Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Dlaczego SERWIS ZAWIESZENIA w motocyklu jest tak ważny?



W tym odcinku Robert ze Stradale Classics odwiedza prawdziwe królestwo motorsportu czyli firmę FF-Sport. Eksperci sprawdzą …

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

46 thoughts on “Dlaczego SERWIS ZAWIESZENIA w motocyklu jest tak ważny?

  1. Panowie…. seryjnie ustawione zawieszenie z fabryki jest w stanie więcej znieść niż 99% riderów drogowych może pojechać po drodze…. wiec beż przesady… dopiero przy jeździe torowej i to ponad przeciętnej jesteśmy na poziomie gdzie potrzebne jest dostosowanie zawieszenia pod konkretnego ridera… ale dzisiaj ludzie lubią przesadę;)
    Ps. Wymien olej w lagach i zrob serwis tylniego amora w tej hajce i będzie petarda…. co polepszyć w prowadzeniu Hayabusy ?? Odpowiedź jest prosta…. wymienić na gsxr

  2. 25 lat na motorach i nie spotkalem sie z niczym powyzej 500cc co nie mialo by ustawianego zawieszenia , z pelnym szacunkiem ale wielka bzdura
    Po druge spezyn sie nie wymienia tylko reguluje na srubie
    Po co wprowadzacie ludzi w blad

  3. „Prawie nikt o to nie dba”…..tak samo jak o własne bezpieczeństwo jeżdżąc w adidasach i zwykłych dżinsach,pozostało jeszcze błysnąć w klaponkach i krótkich spodenkach.

  4. Mega fajny odcinek, idealny dla osób, które zaczynają, albo niedawno co zaczęli przygodę z jednośladem. Myślę, że ustawienie amortyzatorów w motocyklu powinno być robione z automatu w serwisie w pakiecie razem z zakupem motoru. Tak jak w sklepie rowerowym przymierzamy rozmiar ramy do wzrostu to i przy motorze powinno się od razu dobrać odpowiednie ugięcie do wagi kierowcy.

  5. Ale extra warsztat, jak ja lubię takich ludzi pracujących z pasją, a nie narzekanie, kręcenie, kombinatorswo i brak profesjonalizmu.
    Na prawdę super miejsce i ludzie 👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!