Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Start exploring

Diagnoza sterownika za pomocą opalarki Mercedes E320 CDI.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!



W materiale zobaczysz jak w bardzo prosty sposób, zdiagnozować usterkę sterownika w Mercedesie E 320 CDI W211, używając do tego zewnętrznego źródła ciepła.

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

31 thoughts on “Diagnoza sterownika za pomocą opalarki Mercedes E320 CDI.

  1. Cześć super film, mam pytanko bo mam dokładnie takie same objawy, ale u mnie dodatkowo klima raz działa raz nie, albo bardzo slabo chodzi czy to też moze być przez sterownik ?

  2. Witam Panie Arku.
    Jak zawsze pomocny film.Podgrzanie sterownika załatwiło sprawę.A co Pan powie na temat zamrażanie sterownika z zamrażarce aby podpiąć go zimnego.
    Czy praktykował Pan takie sprawdzania.
    Sam osobiscie uwazam że podgrzanie jest lepsze i szybsze.Ale chciałem usłyszeć Pana opinie.Pozdrawiam serdecznie Krzysiek

  3. Same otwarcie tych sterowników uszkadza PCB :),,, naprawa jest skuteczna nie wiadomo na jak długo ……
    każe wygrażanie PCB to rozszerzanie oraz kurczenie przy otwieraniu płyta się tez nagina grzanie przy otwieraniu sterownika nie jest wskazane . Naprawialiśmy te sterowniki nie jedną krotnie czasami jest tak ze Sterownik działa tydzień i problem powraca, nie tylko problem jest w BGA ale tez w innych strukturach PCB często jest tak ze po rebalingu wraca do normy ale na 90 % usterka nie jest w BGA tylko w połączeniach układów innych na PCB
    Aczkolwiek są sterowniki w Automotiv
    W których uszkadzają się połączenia BGA . Pozdrawiam

  4. Hej ja mam odwrotnie vw tiguan 2009 rok 2.0 tdi automat jak sie zagrzeje tak 60 70 stopni temperatura to zapalaja sie wszystkie systemy w tym esp czujnik kąta skrętu 🤣i nikt nie wie co jest z nim nie tak 🤣🤣🤣

  5. Wczoraj kupiłem w211 2.7 cdi automat ESP ABS się świeci skrzynia wpada tryb awaryjny i biegów nie przerzuca tylko max 60km/h. Gdy zgaszę i odpalę i dam gaz w podłogę przyspiesza i przy ok. 80km/h efekt jakbym zgasił silnik aż do zatrzymania. Przekręcam zapłon i znowu ta sama historia. Co obstawiacie? Skrzynia? I tryb awaryjny czy coś innego?

  6. Ja tam grzałem na aucie we wrednej P206. Mcu SAC i flash dawał puppy. Reflow i podlutowanie tej części ECU pomogły, tyle że te sterowniki w Psa to Zalewki gumowatą masa wredną do usunięcia, aby cokolwiek zrobić. Objaw powstawał tylko jak auto postalo w korku lub zgrzane zgaszono I PO kilku minutach chciano uruchomić. U mnie było dobrze na chłodnym, a jazda zaczynała się jak wentylator zaczął rozgrzewać komorę silnika przy zatrzymywaniu lub podjeżdzaniu w korkach. Wyjątkowa wredna usterka. Zwłaszcza do znalezienia która cześć pcb sterownika dawała objawy. Wymiana nieraz byłaby szybsza, ale i tak trzeba było rozdlubac gumę do pamięci eeprom i flash, to i naprawiłem. Ooo!

  7. Pamiętam , jak konstruktorzy wiele lat temu bronili się przed montowaniem elektroniki w samochodzie. Obawiali się słusznie, że to będzie źródło problemów. Mieli rację . Panu pracy nigdy nie zabraknie. Dziękuje za wspaniałe filmy i przekazywaną wiedzę .

  8. Dotad w Mercedesach z tych lat podchodzilem do tematu na zasadzie "wyjacy wentylator po przekreceniu kluczyka + blad ESP = problem ze sterownikiem silnika lub wiazka". Zawsze się zgadzalo.

  9. Widziałem na innym kanale na YouTube podobny objaw w nowszym Mercedesie i też po podgrzaniu sterownika ECU auto wróciło do żywych. Jak widać nie ma reguły na to ,, złośliwość rzeczy martwych „ Super video pozdrawiam

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!