczna No nie, ale blisko bardzo… Rezystor to jest po prostu resistor, shunt to po prostu bocznik, rezystor b. małej rezystancji rzędu mOhmów do pomiaru przepływu prądu, który wykorzystuje zależność prawa Ohma, mówiące o tym że przepływający prąd przez rezystor jest wprostproporcjonalny do spadku napięcia jaki następuje na tym rezystorze, czy jakość tak – nie byłem nigdy dobry w uczeniu się regułek na napięć i nie czułem takiej potrzeby . w każdym razie I=U/R i moim zdaniem tyle wystarczy wiedzieć że taki gościu odkrył taką zależność że z takiego wzoru można sobie policzyć prąd czy np. napięcie po przekształceniu…

  4. Idź pan w… 😅
    Mam taki sterownik, tylko inną rewizję. Pogrubieniem ścieżki. Zmostkowałem rezystor. Wymieniłem wszystkie przewody na 2,5mm2 (łącznie z silnikowymi). Aku zbudowałem sam – 10S3P z ogniw 18650 INR 2500mAh. I co? Ważę 85kg, jadąc 5-7km/h i wciskając manetkę w opór, to zostaje za mną 30cm pasek gumy na asfalcie! 😱
    Boję się czy nie spalę teraz czegoś…

  5. Proponuje kupić sterownik dwu napięciowy 36/48v 22A, baterię zrobić 14s(max dla tego sterownika) to da nam prędkość z napięcia i 1139W z A. Motus scooty 10 lata na takim setapie.

  6. Rezystor mierzy pobór prądu i jest ograniczeniem między mocą a żywotnością baterii 🙂 Bocznikując rezystor zwiększyłeś maksymalnym prąd ograniczenia i skróciłeś zasięg oraz żywotność baterii 😬😲

  7. na jakich ogniwach bedziesz składał pakiet?, tak ode mnie pocynuj jeszcze wyprowadzenia nózek tranzystorów da to lepszy perzepływ od poczatku do konca sciezki, to co zmostkowałeś to rezystor pomiarowy, na podstawie spadku napiecia na obu koncach mozna wyliczyć pobierana moc 🙂 warto napewno wymienic wszystkie przewody na mocniejsze od poczatku do konca tj. od pakietu do sterownika a za nim do silnika.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!