Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Demontaż i czyszczenie EGR, Przepustnica, MAP sensor – 1.9 cdti, z19dt, Astra, Zafira, Vectra, Alfa



Możesz też wesprzeć kanał przelewając dowolne środki z dopiskiem 'darowizna’ na https://www.paypal.me/kaliope
Zapraszam do nauki j. angielskiego: https://www.youtube.com/channel/UCVfXb159T4XHT-Hl75-HcjQ

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

43 thoughts on “Demontaż i czyszczenie EGR, Przepustnica, MAP sensor – 1.9 cdti, z19dt, Astra, Zafira, Vectra, Alfa

  1. Dzięki za dobry poradnik. Przerywało mi od czasu do czasu między 2k – 2,5k tysiącach obrotów i komputer nic nie pokazywał, po zrobieniu tego co ty silnik stał się zwawszy i nic nie przerywa

  2. Witam kolegów.Mycie oraz czyszczenie jest to stracony czas.Ponieważ przepustnica po około 180-200 tysięcy km.jest zużyta gniazda osi z obu stron oraz klepka nie domyka się.Wystarczy zmierzyć szczelinomierzem.A także gniazdo przetarte i przepuszcza spaliny.Lepiej kupić nowy i dalej jeździć bez kłopotu.Mam auto z tego typu silnikiem fiata

  3. Dobry materiał. Jutro się biorę za swojego klekota bo coś chyba się egr zawiesza i odcinkę robi przy 3k obrotów, a kopci jak by dpf się wypalał, a tego ni robi.

  4. Czy do autora filmików, można zgłosić się z własną zafirą? zawiodłem się już na piątym mechaniku, wymienił mi dwumas ze sprzęgłem i nadal trzęsie, więc może to ta przepustnica…
    Pozdrawiam
    722 828 334

  5. Czy pokrywę zaworów powinno się także czyścić w z19dt ? Silnik ten nie ma odmy i z tego co wyczytałem na forach, tą rolę pełni właśnie pokrywa… ale może głupoty powtarzam.
    Czy tą cewkę z elektrozaworu się smaruje jeśli nie chodzi płynnie (eliksir na wszystko WD40 czy coś innego ?) czy to już kaplica i trzeba wymienić elektrozawór ? Dzięki za sugestie/odpowiedzi

  6. Fajnie by było jakbyś na slajdach z instrukcją pisał jaki klucz jest potrzebny, ewentualnie pod filmikami jakie klucze wykorzystałeś. Nie jestem mechanikiem i niestety nie mam wszystkich możliwych kluczy, a przez to jest ryzyko, że jak już rozkręcę sporą część to się okaże, że nie mam jakieś nasadki torxowej itp.

  7. Jakie miałeś objawy że czysciles? U mnie lekko czasami szrpnie przy około 2tys. Czy to może być to? Jakiś specjalny środek do mycia? Może być np. Nitro rozpuszczalniki?

  8. Witam .Fajny filmik też to przerabiałem tyko że u mnie ta cała elektronika była zalana olejem.Wyczyściłem i za jakieś 3 tygodnie znowu wali błedami i olej w elektronice i teraz zakupiłem nową przepustnicę .Myślę że to nie koniec kłopotów , czy to turbo puszcza olej .Poproszę o Twoją opinię.

  9. witaj. jest mozliwosc zrobienia filmiku jak odkrecic i wyczyscic kolektor dolotowy. chce to zrobic w mojej 159 8v a nie moge znalezc potrzebnego manuala 😉
    pozdrawiam! i dodam czesto ogladam!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!