Loading…

Naprawa Sterowników Silnika do Samochodów

Naprawa Elektroniki Samochodowej
Kontakt

Programowanie sterownika silnika do Opla 1.8 16v X18XE1 116km komputer Opel Vectra b Astra g Zafira



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Programowanie immobilizera w Oplu z silnikiem 1.8 o oznaczeniu x18xe1. Jak wiadomo nie wystarczy tylko przełożyć sterownik silnika z jednego auta do drugiego, czasami nawet komplet czyli kluczyk ( pętla immobilizera ) immobilizer i sterownik nie wystarczą by wszystkie funkcje sterownika działały poprawnie. Zawsze należy programować sterownik odpowiednim oprogramowaniem aktualnym i i adekwatnym dla danego silnika i rodzaju oprzyrządowania. Żeby sterownik działał prawidłowo trzeba go programować!
Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:
Producent: Siemens
Typ: Simtec 70
Marka: Opel
Model:
– Astra 1.8,
– Astra 1.8i,
– Astra 2.0i,
– Astra 2.0i Caravan,
– Vectra 1.8i,
Vectra 1.8i 16V,
Vectra 1.8i 16V Caravan,
– Zafira 1.8i,
Rok produkcji: 1997, 1998, 1999, 2000, 2001,
Oznaczenie silnika: Z18XE, X18XE1, X20XEV,
Pojemność silnika: 1.8, 2.0
Numery katalogowe:
09117394, 24407208, 5WK9 159, 5WK9 160, 5WK9 161, 5WK9 1705, 5WK9 1706, 5WK9 1707, 6237712, 8050913265160, 9062118290, 90520859, 90560476, 90569370, 90582539, 9117394,

Objawy uszkodzenia:
– Silnik nie odpala i nie ma błędów
– Auto gaśnie po rozgrzaniu silnika
– Auto szarpie, przerywa przy dodawaniu gazu

Błędy:
– P0201 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 1
– P0202 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 2
– P0203 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 3
– P0204 Zakłócenie / przerwa w działaniu zaworu wtryskowego 4
– P0505 Wysokie napięcie sterowania prędkością na biegu jałowym
– Silnik zatrzymuje się podczas jazdy i nie uruchamia się ponownie
– P0351 Cewka zapłonowa 1 – błąd obwodu elektrycznego
– P0352 Cewka zapłonowa 2 – błąd obwodu elektrycznego
– P0353 Cewka zapłonowa 3 – błąd obwodu elektrycznego
– P0354 Cewka zapłonowa 4 – błąd obwodu elektrycznego
– P1612 Brak/wadliwy sygnał z immobilizera i P1613 Brak/wadliwy sygnał z immobilizera
– P0100 Wysokie napięcie czujnika przepływu powietrza i P0110 Wysokie napięcie temperatury powietrza dolotowego

Youtube Naprawa Sterowników Silnika ( ECU ) Posiadamy w swojej ofercie tysiące używanych oraz nowych sterowników silnika. Naprawa ECU, naprawa sterownika silnika, programowanie komputera, Profesjonalnie. Sterownik silnika. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika.

Serwis, Diagnostyka, Komputery, Adaptacje, Liczniki, Kluczyk-Code, Pogotowie 24H

Naprawa sterowników silnika /ECU/mercedes-silnik
– Diagnostyka komputerowa silnika
– Odczyt błędów i parametrów pracy silnika
Naprawa i diagnostyka Modułów AIRBAG
– Naprawa i diagnostyka Modułów ABS
– Naprawa i diagnostyka Modułów KLIMATYZACJI
– Naprawa liczników samochodowych
– Korekcja przebiegu liczników
– Naprawa fabrycznej instalacji Immobiliserów
– Dezaktywacja Immobiliserów IMMO OFF
– Naprawa i kodowanie kluczyków samochodowych
– Naprawa i kodowanie KART do aut marki Renault
– Odzyskiwanie kodu PIN do kodowania kluczyków
– Naprawa i programowanie modułów KOMFORTU
Naprawa sterowników i instalacji zamka centralnego
– Naprawa instalacji elektrycznych podnośników szyb
Naprawa samochodowego sprzętu CAR-AUDIO
– Ściąganie i odczytywanie kodu radioodtwarzaczy
– Diagnostyka i obsługa AUTOALARMÓW fabrycznych

Dodaj komentarz

Zadzwoń!