Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Demontaż sterownika psg5 pompy wtryskowej vp44



Jak zdemontować sterownik pompy wtryskowej VP44. Na filmie przedstawiam krok po kroku jak prawidłowo zdemontować sterownik pompy.
http://www.puhomega.pl/demontaz-sterownika-psg5-pompy-wtryskowej-vp44/

Demontaż sterownika PSG5 pompy wtryskowej BOSCH VP44:

1. Odkręcamy 8 śrub torx t25, 5 w aluminiowej klapce 3 z boku.
2. Odchylamy delikatnie sterownik – uważamy aby nie urwać taśmy czujnika obrotów.
3. Odkręcamy czujnik obrotów (Halla) – śruby torx t10.
4. Przecinamy przewody:
– dwa od dawki paliwa (sterowanie tego elementu ulega uszkodzeniu w sterowniku).
– dwa od kąta wtrysku.
5. Zabezpieczyć sterownik.

Tania i solidna naprawa pomp wtryskowych VP44 oraz naprawa sterowników PSG5 tylko u nas.

https://www.puhomega.pl

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

9 thoughts on “Demontaż sterownika psg5 pompy wtryskowej vp44

  1. Witam w moim oplu 2.0 dti następuje problem gdy auto przestoi noc odpali i po chwili zgaśnie po czym zapale go jeszcze raz to już jest wszystko w porządku i będzie odpalał cały dzień bez problemu może to być problem ze sterownikiem pompy?

  2. Witam.Posiadam vectrę 2.0 dti 16v.Niestety po pewnej nocy samochód nie odpalił.Podjechał mechanic i stwierdził że sterownik(nr błędu nie pamiętam).Jednak się trochę zmartwił bo powiedział że oprócz naprawy sterownika żeby dobrze było zrobione musi wyciągnąć pompę żeby przeczyścić sławetny zacierający się tłoczek.W związku z tym mam pytanie czy po profesjonalnej naprawie sterownika u was po odpaleniu ten sterownik znowu nie padnie choć jak widziałem obalacie ten mit.Chodzi mi po prostu o to że nie chciałbym rozkręcać pół samochodu.Jeszcze pytanie ile taka usługa naparawy sterownika kosztuje.Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!