
Czym jest Kodowanie sterownika silnika wyjaśnia Adam Klimek. FLASH Silnika S4E65
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Zapraszam na odcinek w którym Adam Klimek wyjaśnia czym jest FLASH’owanie silnika i dlaczego w jego trakcie potrzebujemy urządzenia (np. prostownika), które zapewni nam odpowiednią ilość energii w jego trakcie, aby nie być skazanym wyłącznie na akumulator.
Zapraszam i pozdrawiam
Robert Mazurek
Vlog firmy: https://www.youtube.com/channel/UCy_mwxUyHJY91Ba3vcTnF9w
Vlog english: https://www.youtube.com/channel/UCetBPKIA6MEb3ds9KgonyaQ
🙏 Wsparcie dla @mrAkumulator:
☕ KUBEK za WSPARCIE: https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/Darowizna-na-wsparcie-kanalu-mrAkumulator/605
🏪 Moje sklepy z akumulatorami
“Świat Akumulatorów”
Szczecin ul. Gryfińska 106
Szczecin ul. Santocka 42
🛒 Moje sklepy internetowe z akumulatorami:
Sklep internetowy: www.e-moto.pl/
Elektryka do kamperów: www.mrKapitan.pl
💟 Moje media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/
Twitter: https://twitter.com/mrakumulator
TikTok: tiktok.com/mrAkumulator
Robert Mazurek, twórca kanały @mrAkumulator i firmy Świat Akumulatorów oraz portalu AKUBIZ a także jednego z pierwszych sklepów internetowych z akumulatorami w Europie www.e-moto.pl
#AdamKlimek #FlashSilnika #BANNER #RobertMazurek #ŚwiatAkumulatorów
Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.
Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H
Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
– Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych
Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Obecnie za minimum uważam 50A, optymalnie 100A. Jak zasilaczowi brakuje wydajności to się odłącza niektóre elementy do których jest łatwy dostęp jak np. wentylator chłodnicy który zazwyczaj najwięcej prądu pobiera lub przednie światła led. Wszystko zależy od modelu auta, w nowych MB niekiedy trzeba kilka modułów programować po sobie i schodzi do 1h, a command lub licznik nawet kilka godzin. Jeżeli sprzęt ma być dobry to Gys proponuje do oferty wprowadzić.
Tacy fachowcy ale jak można na akumulator mówić bateria
to nie można podłączyć prostownika ,ładowarki , zasilacza ???
Co za czasy , z dobrego zasilacza "robi się" (nazwą ) super sprzęt za pierdylion PLN .
A zdarza się że BMW i 90A pociągnie
Fajnie wyglada te urzadzenie.
Az jestem ciekawy co z tego wyjdzie 🙂
👍
2 zasilacze serwerowe za ok 150zl drobna modyfikacja i zasilacz 14.5V 250A gotowy.
Robert daj sobie spokój z Klimkiem to jest wielki ściemniacz, gwiazda tv.
👍
Pomogę Wam panowie.
Ten Banner to w rzeczywistości Fronius 35.
Super firma i prostowniki lecz dla Adama pod flash-owanie jest to zdecydowanie za mało i się nie sprawdzi. Lepszym rozwiązaniem byłby Fronius Flash 70 lecz i dla mnie nie do końca wart swojej ceny, tzn. prąd który jest w stanie podać. Polecam CTEK 120 Pro, tego nie zaskoczy żadne auto. Cena wysoka ale warto. Równie wydajny sprzęt a dużo tańszy to GYS flash 121.12. Przerobiłem wszystkie te prostowniki i na w/w pracuję codziennie.
Celowo pomijam inne rozwiązania bo mówimy tu o pracy w warsztacie a nie w garażu. Wiem że można używać zasilacza serwerowergo za 100pln który poda 100A(mam taki) ale tu mamy do czynienia z autami klientów za kilkadziesiąt czy kilkaset tyś zł i wypadało by zadbać o cudzą wlasność najlepiej jak się da.
Jeśli będą pytania to służę pomocą.
p.s. Bmw Serie E i F podczas programowania potrafią ciągnąć po 90-105A.
Wiem, że moje subiektywne wypociny będą nic nie warte przy takim autorytecie, ale chociaż spróbuję… 18A w BMW 😂 Z całym szacunkiem do wiedzy i doświadczenia Adama, ale Adam chyba robił tylko Flash sterownika silnika, nie kodował modułu świateł czy klimatyzacji oraz nie robił testu sprawdzającego czy też podgrzewacza płynu czy sterownika świec w dieslu 😜 Wystarczy zrobić ozonowanie na samym zapłonie + klimatronik i już mamy stały pobór brany z zasilacza w ok 20A, test świateł to ok 40A, świece żarowe ok 60A, podgrzewacz płynu ok 100A (parę sekund ale jest) tyle ja zaobserwowałem na swoim egzemplarzu E46 3.0xd 😉 Rozgraniczmy starsze auta i nowsze, nowsze teoretycznie mniej pobierają (ledy, nowsza technologia itp), ale więcej urządzeń w jednym czasie włączają, starsze modele są bardziej wymagające w prąd, ale w krótszym czasie. Wiadomo jest jeszcze akumulator, który część zapotrzebowania odda od siebie więc sumarycznie ogólny pobór prądu rozdzieli się na aku i zasilacz, ale w przypadku sprawnego aku. Temat bardziej złożony niż się wydaje, bo flashowac pojedyncze moduły, sterowniki nie zawsze się da i trzeba mieć to na uwadze 😜 Ja uważam, że bezpiecznie to mieć 50A w zapasie, a najlepiej 100A i nie na darmo fachowcy (gdzie ja bywałem, a widziałem w autoryzowanym serwisie BMW również) korzystają z GYS Gysflash 100 lub inne np Telwin, CTEK, MST itd. właśnie wydajności powyżej 50A niż niższej 😜
Ja jak już grzebie amatorsko w jakimś aucie to podłączam 3 zasilacze jakie mam równolegle 20A + 15A + 15A lub drugi akumulator żeby mieć pewność, że mi napięcie nie siadzie poniżej 12V (ogólnie przyjęty zakres to 13,2-13,8V), bo poniżej to już duże ryzyko rozłączenia i uwalenia sterowników 🤣
Robert materiał fajny, coś z dźwiękiem, trzeba poprawić
BMW biorą nawet do ponad 100 amper.
Testowane na Bosch bat690 który teoretycznie ma dać max 90A
Mam pytanie jedno. Czemu usuwacie komentarze. Reklamuje się u was padaczkę to chociaż wolę przestrzegać ludzi przed tym padłem. Rozumiem sponsoring i oglądam wasze filmiki ale za kasę ludziom nie wciska się badziewia i szrostu. Rozumiem kasa musi się zgadzać ale ja wolę nie zarobić niż klientowi wciskać szrot. Pozdrawiam
Super odcinek
Klimek spoko, ale uważaj z kim trzymasz bo te czarodzieje z TVN to powinni ulice zamiatać a nie świrować znawców.
Bardziej sobie i swojej uczciwości zaszkodzisz niż…
Cześć panowie ✋
Zasilacz laboratoryjny stałonapięciowy VOLTCRAFT SPS 12/120 12.6 – 14.8 V/DC 120 A 1700 W używam tego od 6 lat to programowania v8 diesli i nigdy moduł się nie wysypał .Dostepny w sklepie Conrad .pozdrawiam
Koniec..👍
Jest dobrze
👍
Tak jak pisałem silnika się nie koduję. Nie ma czego tam kodować. Co niby korbowody do wału, czy głowicę do bloku. Sterowniki i to różne w samochodzie jak najbardziej. A zmieniając cały software w sterowniku dzieją się cuda. Sterownik znika z systemu magistrali samochodowej więc często pozostałe wchodzą w tryb awaryjny. I zaczynają uruchamiać procedury awaryjne. Często włączają się wentylatory. I inne systemy sterowane PWM na max. Więc pobór prądu rzędu 25-40A nie są niczym niezwykłym. Co więcej często podczas wgrywania nowego softu są ograniczenia odnośnie minimalnego napięcia akumulatora. I nie uda się jak napięcie spadnie poniżej pewniej granicy.
Silnika się nie koduje.
Dzięki Robert za panel z konkursu 🍺🍺🍺
uaaa gratulacje 👍👍👍🍺🍺🍺