Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Usterka może być na stałe ale najczęściej jest tak, że dopiero po nagrzaniu się skrzyni lub po przejechaniu pewnego odcinka drogi skrzynia przestaje dobrze działać. Najczęstsze objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów:
skrzynia przechodzi w tryb awaryjny auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika
skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów
uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów
brak prędkości z czujników obrotów
brak komunikacji ze sterownikiem
brak możliwości jazdy
wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Zapraszamy również do obejrzenia innych powiązanych filmów:

Mercedes A (W169) i B Klasa (W245) Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 – demontaż i naprawa
https://youtu.be/gCOkBhsDYj4

Sterownik skrzyni automatycznej CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W168 i W245)
https://youtu.be/2y_blsAKrrA

Jak wymienić czujnik prędkości Y3/9b4 Y3/9b5 CVT 722.8 Mercedes A i B-klasa (W169 i W245)- błąd 0722
https://youtu.be/K3oECCiSFhw

Jak zdemontować sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0MKi1Zo9RBw

Jakie są usterki automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedesa A i B-klasy o symbolu 722.8
https://youtu.be/0EHkbNwlNkI

Zobacz jak pakujemy płytę hydrauliki ze sterownikiem automatycznej skrzyni biegów 722.8 z Mercedesa.
https://youtu.be/OWRdOObioEY

Więcej informacji na naszej stronie www.elektrobip.pl w artykułach:

Błędy sterowników CVT 722.8:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=136

Jak zapakować sterownik?
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=135

Jak czytać nr ze sterownika:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=134

Opiłki – wróg nr 1:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=131

Przyczyny awarii:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=130

Jak zdemontować sterownik:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=18

Jak wymienić czujniki prędkości:
https://elektrobip.pl/index.php?page=article&id=17

Możesz też skożystać z naszych usług i sklepu:

Czujnik obrotów automatycznej skrzyni biegów CVT Mercedes A- klasa B-klasa (722.8)
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=843

Sterownik automatycznej skrzyni biegów CVT (722.8) B-klasa
https://elektrobip.pl/index.php?page=product&id=284

Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes 722.8 CVT
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=253

Naprawa sterownika automatycznej skrzyni biegów Mercedes B-klasa W245 (2005-2001)
https://elektrobip.pl/index.php?page=service&id=77

Informacje o sterowniku:

Producent: Temic / Continental
Marka: Mercedes-Benz
Model: A150 A160 A170 A180 A200, W245, W246, B150, B170, B180, B200
Rok produkcji: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013
Numery katalogowe: A0002704200, A0034462410, A1685451032, A1693700406, A1693700506, A1693700606, A1693700706, A1693700806, A1693701006, A1693701106, A1695451032, 00403159A4, 00403159A5, 00403159A6, 00403159A7, 00403159A8, 00403159A9, 00403159A9, 00403159B0, 00107205A8, 00107205A7, 00107205A8, 00107205A9, 00107205B0, 00107205B1, 00107205B2
Objawy usterki:
– skrzynia przechodzi w tryb awaryjny auto rusza z trzeciego biegu, gdy świeci się kontrolka „MIL”
– usterka powoduje pojawienie się symbolu F na wyświetlaczu licznika
– skrzynia szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”
– nieprawidłowa, gwałtowna zmiana biegów
– uszkodzenie zaworów sterujących poszczególnych biegów
– brak prędkości z czujników obrotów
brak komunikacji ze sterownikiem
– brak możliwości jazdy
– wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów
Błędy:
– P1815 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b3 (główny czujnik prędkości CVT (bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów)) jest niedostępny
– 0722 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
– P1826 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b5 (wyjściowy czujnik prędkości CVT) niedostępny
– 0793 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny
– P1939 – Sygnał prędkości z komponentu Y3 / 9b4 (wtórny czujnik prędkości CVT) niedostępny

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
– Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
– Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

2 thoughts on “Demontaż sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 722.8 Mercedes A i B-klasy. (W169 i W245)

  1. Film nie wyjaśnia wszystkiego.Jestem mechanikiem i robiąc to pierwszy raz miałem z tym problem.Po pierwsze w misce olejowej pozostaje dużo oleju nawet jak już nie wycieka z korka spustowego ,trzeba uważać.Po drugie do płyty hydrauliki przykręcona jest pompa i ją trzeba odkręcić w pierwszej kolejności.Trzeba pamiętać o złączu elektrycznym na górnej części skrzyni trudno je odpiąć.Płyta jest ciężka i potrzebna jest pomoc Drugiej osoby.Zawory 4 sztuki są przypisane do miejsca i niemożna ich zamienić.Na płycie jest niebieska uszczelka i niemożna jej zgubić.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!